• Vajag padomu!
Page 1 of 1

Vajag padomu!

Posted: Tue Jun 10, 2008 4:44 pm
by ummagumma
Dīvainas lietas!
Kad ārā virs +20 pazūd dzesēšanas šķidrums.Diezgan strauji.(pat tā ka uz 100km-4l) A bet kad zem +20,tad nepazūd.''Vikingā''teic ka vajagot mainīt izplešanās trauciņu,it kā pa līmējuma vietu dzenot ārā.Izpētīju gan tā,gan šitā,bet viss tur ir kārtībā.Sajūta tāda-kad strādā pečka,tad viss o.k.,kad kondiķis tad pazūd tosolīts.Vot!

Re:Vajag padomu!

Posted: Tue Jun 10, 2008 5:54 pm
by aikon
4L uz 100km :woohoo: :woohoo: :woohoo: Tad jau kaut kur ir struuklaka :laugh:
Kad ir -20, tad dzeses skidrums tiek dziits pa mazo loku un neskar radiatoru. Kad ir +20, tas dzeseejas caur radiatoru, pārbaudi, vai netek radiators.

Re:Vajag padomu!

Posted: Tue Jun 10, 2008 7:11 pm
by ummagumma
Nu ne jau -20,bet pat pie +15 vairs netek.Bet smej vai nesmej tā arī bija.Braucu uz Rīgu un pa ceļam izlēju bāciņā 4l kanniņu.Vakarā ap 10 velku atpakaļ un nebij jāpielej.Bet paldies,paskatīšos radiatoru.

Re:Vajag padomu!

Posted: Tue Jun 10, 2008 9:38 pm
by Iceman
saabiem lasīju, ka esot nevis divi, bet gan trīs dzeses šķidruma cirkulācijas loki. Varbūt tas viens domāts karstākajiem apstākļiem un ieslēdzoties arī dara šādus ļaunus jokus...
bez šķidruma braucot temperatūras datčiks rāda augstu temperatūru? man ir bijuši auto, kam arī nerāda, jo mēra t pašam šķidrumam, kurš nav...

Re:Vajag padomu!

Posted: Sat Jun 14, 2008 10:49 pm
by hammers
Gandrīz par tēmu :)
Atjautības uzdevums zinīšiem !

Kaut kad, kaut kur, reiz Vecais nīgrais izteicās par 9-5 temperatūras rādītāja konstanto stāvēšanu vidus stāvoklī ... arī man tā bija līdz vakardienai ;) kad pēkšņi, ne no tā, ne no šā tas braucot sāka strauji mainīt savu amplitūdu uz augšu un uz leju. Galvenais ka tas notiek arī braucot 5-tajā ātrumā pie 1,5k zemiem apgriezieniem. Pāris reizes pat aizgāja līdz sarkanajai iedaļai un panelī iedegās "avārijas trijstūris" :O :O :O
Pirmais ko baudīju, tas protams bija antifrīza līmenis, kurš ir normas robežās un nav pazudis.
Kur meklēt vainu ?

Re:Vajag padomu!

Posted: Sun Jun 15, 2008 2:02 am
by skirem
hammers wrote:Gandrīz par tēmu :)
Atjautības uzdevums zinīšiem !

Kaut kad, kaut kur, reiz Vecais nīgrais izteicās par 9-5 temperatūras rādītāja konstanto stāvēšanu vidus stāvoklī ... arī man tā bija līdz vakardienai ;) kad pēkšņi, ne no tā, ne no šā tas braucot sāka strauji mainīt savu amplitūdu uz augšu un uz leju. Galvenais ka tas notiek arī braucot 5-tajā ātrumā pie 1,5k zemiem apgriezieniem. Pāris reizes pat aizgāja līdz sarkanajai iedaļai un panelī iedegās "avārijas trijstūris" :O :O :O
Pirmais ko baudīju, tas protams bija antifrīza līmenis, kurš ir normas robežās un nav pazudis.
Kur meklēt vainu ?
Kā pirmo nomaini temp devēju, nevajadzētu būt dārgam ~ 10 Ls robežās

Re:Vajag padomu!

Posted: Mon Jun 16, 2008 7:39 pm
by Nīgrais
Jautajums ir: cik lielā amplitūdā mainās devēja rādījumi.
Ja no parastā vidusstāvokļa līdz Max, tad visdrīzāk, ka nekontakts štekerī vai vados, ja no Min līdz Max, tad temp. devējs.

Re:Vajag padomu!

Posted: Wed Jun 18, 2008 10:53 pm
by hammers
Paldies visiem par Padomiem ! :)
Šodien mainot eļļu, pie reizes nomainīja arī Termostatu ;) un viss nostājās pareizajās vietās ...

:)