lawyer: ikdienas sātana degvielas iznīcinātājs
Posted: Mon May 24, 2010 8:35 pm
Tā... kādēļ es uzcepu šo projekta topiku:
1.Ziedoniz kaut kur te ieminējās, ka būtu forši projektu sadaļā redzēt daudz vairāk foruma lietotāju saabus - ne tikai būvniecības projektu eksemplārus ar vieglām nekustamā īpašuma pazīmēm :D
2.Racionālu apsvērumu rezultātā es esmu šobrīd nolēmis, ka braukšu ar to arī pēc tam, kad būšu izmaksājis ņemto kredītu (beigu termiņš 2011.gada oktobris), jo esmu par to kārtīgi rūpējies un turpināšu rūpēties - līdz galam (cerams, vairākus, daudzus gadus) :)
Esmu pedantisks perfekcionists-maksimālists - tādēļ, lai man šis auto joprojām patiktu, man tajā tuvākajā laikā būs jāiegulda vērā ņemami līdzekļi un darbs, kādēļ tā pārdošana pēc tā pusotra gada vairs nešķiet diez ko rožaina perspektīva :dry:
Ir izdevīgi autoparkā turēt dīzeli, jo tas ekonomiski ir ļoti izdevīgs, un tam nepiemīt modernajiem dīzeļiem raksturīgās probzas - tam nav ne common rail, ne kvēpu filtra, ne megakatalizatora u.c. ūbersarežģītas fīčas, kurām es pat neatceros nosaukumus :D
Iegādājos to 2006.gada 13.oktobrī (neesmu māņticīgs:P ), kad tas bija 5 gadus vecs ar domu nobraukt ar to piecus gadus (kā redzams, plāni mainījās). Odometra rādījums bija 103k km - pēc auto vispārējā stāvokļa un tā vecuma spriežot, varēja arī būt patiesais nobraukums:huh: Pārdevējs bija Eiropas auto (www.euroauto.com)
Tehniskie dati: Opel ražojuma 2.2L R4 dīzelis ar HOT, 2 vārsti uz cilindru, 125 zs, 240Nm, 0-100 km/h 10.0 sek., pašmasa 1460kg, 5MT :)
Aprīkojums: protams, visas elektropiedziņas (izņemot sēdekļus, lūkas nav), ādas salons grafīta krāsā, ACC, CC, ABS, koka (imitācija?) apdare instrumentu panelim, lietie diski oriģinālie 6.5x16, stereo, lai gan ar CD, pilnīgi nekāds bija - priekšējās durvīs pat nebija skaļruņu un vadu, nebija arī sēdekļu apsildes (auto vests no BE). Pēc 1992.gada Mazda 323F GT tas likās kā kosmosa kuģis :woohoo: (ak, es naivais)
Cena - no 8950 EUR nokaulēju līdz 8450 EUR :) Protams, biju toreizējā E&S auto un saņēmu garu sarakstu ar lietām, kas "bija jāmaina vai jāremontē" :D Nopietnākais bija tas, ka turbīna suloja, pārējais - daži nedegoši pikseļi SID, rokas bremze nedarbojas vienmērīgi, bremžu uzlikas aizmugurē, salauzta panna zem motora - nekas sevišķs...
1.Ziedoniz kaut kur te ieminējās, ka būtu forši projektu sadaļā redzēt daudz vairāk foruma lietotāju saabus - ne tikai būvniecības projektu eksemplārus ar vieglām nekustamā īpašuma pazīmēm :D
2.Racionālu apsvērumu rezultātā es esmu šobrīd nolēmis, ka braukšu ar to arī pēc tam, kad būšu izmaksājis ņemto kredītu (beigu termiņš 2011.gada oktobris), jo esmu par to kārtīgi rūpējies un turpināšu rūpēties - līdz galam (cerams, vairākus, daudzus gadus) :)
Esmu pedantisks perfekcionists-maksimālists - tādēļ, lai man šis auto joprojām patiktu, man tajā tuvākajā laikā būs jāiegulda vērā ņemami līdzekļi un darbs, kādēļ tā pārdošana pēc tā pusotra gada vairs nešķiet diez ko rožaina perspektīva :dry:
Ir izdevīgi autoparkā turēt dīzeli, jo tas ekonomiski ir ļoti izdevīgs, un tam nepiemīt modernajiem dīzeļiem raksturīgās probzas - tam nav ne common rail, ne kvēpu filtra, ne megakatalizatora u.c. ūbersarežģītas fīčas, kurām es pat neatceros nosaukumus :D
Iegādājos to 2006.gada 13.oktobrī (neesmu māņticīgs:P ), kad tas bija 5 gadus vecs ar domu nobraukt ar to piecus gadus (kā redzams, plāni mainījās). Odometra rādījums bija 103k km - pēc auto vispārējā stāvokļa un tā vecuma spriežot, varēja arī būt patiesais nobraukums:huh: Pārdevējs bija Eiropas auto (www.euroauto.com)
Tehniskie dati: Opel ražojuma 2.2L R4 dīzelis ar HOT, 2 vārsti uz cilindru, 125 zs, 240Nm, 0-100 km/h 10.0 sek., pašmasa 1460kg, 5MT :)
Aprīkojums: protams, visas elektropiedziņas (izņemot sēdekļus, lūkas nav), ādas salons grafīta krāsā, ACC, CC, ABS, koka (imitācija?) apdare instrumentu panelim, lietie diski oriģinālie 6.5x16, stereo, lai gan ar CD, pilnīgi nekāds bija - priekšējās durvīs pat nebija skaļruņu un vadu, nebija arī sēdekļu apsildes (auto vests no BE). Pēc 1992.gada Mazda 323F GT tas likās kā kosmosa kuģis :woohoo: (ak, es naivais)
Cena - no 8950 EUR nokaulēju līdz 8450 EUR :) Protams, biju toreizējā E&S auto un saņēmu garu sarakstu ar lietām, kas "bija jāmaina vai jāremontē" :D Nopietnākais bija tas, ka turbīna suloja, pārējais - daži nedegoši pikseļi SID, rokas bremze nedarbojas vienmērīgi, bremžu uzlikas aizmugurē, salauzta panna zem motora - nekas sevišķs...