• Elektroproblēmas
Page 1 of 1

Elektroproblēmas

Posted: Thu Jul 15, 2010 5:45 pm
by Rihards
Esiet sveicināti, Saabassi! B)
Pēdējā laikā ar manu labo lidmašīnīti notiek ļoti dīvainas lietas, kas neļauj man priecāties par savu auto. :unsure:
Pirmais simptoms parādījās kad pārslēdzu tuvās gaismas uz tālajām brauciena laikā, uzreiz kritās uzlāde no 13,8V uz kādi 5V. Visi pārējie rādītāji arī palika arvien tumšāki un tumšāki, kamēr auto noslāpa, tas viss notika pavisam īsā laikā apm., līdz 2 sekundēm. Izslēdzot aizdedzi un šķiļot par jaunu viss bija kārtībā, kamēr nepārslēdzos uz tālajām gaismā un akal viss sākās no jauna.:ohmy:
Apiet šo niķi varēju tikai iespraužot drošinātāju drosīnātāju penālī(iepriekšpēdējais labajā pusē, priekšējā blakussēdētāja pusē pie kājām),kas ļauj nemaz neaiztikt gaismu slēdzi un tuvās gaismas slēdzas automātiski pagriežot aizdedzes atslēgu.Esmu nomainījis tuvo un tālo gaismu slēdzi uz citu, bet nekas nemainās, tas pats atkārtojas tiklīdz ieslēdz tālās gaismas. :dry:
Laiku cietos un brukāju šo bēdu pieciešot, bet vakar nenocietos un pārslēdzu slēdzi,rezultātā ir d.....
pagriežot aizdedzi auto nevar vispār piešķilt,rādītāji izgaismojas blāvi daži pat vispār nedeg,kaut arī starteris griežas tik motors nelec.Tikai pēc kāda laika kad biju atvienojis massu to varēja pielaist un bruakt. Pusdienlaikā atkārtojās tas pats kad vajadzēja braukt.
Esmu pārskatījies praktiski visus drošinātājus, kuri ir veseli, pārskatījos vadus kas acu skatam ir sasniedzami un pārtaustīti ar rokām gan motortelpā, gan salonā pie aizdedzes atslēgas.
Cienījame Saabisti, palīdziet šo bēdu risināt.Kas tur ir par vainu? :(

Re:Elektroproblēmas

Posted: Thu Jul 15, 2010 5:52 pm
by Rihards
Auto ir 9000 2.3T 1998g.

Re:Elektroproblēmas

Posted: Thu Jul 15, 2010 5:53 pm
by platais
nez, nav sanācis kādā palielā peļķē (nesen bija lietus, zinām kāda izmēra peļķes zem tiltiem mēdz uzkrāties) iebraukt un uz īso salaist kaut ko , izklausās ,ka tur kaut kas turpina mirkt un oksidēties

Re:Elektroproblēmas

Posted: Thu Jul 15, 2010 6:11 pm
by KoreFun
Īsais kkur tālo gaismu līnijā. Neesmu skatījies principiālo, bet nevar būt pie vainas tas slavenais sarkanais relejs?

Re:Elektroproblēmas

Posted: Thu Jul 15, 2010 6:58 pm
by platais
varētu būt ,ka pat šādā gadījuma varētu di kaseti vainot?

Re:Elektroproblēmas

Posted: Thu Jul 15, 2010 7:34 pm
by Rihards
Pa peļķēm neesmu paradis vizināties,auto mazgāju reizi 2 nedēļās.
Te pie manis Latgalē ,lietus nav sen bijis, gandrīz ta kā tuksnesī. :angry:
Vai īsais varētu būt kkur pie lukturiem? Kā dakterēt to slaveno sarkano releju? Un vai ir iespēja prognozēt DI kasetes mūžu, vai kkas mainīsies ja es nomainu aizdedzes sveces. Vnk rīt ir brauciens uz Sradiņiem un ta kā negribas kkur pa ceļam palikties! :dry:

Re:Elektroproblēmas

Posted: Thu Jul 15, 2010 7:36 pm
by Rihards
Sorry, kļūdas labojums - uz Stradiņiem!

Re:Elektroproblēmas

Posted: Thu Jul 15, 2010 7:50 pm
by KoreFun
Kāds sakars pr. gaismām ar DI un svecēm?

Labāk pagaidām Zinīša padomu;)

Re:Elektroproblēmas

Posted: Thu Jul 15, 2010 8:11 pm
by zinitis
Nu sadi defekti nav standarta vaina,ta,ka neta diagnoze maz vai lidzes.
Bet ja vaino gaismas,tad intereses pec atvieno lukturu stekerus un tad pamegini manipulet ar sledziem,ja viss ir ok,tad vieno tos pa vienam atpakal un skaties kas notiek...un tad zino par saviem noverojumiem!:)
P.S.
Parbaudi vai visi drosinataji ir paredzetas amperazas,un vai kads gadijuma nav aptits ar drati,lai nesit lauka.

Saja gadijuma ar DI kaseti nebus nekada sakara.
P.P.S.
Kadi lukturi ir uzlikti uz auto?
Orginalie- Valeo,jeb neorginalie- Depo?
Ja ir Depo,tad visticamakais,ka ir aizgajusi sviesta vadi ieks lukturiem,tie ir loti slikti nostradati.
Un jautajums par drosinataju jaudu paliek speka,seviski prieksa pie AKB,kuri attiecas uz gaismam,jeb salona uz gabaritiem.

Re:Elektroproblēmas

Posted: Thu Jul 15, 2010 11:55 pm
by Rihards
Virsū stāv Hellas lukturi(vismaz pēc ārējā stikla tā izskatās) un drošinātāji nav ar drātīm sapīti.
Pirms kādiem 2iem gadiem,minos, iegādājos spuldzītes tuvajiem un tālajiem no philips h4 cool blue, kā rezultātā tuvie drīz vien atteicās man spīdēt un nomainīju uz vecajām osram, kas vēl pašlaik kalpo, taču tālajos stāv toreizējās philipsenes kas vēl nav pārdegušas, jo tās reti tiek lietotas. Tikai tādos gadījumos kad pretimbraucošie profesori ar gaismām ir uz jūs!
Bet par drošinātāju jaudu gan vajadzēs parakties dziļak, kaut gan viss izskatās original!

Re:Elektroproblēmas

Posted: Fri Jul 16, 2010 7:36 am
by gustavs
Mēģini likt h2 lampas :dry:

Re:Elektroproblēmas

Posted: Fri Jul 16, 2010 7:45 am
by zinitis
Gustavs wrote:Mēģini likt h2 lampas :dry:
Mazliet neiebraucu par kuru modeli jus runajat:dry:
Jo CS modelim nak H1 spuldzes,gan uz tuvajiem,gan talajiem.

Re:Elektroproblēmas

Posted: Fri Jul 16, 2010 10:33 am
by platais
es ar brīnijos,ka Sarkano piemin, tapēc arī biju neizpratnē :D kurš sarkanais relejs tas bija domāts, manā uztverē saabam ir tikai 1 sarkana detaļa, pieminēšanas vērta :D paši zinat - DI, bet ne jau par lampām runājot ;)

Re:Elektroproblēmas

Posted: Sat Oct 02, 2010 7:15 pm
by vasils
sveiki.B) paliidziet, mazliet!.gribu zinaat, kur atrodas relejs, kas atbild par dzeseeshanas ventilaatora iesleegshanos- respektiivi nedarbojas ventilaators. pa tiesho no akb iet. droshinaataaji visi veseli. kur vienkaarshi mekleet, kaapeec nav spreiguma, kad vinjam buutu jaaiesleedzas .9000 ng 2.3t 94.g

Re:Elektroproblēmas

Posted: Sat Oct 02, 2010 8:43 pm
by Krists
vasils wrote:sveiki.B) paliidziet, mazliet!.gribu zinaat, kur atrodas relejs, kas atbild par dzeseeshanas ventilaatora iesleegshanos- respektiivi nedarbojas ventilaators. pa tiesho no akb iet. droshinaataaji visi veseli. kur vienkaarshi mekleet, kaapeec nav spreiguma, kad vinjam buutu jaaiesleedzas .9000 ng 2.3t 94.g
Motora telpā pie relejiem ar lieliem burtiem rakstīts COOLING FAN!! un tur arī ir