• turbīna
Page 1 of 2

turbīna

Posted: Sun Oct 17, 2010 2:48 pm
by samsons
tātad manam Saabam 2.3T 1991. gada no turbīnas kaut kur tek eļļa ārā! izskatījās, ka tek no pašas turbīnas, nevis no dzesēšanas trubiņām..bet tā cēliens ir (dačikā iet līdz sarkanajam,varbūt pat mazliet iekšā sarkanajā) bet bieži pie kārtīgākas pedēļa iespiešanas auto noraustās..gribētu zināt, vai tas varētu būt turbīnas gals? un ja tā, tad kur varētu dabūt restaurētu turbīnu un savu veco dot tā kā maiņā + ar savu piemaksu (vismaz tādu variantu esmu dzirdējis)

P.S. ja kaut ko svarīgu neesmu pateicis, tad sorry :)

Re:turbīna

Posted: Sun Oct 17, 2010 5:12 pm
by envoy
kārtējais gadījums, kad diez vai kāds caur internetu spēs kau ko nodiagnosticēt.
Tas, ka turbīna ir jāsaved kārtībā, ir skaidrs - www.turbomotors.lv

Re:turbīna

Posted: Mon Oct 18, 2010 2:17 pm
by edijs
Turbomotors prasa 40ls par diagnostiku (ja vien nelabo pie viņiem). Tā ka.. ja vien neesi nobriedis restaurēt esošo, tad tīri vest šiem palūrēt par tādu naudu laikam nav jēgas. Varbūt Romkas paziņas pa lētākām naudiņām diagnosticē. Bet nu pa 40 Ls jau var arī lietotu turbu dabūt, ar ko vēl kādu laiku braukt.

Re:turbīna

Posted: Mon Oct 18, 2010 3:15 pm
by Smith
Man turbīnas atjaunošana pie turbomotors izmaksāja 270 Ls... ar garantiju 1 gads. ;)

Re:turbīna

Posted: Mon Oct 18, 2010 9:13 pm
by coks
pardodu turbinu no 900 ja interese zvaniet 29337393
intercooler bonusa.

Re:turbīna

Posted: Mon Oct 18, 2010 11:11 pm
by KoreFun
Kāds intercoolers? Kāds motoram kods?

Re:turbīna

Posted: Thu Oct 21, 2010 10:11 am
by coks
varu atsutit bildes,mans mail ir val4ok@inbox.lv raksti uz to.

Re:turbīna

Posted: Thu Oct 21, 2010 10:35 am
by Nils
samsons wrote:tātad manam Saabam 2.3T 1991. gada no turbīnas kaut kur tek eļļa ārā! izskatījās, ka tek no pašas turbīnas, nevis no dzesēšanas trubiņām..bet tā cēliens ir (dačikā iet līdz sarkanajam,varbūt pat mazliet iekšā sarkanajā) bet bieži pie kārtīgākas pedēļa iespiešanas auto noraustās..gribētu zināt, vai tas varētu būt turbīnas gals? un ja tā, tad kur varētu dabūt restaurētu turbīnu un savu veco dot tā kā maiņā + ar savu piemaksu (vismaz tādu variantu esmu dzirdējis)

P.S. ja kaut ko svarīgu neesmu pateicis, tad sorry :)
Te jau kārtējais pārspiediens un fuelcut's, nebūs tak turbīna vainīga pie noraustīšanās. Meklē caurumus vakuma trubās no APC un skaties kas ar wastegate.
Par to, ka eļļu gāž neko nezinu. kad man mira turbīna, eļļa tecēja ārā pa izpūtēju un bija jāpielej gandrīz litrs uz 100-200km. Un to kā kūpēja, redzēja vismaz divu kvartālu attālumā.

Re:turbīna

Posted: Mon Apr 11, 2011 11:26 pm
by samsons
tātad ziema ir pagājusi un Saab's atrodas garažā, mēģinu noskaidrot, no kurienes varētu tecēt tā eļļa..pēc manas nepieredzējušās acs izskatījās, ka eļļa varētu tecēt no šejienes (domāta ir tā paresnā trubiņa, kas nāk no motora apakšas un ir piestiprināta turbīnai ar divām seškanšu skrūvēm)!
http://www.saab9000.com/procedures/exha ... return.jpg
vai varētu būt, ka tā blīve ir beigusies vai kāds cits variants?

EDIT:

kad nopirku auto, ar to varēja normāli nospolēt uz asfalta (tas tikai tā testam bija, nevis zīmēšanās :D), bet tagad pēc ziemas man pēkšņi sāk strādāt TCS un mašīnai ta kā zūd jauda..tam ta ir jābūt vai tur kkas nav riktīgi?

Re:turbīna

Posted: Tue Apr 12, 2011 8:25 am
by elmo
Nu un ko tad dara TCS, ja ne bremzē auto un met nost motoram duku!?
Tā ir TCS sūtība, darīt visu, lai riteņi nespolē!
Gribi spolēt!? Atslēdz TCS!!!:woohoo:

Re:turbīna

Posted: Tue Apr 12, 2011 11:37 am
by samsons
elmo wrote:Nu un ko tad dara TCS, ja ne bremzē auto un met nost motoram duku!?
Tā ir TCS sūtība, darīt visu, lai riteņi nespolē!
Gribi spolēt!? Atslēdz TCS!!!:woohoo:
nu ok, tad tā arī tam TCS'am ir jāstrādā, vnk tā man saskarsme ar šo lietu..un par to TCS atslēgšanu es padomāšu tad, kad tikšu vairāk pabraukt ar savu auto..


bet kā ar to turbīnas problēmu?problēma varētu būt tur, kur teicu?

Re:turbīna

Posted: Tue Apr 12, 2011 11:54 am
by envoy
Kas tur ko domāt. Nospied panelī TCS pogu un brauc. Tas TCS jau sūdu gadījumā tevi tāpat neglābs ;)

Re:turbīna

Posted: Tue Apr 12, 2011 12:13 pm
by samsons
envoy wrote:Kas tur ko domāt. Nospied panelī TCS pogu un brauc. Tas TCS jau sūdu gadījumā tevi tāpat neglābs ;)
ok, kad būšu mājās, tad pačekošu kas un kā ar TCS!

vnk ir tā, ka no tās mašīnas neko nesajēdzu (tāpēc parādās no manas puses daži man aktuāli jautājumi par auto), bet ir ļoti liela vēlme pārvietoties ar šo tā saucamo lidmašīnu :)

Re:turbīna

Posted: Tue Apr 12, 2011 9:21 pm
by Walcha
pirmkaart, kaartiigi nomazgaa turbiinu un visu kas tur ir rinkjii ar kjiimiju un augstspiedienu. protams kad viss ir labi atdzisis. tad piestartee un ciitiigi no visaam puseem nopeeti kur iisti ir nopluude. ja tik vien kaa gar to elljas trubu, tad lieta vienkaarsha - nomaini bliivi un gaaz taalaak. veel, kad viss ir tiirs un atdzisis, noskruuvee iepluudes trubu un izpluudes pirmo liikumu (downpipe), un ar pirkstiem no abaam puseem vienlaiciigi izkustini turbiinas asi garenvirzienaa un uz augshu/leju. ja ir pastiprinaata briivkustiiba (lufte) tad ir skaidrs ka Turbiina iet uz galu. ja ass paaraak daudz nekustaas (minimaali kustaas ikviena ass) un griezhaas briivi (nespruust, nerada jociigus trokshjus utml),tad ar turbiinu pa lielam viss ir kaartiibaa. un auto ja noraustaas tad vainiiga nau turbiina bet degmaisiijums, taa padeve vai nepadeve, vakuums, elektronika. ja turbiina ir izdilusi, tad taas elljoshanai paredzeetaa ellja nonaak tieshi karstajaa izpuuteejaa, rada duumus un degoshas elljas smaku. ja duumi braucot nav noveerojami tad turbiina joprojaam pa lielam ir okej. tas taa iisumaa ;)