• Instrumentu panelis_OFF
Page 1 of 2

Instrumentu panelis_OFF

Posted: Sun Nov 21, 2010 11:58 am
by SAAB_SG
Braucot atslēdzas instrumentu panelis. Noskan SID bridinajuma signāls (uz displeja nekas nepaminās)un instrmentu panelī spidometra bultiņa nokrīt uz nulli, brake lampa ieslēdzs, ABS lampa ieslēdzas, TCS OFF ieslēdzas. Pēc laika noskan atkal SID un viss nostājās savās vietās.
Tādi brīnumi.
Meklēju kādu atbildīgo drošinātāju par instrumentu paneli - neatradu.

Re:Instrumentu panelis_OFF

Posted: Sun Nov 21, 2010 12:04 pm
by zinitis
SAAB_SG wrote:Braucot atslēdzas instrumentu panelis. Noskan SID bridinajuma signāls (uz displeja nekas nepaminās)un instrmentu panelī spidometra bultiņa nokrīt uz nulli, brake lampa ieslēdzs, ABS lampa ieslēdzas, TCS OFF ieslēdzas. Pēc laika noskan atkal SID un viss nostājās savās vietās.
Tādi brīnumi.
Meklēju kādu atbildīgo drošinātāju par instrumentu paneli - neatradu.
Sāc meklēt ABS/TC bloku,jeb tā remontu!

Re:Instrumentu panelis_OFF

Posted: Sun Nov 21, 2010 12:07 pm
by SAAB_SG
Toch? ABS/TC arī uz spidometru ietekmē?
Cik apm. Ls?

Re:Instrumentu panelis_OFF

Posted: Sun Nov 21, 2010 12:12 pm
by zinitis
SAAB_SG wrote:Toch? ABS/TC arī uz spidometru ietekmē?
Cik apm. Ls?
Jauns ~1k ls
Lietots ~50-100ls
Remonts ~50-200ls

Re:Instrumentu panelis_OFF

Posted: Mon Nov 22, 2010 11:59 am
by gunch
Njā - tas ir ABS/TCS.
Jauns, ja nemaldos 1200Ls Vikingos.
Tepat forumā cilvēki rakstīja, ka zem 3cipara bija remontējuši.

Re:Instrumentu panelis_OFF

Posted: Mon Nov 22, 2010 12:13 pm
by elmo
Precīzi netaceros kurš, bet viens te bija ielicis bildi ar to ABS/TCS bloku un tā remontēšanas procesu!Principā tikai viens vadiņš esot jāpielodē un varot mierīgi visu pats izdarīt, galvenais lai ir palielināmais stikls un stingras rokas, kas nedreb!

Var jau arī šiem uzzvanīt:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/spare ... jknde.html

Re:Instrumentu panelis_OFF

Posted: Mon Nov 22, 2010 6:47 pm
by Arnijs
elmo wrote:Principā tikai viens vadiņš esot jāpielodē un varot mierīgi visu pats izdarīt
Aha... Pie alumīnija šinas ;)

Re:Instrumentu panelis_OFF

Posted: Mon Nov 22, 2010 7:38 pm
by elmo
Nu bet tie kantori, kas labo tos ABS/TCS blokus taču kaut kā viņus lodē!:dry:

Re:Instrumentu panelis_OFF

Posted: Mon Nov 22, 2010 7:40 pm
by chippy
Tas šķidrais metāls, ko tirgo veikalos, lai kautko pielabotu tur neder? Pa vāju vai nevada strāvu?

Re:Instrumentu panelis_OFF

Posted: Mon Nov 22, 2010 7:50 pm
by Arnijs
elmo wrote:Nu bet tie kantori, kas labo tos ABS/TCS blokus taču kaut kā viņus lodē!:dry:
Protams! tikai tur ir speciālas alvas un speciālas pastas(flush) Un - ja pāršauj ar t režīmiem, tad evakuējas visi pārējie tuvākie lodējumi (kas ir tievāki par matu un kādi 3 gb uz mm) Bet tā - ja rokas nedreb un lodēt proti - nav problēmu! :D
Chippy... Alumīnijam tolkom neder nekas! Vienīgais - speciālie lodēšanas sastāvi un argonsvarka!:woohoo:

Re:Instrumentu panelis_OFF

Posted: Mon Nov 22, 2010 7:55 pm
by elmo

Re:Instrumentu panelis_OFF

Posted: Mon Nov 22, 2010 8:31 pm
by KoreFun
Elmo, nejauc "Das Auto" ar SAABu, golfam var visu sataisīt ar atslēgu uz 13 un kuvaldu:laugh:

Re:Instrumentu panelis_OFF

Posted: Mon Nov 22, 2010 8:57 pm
by elmo
Bet visiem ta elektronika no Bosch! ;) :laugh:

Re:Instrumentu panelis_OFF

Posted: Mon Nov 22, 2010 11:55 pm
by KoreFun
Tik tiešām neesi saskāries ar Golfiem:laugh:

Re:Instrumentu panelis_OFF

Posted: Wed Nov 24, 2010 3:41 pm
by SAAB_SG
Sapratu, ka jāremontē.
Atradu arī dažus ABS bloku meistarus ss.lv.
Kur tas bloks fiziski mašīnā ir izvietots? Bez viņa pabraukt var?
T.i. , ja man vinš jānoņem jāved uz remontu.