• SAAB 900 iegāde
Page 1 of 2

SAAB 900 iegāde

Posted: Wed Dec 08, 2010 9:57 pm
by Sprogjis
Sveiki, esmu jauniņais Jūsu forumā un meklēju savu pirmo auto. Iepatikušies SAAB`i, un konkrēti 900tais kupejnieks.
Esmu vienu jau itkā atradis, - 900 2.0T S. No mašīnām neko daudz nejēdzu, un tādēļ draugs ieteica apjautāties šeit - Jūs varētu man pateikt, kā apmēram noteikt motora stāvokli, cik nojāts vai svaigs. Esot kaut kādas 2 fīčas pēc kurām var noteikt. Varbūt kāds no ventspilniekiem zin šo konkrēto aparātu?
Paldies jau iepriekš!

Šeit būs links uz auto -> http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... amgec.html

Re:SAAB 900 iegāde

Posted: Wed Dec 08, 2010 10:26 pm
by Arnijs
Priekš 95 gada 900-tā izskatās OK. Arī cena - atbilstoši pieņemama. Arī izvele 2.0T ir optimālā.
Paša motora stāvoklim īpaša uzmanība nav jāpievērš, ja vien viņš nepeldas eļļā un tā ir laicīgi mainīta un ir bijusi atbilstošas kvalitātes. Ja piedarbinot nedūmo un neizdod nepatīkamus trokšņus, tad par 95% būs OK.
Būtisks rādījums ir ķēdes izstiepuma koeficients, ko ir iespējms izmērīt un kurš ir starpā no 8mm (jaunai ķēdei) līdz 15-16mm (jāmaina) iespējams arī rādījums 19mm, bet tās ir galējības. Otrs būtiskais ir turbīnas stāvoklis. No ritošās uzmanību ieteicams pievērst priekšējā tilta balsta ričagiem, kas ir dārgākās detaļas balstiekārtā. Pārējais - kā jau visiem auto un nesagādās būtiskas galvassāpes.
P.S. Vēl problemātisks mēdz būt stingrais sajūgs, bet tur ir dažas zāles, kas gan risinās ķirurģiskā ceļā.

Re:SAAB 900 iegāde

Posted: Wed Dec 08, 2010 10:48 pm
by Sprogjis
Kas ir tie balsta ričagi?
Kā mērīt to ķēdes izstiepumu? Tā būtu sadales vārpstas ķēde?

Re:SAAB 900 iegāde

Posted: Wed Dec 08, 2010 11:09 pm
by Arnijs
Sprogjis wrote:Kas ir tie balsta ričagi?
Šarnīri
Kā mērīt to ķēdes izstiepumu? Tā būtu sadales vārpstas ķēde?
Jā - tā ir sadales vārpstas ķēde. Kā mērīt, šeit aprakstīt būs pagrūti. Motora galvā ir spiegotājs, kuru tad arī mēra, bet tur ir jāpaskrūvējas.

Re:SAAB 900 iegāde

Posted: Wed Dec 08, 2010 11:15 pm
by vidvuds
Arnijs wrote:Priekš 95 gada 900-tā izskatās OK. Arī cena - atbilstoši pieņemama. Arī izvele 2.0T ir optimālā.
Paša motora stāvoklim īpaša uzmanība nav jāpievērš, ja vien viņš nepeldas eļļā un tā ir laicīgi mainīta un ir bijusi atbilstošas kvalitātes. Ja piedarbinot nedūmo un neizdod nepatīkamus trokšņus, tad par 95% būs OK.
Būtisks rādījums ir ķēdes izstiepuma koeficients, ko ir iespējms izmērīt un kurš ir starpā no 8mm (jaunai ķēdei) līdz 15-16mm (jāmaina) iespējams arī rādījums 19mm, bet tās ir galējības. Otrs būtiskais ir turbīnas stāvoklis. No ritošās uzmanību ieteicams pievērst priekšējā tilta balsta ričagiem, kas ir dārgākās detaļas balstiekārtā. Pārējais - kā jau visiem auto un nesagādās būtiskas galvassāpes.
P.S. Vēl problemātisks mēdz būt stingrais sajūgs, bet tur ir dažas zāles, kas gan risinās ķirurģiskā ceļā.
19mmm :silly:

Re:SAAB 900 iegāde

Posted: Thu Dec 09, 2010 12:41 am
by Sprogjis
Skaidrs, nu laikam paņemšu čomu - auto speciālistu līdzi, gan jau pa abiem tiksim galā ar tām skaņām un visu pārējo.

Ja kādam vēl ir kas iesakāms, tad lūdzu. No padoma neatteiktos. :)

Re:SAAB 900 iegāde

Posted: Tue Feb 22, 2011 11:23 pm
by jee
pasakiet,tauta, būtiskākās 900tā atšķirības no 9-3.Ir pabraukts kādu laiku ar 9-3 2.0 nemotoru, atzīstu par gana labu esam.Bet tā kā prasās pēc vēl vienas, bet lētas mašīnas...

Re:SAAB 900 iegāde

Posted: Wed Feb 23, 2011 10:50 am
by lawyer
jee wrote:pasakiet,tauta, būtiskākās 900tā atšķirības no 9-3.Ir pabraukts kādu laiku ar 9-3 2.0 nemotoru, atzīstu par gana labu esam.Bet tā kā prasās pēc vēl vienas, bet lētas mašīnas...
Iegūglē labāk vai izmanto meklētāju šeit - šis temats sen jau ir izrunāts, bet skaidrs ir viens - 9-3og ir noteikti labāks par 900ng ;)

Re:SAAB 900 iegāde

Posted: Wed Feb 23, 2011 12:16 pm
by Bārda
jee wrote:pasakiet,tauta, būtiskākās 900tā atšķirības no 9-3.Ir pabraukts kādu laiku ar 9-3 2.0 nemotoru, atzīstu par gana labu esam.Bet tā kā prasās pēc vēl vienas, bet lētas mašīnas...
Man liekas, ka 900NG nebūs viss tā lētākā mašīna ekspluatācijā!

Re:SAAB 900 iegāde

Posted: Wed Feb 23, 2011 3:04 pm
by lawyer
Bārda wrote:
jee wrote:pasakiet,tauta, būtiskākās 900tā atšķirības no 9-3.Ir pabraukts kādu laiku ar 9-3 2.0 nemotoru, atzīstu par gana labu esam.Bet tā kā prasās pēc vēl vienas, bet lētas mašīnas...
Man liekas, ka 900NG nebūs viss tā lētākā mašīna ekspluatācijā!
Tas arī fakts ;) Lēta ekspluatācijā būs Corolla 2.0D vai Civic 1.5i, bet vai Tu to gribi?:huh:

Re:SAAB 900 iegāde

Posted: Wed Feb 23, 2011 3:15 pm
by elmo
Vislētākā mašīna ir velosipēds! :):laugh:

Re:SAAB 900 iegāde

Posted: Wed Feb 23, 2011 4:07 pm
by saule
elmo wrote:Vislētākā mašīna ir velosipēds! :):laugh:
Oponēšu. Kārtīgs karbons maksā kārtīgu naudu un rezerves daļas šim dampim nemaz nav lētākas, kā 900 NG. ;)

Re:SAAB 900 iegāde

Posted: Wed Feb 23, 2011 5:33 pm
by JauDzin
saule wrote:
elmo wrote:Vislētākā mašīna ir velosipēds! :):laugh:
Oponēšu. Kārtīgs karbons maksā kārtīgu naudu un rezerves daļas šim dampim nemaz nav lētākas, kā 900 NG. ;)
pēc būtības jau velosipēds skaitās arī par 100 LVL. Ja jau karbona rāmis ir vajadzīgs velosipēdam, tad analoģiski vairs nevar runāt par 900ng, bet gan par, piem., 9-5.. :)

Re:SAAB 900 iegāde

Posted: Wed Feb 23, 2011 7:30 pm
by elmo
saule wrote:
elmo wrote:Vislētākā mašīna ir velosipēds! :):laugh:
Oponēšu. Kārtīgs karbons maksā kārtīgu naudu un rezerves daļas šim dampim nemaz nav lētākas, kā 900 NG. ;)
Tu ar salīdzināji Pagani Zonda ar žiguli! :D
Ja ritenis no karbona, tad paņem pretī lētāko mašīnu no karbona!

Re:SAAB 900 iegāde

Posted: Wed Feb 23, 2011 7:46 pm
by chippy
elmo wrote:
saule wrote:
elmo wrote:Vislētākā mašīna ir velosipēds! :):laugh:
Oponēšu. Kārtīgs karbons maksā kārtīgu naudu un rezerves daļas šim dampim nemaz nav lētākas, kā 900 NG. ;)
Tu ar salīdzināji Pagani Zonda ar žiguli! :D
Ja ritenis no karbona, tad paņem pretī lētāko mašīnu no karbona!
Un cik tas ritenis maksās pēc 20 gadiem!? :D