• 1983.gada 900
Page 1 of 2

1983.gada 900

Posted: Sun Jan 23, 2011 2:10 pm
by powertool
Sveiki!!!

Nesen dabuju ljoti labu Saab 900 1983.gada motors idealaa stavoklii nobraukums tikai 146 tukstosi bija vel 2005.gada TA....no stavesanas bija ierusejusi prieksejie rati!
Protams pie areeja japiestrada,bet salons ir vienkarsi ideali ticis kopts.Prieksejie sparni gan ta parusejusi.bet doma nomainit un parkrasot visu auto!
Tas bus taka mans pirmais projektins!!! :)

Bet ir jautajums gribeju iedarbinat un ievietoju atslegu aizdedze bet nevar atslegu pagriezt no stavesanas araa butu k.kas sakiilejis..?

Re:1983.gada 900

Posted: Sun Jan 23, 2011 2:27 pm
by defektivais
Apsveicu ar pirkumu!
Vai tik nav šitais te:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... eolmf.html
Atslēga būs vien tev jājauc ārā un jāskatās kas par vainu.Protams, ja nav vienkārši sasalusi.

p.s. ceru, ka pirms darbināšanas mēģinājuma motoreļļu nomainīji.

Re:1983.gada 900

Posted: Sun Jan 23, 2011 5:37 pm
by powertool
Paldies :)
jaa atslega bija iesalusi atkauseju ar fenu valaa aizdedze strada :)

Kas var notikt ja motors ir darbinats bez ellas mainas?
Pats protams vel nedarbinaju jo tieshi taisos mainiit ellu jo pat uz limen raditaja tas baltais ellas nogulsnejums bija!

Pirmais ,kas jaizdara jamaina ella filtri ,bet kas Taalak?
Ko ieteiktu veel?
Veel ir aizdomas ,ka Sajugs ir iekeries ,sajuga trosite iespejams!

Re:1983.gada 900

Posted: Sun Jan 23, 2011 7:24 pm
by defektivais
powertool wrote:Paldies :)
jaa atslega bija iesalusi atkauseju ar fenu valaa aizdedze strada :)

Kas var notikt ja motors ir darbinats bez ellas mainas?
Pats protams vel nedarbinaju jo tieshi taisos mainiit ellu jo pat uz limen raditaja tas baltais ellas nogulsnejums bija!

Pirmais ,kas jaizdara jamaina ella filtri ,bet kas Taalak?
Ko ieteiktu veel?
Veel ir aizdomas ,ka Sajugs ir iekeries ,sajuga trosite iespejams!
eļļa no 5 gadu stāvēšanas vairs nepildīs savas funkcijas, sekas vari izdomāt pats :)
Nomaini visus iespējamos šķidrumus, filtrus, tālāk sāc sekot līdzi vai šie šķidrumi nemēģina atstāt tavu auto. Bukses ar noteikti būs palikušas cietas vai saplaisājušas.
Sajūgs tavam auto ir hidroliskais, tā kā nesatraucies ja nevari atrast trosi :)

p.s. palūdz adminam, lai pārceļ tavu topiku uz projektu sadaļu, savādak tu esi nepareiza vietā veicis ierakstu,

Re:1983.gada 900

Posted: Sun Jan 23, 2011 9:14 pm
by alnislacis
Domāju vai teikt vai neteikt kaut ko.
Neesmu mehāniķis, bet zināmā mērā veca Saab vešanas pie prata sāpes esmu izjutis.

Sāc ar to, ka pirms ķeries kam klāt izdomā vai Tev vajag un vai vari atļauties turēt vecu auto. Un tad vēl vai visas ieguldītās pūles būs tās vērtas, un tieši SAAB ir tas auto.. Jo ir gan dārgaki gan lētaki auto ko restauret.


Nu un ja tomēr nolem ķerties klāt, tad iesaku kādu laiku palasīt par savu brīnumauto.

Sāc ar tehniskiem PDF failiem, lai ir skaidrība, ka sajūgs ir hidraulisks un rokas bremze nav pazudusi, bet atrodas uz priekšējiem riteņiem.

Tad der pameklēt pa sekojošajam lapam projektus ar līdzīgu auto restaurēšanu. apskaties ko un kā džeki dara, cik daudz laika un naudas tas aizņem.
saabcentral.com
saabnet.org
saablink.net

Te var meklēt detaļas un izcenojumus:
partsforsaabs.co.uk
speedparts.se
elkparts.com

Dzīves īstenība (kurai tradicionāli neviens netic, pirms pats ir izgajis cauri) ir tāda, ka lētak ir nopirkt laba stāvokļī SAAB c900 neka to uzcelt. Un ja to uzcelsi, tad nevienam citam kā pašam viņu nevajadzēs.

Mani tas variants apmierina, jo c900 paliks uz ilgu laiku. Tev pašam jāskatās.

Ja izdomāsi cīnīties, tad secība kadā darītu būtu tāda-
1.sakārtotu virsbūvi
2.ritošo
3.motoru un kārbu

un patiesībā punkts 0. - atrastu kādu, kas zin par SAABiem un c900 kas apskatītu Tavu topošo projektu un šo to apstāstītu.

PS
Parādi bildes- moš kāds zin tā auto vēsturi.
Pārvāc temu uz projektu sadaļu.

Re:1983.gada 900

Posted: Sun Jan 23, 2011 10:37 pm
by mrpinkeyes
vot es esmu pārāk slinks, lai celtu augšā pastāvējušu auto! Es ņemtu ejošu 900to!
Kad uztaisīsi, ieguldītos līdzekļus nenožēlosi, jo braukt ar 900to (vienalga vai turbo vai neturbo) ir LIELA bauda! B)

Re:1983.gada 900

Posted: Sun Jan 23, 2011 11:46 pm
by Nauris_t16
Apsveicu ar jaunieguvumu!

Viena no lietām, ko pārējie neminēja un uz ko lieku es ir tā, ka būs jāmaina daudzas hidraulikas manžetes, jo hidraulikai nepatīk būt nekustinātai tik ilgu laiku. Piemēram, galvenajā bremžu cilindrā, abos sajūga cilindrīšos, iespējams, ka arī suportos. Galvenais nevajag domāt kā tas ir ar jaunākām mašīnām - ja kaut kas nestrādā, mainam visu mezglu, visbiežāk citu lietotu. NĒ. Izjaucam savu un mainam tikai tad, ja nav iespējams atremontēt, kas gadās diezga reti. Būs ne tikai lētāk, bet arī labāk nekā likt vietā kaut ko citu lietotu un nezināmu. Un tas cik daudz tu gribi izdarīt pie tās mašīnas ir tieši proporcionāls divām lietām - tavām personīgajām kaprizēm un finansēm. Var taisīt lietas pavirši un pa lielām naudām tā, ka beigās nav baudāma rezultāta, lai gan teorētiski ir pārvākta pusmašīna, bet var arī tīri ar pacietību un pedantismu uztaisīt perfektu visu, kam ķeries klāt. Viss tavās rokās!

Un jā - mana parastā darbu secība parasti gan ir pilnīgi otrāda aļņalāča piedāvātajai - first function, then form. Man patīk braukt, nevis stāvēt blakus un priecāties :D

Ja mašīna atrodas Rīgā, tad, iespējams, varētu novērtēt kādu dienu un papļāpāt dzīvajā, netā ne vienmēr visu var pareizi saprast ;) PM, ja nu kas.

Re:1983.gada 900

Posted: Mon Jan 24, 2011 1:00 am
by alnislacis
Ceru, ka stāsts par naudu un no result nav par AL. :)


Un par būdu sākumā un mēbelēm pēc tam- ne jau skata pēc. |Dzirdēti stāsti par sarkanu amerikāņu importa c900, kuram iecēla sataisītu motoru, bet pēc tam cēla ārā jo virsbūve tomēr bija jātaisa. (var jau būt ka teika aplama) Visādi citādi protams- drīzāk protētu galvu ne kā žileti uz bagāžnieka.

Re:1983.gada 900

Posted: Sat Jan 29, 2011 8:05 pm
by powertool
Paldies par ieteikumiem :)

Tatad man ir apnemsanaas dabut uz cela Sho auto!!!

Pievienosu paris Picture.... Image

Re:1983.gada 900

Posted: Sat Jan 29, 2011 8:14 pm
by powertool
Image

Re:1983.gada 900

Posted: Sat Jan 29, 2011 8:18 pm
by powertool

Re:1983.gada 900

Posted: Mon Jan 31, 2011 10:21 am
by lawyer
Kur un pa cik $$$ Tu viņu iegādāji, ja nav noslēpums? :silly:

Re:1983.gada 900

Posted: Mon Jan 31, 2011 10:41 am
by elmo
Ruslans šito virsbūvi šķiet nav žēlojis, ka tikai neatklājas, ka viss kuzovs ir viens liels caurduris (duršļaks).
bet nu +1 par centieniem uzcelt vecu auto!;)

Re:1983.gada 900

Posted: Mon Jan 31, 2011 11:04 am
by Nils
Uz ceļa dabūt ir viens, saglabāt uz ceļa skaistu un ilgi, kas cits.
Tev jāsaprot, ko gribi no tā auto. Zviedrijā pa pārsimt eiro var dabūt mazāk ruslana pārņemtu eksemplāru, tiesa, ne turbo. Es, protams, nezinu un neredzu cik daudz rūsas tur ir pa īstam, bet pēc tās nelielās pieredzes, ko savā dzīvē esmu redzējis, šķiet, ka smagi būs arī ar iekšējām arkām, durvīm un grīdu.
Un tas jau ir daudz.

Bet nu, es laikam nebūšu tas piemērs no kura smelties, domājot racionāli, nevis emocionāli. Ja domātu racionāli, man nebūtu Ansis. :)

Re:1983.gada 900

Posted: Mon Jan 31, 2011 12:02 pm
by Luciferz
Kaads man vareetu paardot prieksheejo stiklu no shaada aparaata?
Jo svaigaaku, jo labaak. Ar savu vairs tehnisko neizieshu, sanaaca cauri shlakbaumam izbraukt, kaa filmaa :woohoo: