• Problēma
Page 1 of 1

Problēma

Posted: Sun May 15, 2011 2:13 am
by Saabx
Lieta ir sekojoša, ka nestrādā klimats. Būtībā strādā, bet ne korekti, nepūš auksto gaisu vai arī silto. Un dīvainākais ir tas, ja ir uz Auto tad motors sāk nežēlīgi ātri uzkarst un ja izslēdz uz Off tad strauji atdziest. bet pēctam tāpat uzkarst diezgan pāri normai es uzskatu un ārā nav +30 grādu, ka tā varētu notikt.. :(
9000 , 2.3 1992.gads

Re:Problēma

Posted: Sun May 15, 2011 7:49 am
by edijs
Pamēģini ielikt no kāda cita 9k lūk šo figņu:
Image

Re:Problēma

Posted: Sun May 15, 2011 11:46 am
by Saabx
Nu labi tas ir viens, bet kā izskaidrot motora karšanu?

Re:Problēma

Posted: Sun May 15, 2011 12:11 pm
by Nils
Saabx wrote:Nu labi tas ir viens, bet kā izskaidrot motora karšanu?
Es pareizi sapratu? Ar klimas bloku var regulēt motora temp.? :laugh:

Re:Problēma

Posted: Sun May 15, 2011 12:13 pm
by envoy
Saabx,
tas gan nekādi neatrisinās problēmu, bet, ja tas aparāts, kas redzams avatarā ir tavs, tad varētu padalīties ar pāris bildēm. Izskatās jau nu varen kopts un glīts ;)

Re:Problēma

Posted: Sun May 15, 2011 12:18 pm
by Saabx
Nil tā sanāk, ir dīvaini bet tā ir un nevar atrast izskaidrojumu, motors gandrīz vai pārkarst, un kā izslēdz tā nostājas normāli!
Protams agrāk bija drusku uzvārīts vasarā un pēc tā sākas visādas problēmas.. :(
Tas aparāts nav mans, kas ir bildē, bet ir līdzīgs...

Re:Problēma

Posted: Sun May 15, 2011 12:23 pm
by Saabx
Ja gribi redzēt to aparātu, kas bildē, tad reku links.
http://www.saab9000.com/gallery/dhctwaga/index.php

Re:Problēma

Posted: Sun May 15, 2011 12:33 pm
by Nils
Aparāts ir smuks, vienīgi šis jau ir mazliet pa zemu. :)
Kas pašam pa aparātu? Arī Aero?

Re:Problēma

Posted: Sun May 15, 2011 12:35 pm
by Saabx
Nē CS.
Atgriežamies labāk pie tēmas, man ļoti gribas izprast problēmu. :unsure:

Re:Problēma

Posted: Sun May 15, 2011 1:17 pm
by edijs
Uuuja, Nil, kur ta pa zemu? :D Tev tak arī gribās vēl zemāk - tad nu lūk, šis ir nākamais solis. :D Bet jā, priekša nedaudz par zemu izskatās. Pakaļa gan ir ok.

Atgriežoties pie problēmas. Motortelpas lielais ventilators slēdzas iekšā, kad motors sāk uzkarst? Ir bijis tā, ka tas temperatūras dačiks nosprādzis un neslēdz ventilatoru iekšā - un tad daudz nevajag, lai, apstājoties vai iebraucot korķī, ļoti ātri motors sakarstu. Un pietiek ventilatoram papūst pusminūti un atkal viss ir normas robežās.

Re:Problēma

Posted: Sun May 15, 2011 2:59 pm
by Saabx
Nu tas arī ir interesanti, jo itkā strādā pūš, bet dažreiz ne. Un Labākais ir tas, ka braucot uzkarst, nejau stāvot korķī. Salonā tas temp. mērītājs strādā, tātad kautkas cits. termostats arī jau tikka apmainīts, bet nekā, viss itkā ir kā vajag. Ļoti bieži arī parādas panelī Check engine.. Ieslēdzot klimatam auto, eļļas karstuma mērītājs nedaudz ir zem sarkanā un kad izslēdz uz off tad strauji nokrītas par kādiem 2 cm.

Re:Problēma

Posted: Sun May 15, 2011 7:52 pm
by uculs
klimas bloku pamaini ar kādu, tas izstrādā lielas muļķības, ja ir beigts

Re:Problēma

Posted: Sun May 15, 2011 9:58 pm
by vecais
Ja vajg klimas bloku, varu iedot pamēģināt, man palicis no laikiem kad bija 9k.

Re:Problēma

Posted: Tue May 17, 2011 7:43 am
by Saabx
Tagad pamēģināsu to izdarīt..
Bet es nesaprotu kāds skaars klimatam ar motora karšanu?

Re:Problēma

Posted: Tue May 17, 2011 8:37 am
by uculs
Visdrīzāk elektrisks sakars, tu jau nezini vai tev tas dzinējs karst, ja vien nevārās, bet tad jau ir par vēlu, tikai novēro temperatūras rādītāju.