900 T16 '86 aero
Posted: Tue Jun 28, 2011 12:48 am
Sakarā ar manām eksistenciālajām pārdomām par dzīvi kā tādu ir iespēja iegādāties šo auto.
+
Pagājušajā vasarā pāršūts ādas salons, nosmilošotas un nokrāsotas aizmugurējās piekares daļas, nomainītas gandrīz visas aizmugures bukses. Nomainīti abi aizmugurējie gultņi uz SKF (80 Ls/gab)
4x koni
visam augstāk minētajam nobraukums ir 5 k km
pirms 2.5k km mainits sajūga komplekts - kurvis, disks un izspiedēj gultnis(šis gan nedaudz senāk)
attiecigi pirms 3k un 200 km nomainītas abas pusasis
Deta akumulators ar garantiju vel 2.5 gadi
apkopjams, labākas caurplūdes gaisa filtrs
elektriskie logi un lūka strādā
Kurbada short shifter
kruīza kontrole
whale tail
air vent covers
restraurēta stūres iekārta
divi atslēgu komplekti ar siglizācijas pultīm.
Pioneer galva ar iespēju pieslēgt mp3, usb un Ipod.
vel sezonu braucamas ziemas un vasaras riepas uz atsevišķiem diskiem, aero un GB vai early turbo wheels (šie gan nav pirmā svaiguma)
Cik zinu, tad vienīgais flat front aero LV
===
daļēji plusi
Ir AC, bet kastē, ko došu līdzi, nav pārbaudīts neviens no mezgliem vai strādā, kā arī ir jāmaina dažas trubas.
Ir servisa grāmatiņa līdz 2000 gadam, šim gan vairāk vēsturiska vērtība
nav veiktas manipulācijas ar spiediena vai kādu citādu jaudas celšanu.
Pa 3 gadiem kopš auto ir manā īpašumā nobraukti ap 30k km
===
-
Jāmaina abi malējie motora spilveni un blīvslēgs, kas nāk pie kloķenes, nav bijis tā ka eļļa jāpielej sarp maiņām, bet mēdz nopilēt pa kādai pilei.
Rūsas burbuļi zem aizmugurējām arku uzlikām, caurumu nav.
Nedaudz apskrāpēti bamperu stūri un viena no sānu plastmasām.
Nestrādā vadītāja puses elektriskā spoguļa vadība, pasažiera pusē strādā daļēji.
Nav pabeigts savilkt sēdeļu apsildi, pašos krēslos sildelementi ir salikti no 9k, bet tālāk neesmu ticis.
Pēdējā laikā brīžiem ir problēmas ar centrālo atslēgu, pati signalizācija uzliekas normāli.
Skate beidzās 29.09.2011, nodoklis ~50 Ls/gadā
Ja vispār būs kada interese, tad svaigākas bildes ielikšu tuvākajā nākotnē, pašreizējās vairāk uzskatam.
Cena 2600 LVL.
+
Pagājušajā vasarā pāršūts ādas salons, nosmilošotas un nokrāsotas aizmugurējās piekares daļas, nomainītas gandrīz visas aizmugures bukses. Nomainīti abi aizmugurējie gultņi uz SKF (80 Ls/gab)
4x koni
visam augstāk minētajam nobraukums ir 5 k km
pirms 2.5k km mainits sajūga komplekts - kurvis, disks un izspiedēj gultnis(šis gan nedaudz senāk)
attiecigi pirms 3k un 200 km nomainītas abas pusasis
Deta akumulators ar garantiju vel 2.5 gadi
apkopjams, labākas caurplūdes gaisa filtrs
elektriskie logi un lūka strādā
Kurbada short shifter
kruīza kontrole
whale tail
air vent covers
restraurēta stūres iekārta
divi atslēgu komplekti ar siglizācijas pultīm.
Pioneer galva ar iespēju pieslēgt mp3, usb un Ipod.
vel sezonu braucamas ziemas un vasaras riepas uz atsevišķiem diskiem, aero un GB vai early turbo wheels (šie gan nav pirmā svaiguma)
Cik zinu, tad vienīgais flat front aero LV
===
daļēji plusi
Ir AC, bet kastē, ko došu līdzi, nav pārbaudīts neviens no mezgliem vai strādā, kā arī ir jāmaina dažas trubas.
Ir servisa grāmatiņa līdz 2000 gadam, šim gan vairāk vēsturiska vērtība
nav veiktas manipulācijas ar spiediena vai kādu citādu jaudas celšanu.
Pa 3 gadiem kopš auto ir manā īpašumā nobraukti ap 30k km
===
-
Jāmaina abi malējie motora spilveni un blīvslēgs, kas nāk pie kloķenes, nav bijis tā ka eļļa jāpielej sarp maiņām, bet mēdz nopilēt pa kādai pilei.
Rūsas burbuļi zem aizmugurējām arku uzlikām, caurumu nav.
Nedaudz apskrāpēti bamperu stūri un viena no sānu plastmasām.
Nestrādā vadītāja puses elektriskā spoguļa vadība, pasažiera pusē strādā daļēji.
Nav pabeigts savilkt sēdeļu apsildi, pašos krēslos sildelementi ir salikti no 9k, bet tālāk neesmu ticis.
Pēdējā laikā brīžiem ir problēmas ar centrālo atslēgu, pati signalizācija uzliekas normāli.
Skate beidzās 29.09.2011, nodoklis ~50 Ls/gadā
Ja vispār būs kada interese, tad svaigākas bildes ielikšu tuvākajā nākotnē, pašreizējās vairāk uzskatam.
Cena 2600 LVL.