• Dažādi jautājumi par 900 - Page 99
Page 99 of 116

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sat Mar 06, 2010 12:37 am
by KurBads
manā 6+ gadu pieredzes ar c900 laikā trīs dažādi c900 (8i, LPT->FPT, FPT) un pagaidām arī visiem kārbas vēl vietā (piesitu pie koka).
varbūt neesmu tas agresīvākais braucējs uz ielas, tomēr arī nesēņoju.
kamēr neesi uzgriezis spiedienu debesīs un kārbā vispār ir eļļa, viņai ir jāiet.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sat Mar 06, 2010 2:47 am
by Nauris_t16
KurBads wrote:manā 6+ gadu pieredzes ar c900 laikā trīs dažādi c900 (8i, LPT->FPT, FPT) un pagaidām arī visiem kārbas vēl vietā (piesitu pie koka).
varbūt neesmu tas agresīvākais braucējs uz ielas, tomēr arī nesēņoju.
kamēr neesi uzgriezis spiedienu debesīs un kārbā vispār ir eļļa, viņai ir jāiet.
+1. Arvien nesaprotu bažas par kārbu, arī man ar visiem second gear burnout viņa vēl nav eksplodējusi :) Ok, dragos nepiedalos :)

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sat Mar 06, 2010 10:32 pm
by KurBads
ziedoniz wrote:
KurBads wrote:manā 6+ gadu pieredzes ar c900 laikā trīs dažādi c900 (8i, LPT->FPT, FPT) un pagaidām arī visiem kārbas vēl vietā (piesitu pie koka).
varbūt neesmu tas agresīvākais braucējs uz ielas, tomēr arī nesēņoju.
kamēr neesi uzgriezis spiedienu debesīs un kārbā vispār ir eļļa, viņai ir jāiet.
+1. Arvien nesaprotu bažas par kārbu, arī man ar visiem second gear burnout viņa vēl nav eksplodējusi :) Ok, dragos nepiedalos :)
Protams, pie auto restaurēšanas par skādi nenāk atjaunot arī kārbu, bet visu laiku iespringt un sevi šaustīt ar domu, ka nepieciešams kaut kāds monstrs (rallija kārba, kokil vai vismaz tērauda kārbas vāki), lai auto dzīvotu, IR NEVAJADZĪGI!

Reini, ja vien Tavs mērķis nav 300 hp, ja negrasies spolēt u.c. ārdīties, atslābsti.
Max uzliec tos tērauda vākus un brauc laimīgs.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sat Mar 06, 2010 11:00 pm
by alnislacis
KurBads wrote:
ziedoniz wrote:
KurBads wrote:manā 6+ gadu pieredzes ar c900 laikā trīs dažādi c900 (8i, LPT->FPT, FPT) un pagaidām arī visiem kārbas vēl vietā (piesitu pie koka).
varbūt neesmu tas agresīvākais braucējs uz ielas, tomēr arī nesēņoju.
kamēr neesi uzgriezis spiedienu debesīs un kārbā vispār ir eļļa, viņai ir jāiet.
+1. Arvien nesaprotu bažas par kārbu, arī man ar visiem second gear burnout viņa vēl nav eksplodējusi :) Ok, dragos nepiedalos :)
Protams, pie auto restaurēšanas par skādi nenāk atjaunot arī kārbu, bet visu laiku iespringt un sevi šaustīt ar domu, ka nepieciešams kaut kāds monstrs (rallija kārba, kokil vai vismaz tērauda kārbas vāki), lai auto dzīvotu, IR NEVAJADZĪGI!

Reini, ja vien Tavs mērķis nav 300 hp, ja negrasies spolēt u.c. ārdīties, atslābsti.
Max uzliec tos tērauda vākus un brauc laimīgs.
Ok, šitā saruna jābeidz.

Gan Kurbads maldās, ja domā, ka pēc nedēļas būs uber durable kārba..
Gan Nīgrais maldās, ja domā, ka pēc nedēļas būs VEMS, Motec vai tas pats T5..

Nekas nebūs! Drīzāk būs bildes no cīņas ar virsbūvi..
-----------------------------

Bet interesei pavecs mails no saabrally:
A 4-speed gearbox kokillgjuten for street use with a standard gear drive kit finger of steel. Reinforced piniongbearing.
Cost approximately 8500 Swedish kronor. If you would like to fit a LSD as costs of new Swedish-made these about 16 000 Swedish kronor.
Normālā valodā:
1.rebuilt gearbox with chillcast/kokill shell
2.standart gear kit (not brand new)
3.steel selector forks/fingers
4.reinforced pinion bearing
5.improved final drive ratio
Tas viss zem 1000 EUR!!!:)

Rallija vecmeistari sadarbībā ar to darbnīcu kuģubūves rūpnīcā solijās tādos pašos ciparos ierakstīties.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sun Mar 07, 2010 12:39 am
by alnislacis
Ja kas TE var redzēt c900 crashtest video- nebiju redzējis un ilgu laiku meklēju!

Uz laika līnijas 6:05

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sun Mar 07, 2010 12:09 pm
by KurBads
gaidīsim Tavu izturīgo kārbu zem 1000 EUR.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sun Mar 07, 2010 12:19 pm
by alnislacis
KurBads wrote:gaidīsim Tavu izturīgo kārbu zem 1000 EUR.
Mhm.. Iedzel vēl.:( :laugh:

Posts #60305, otrā un ceturtā rinda- lasam vēlreiz.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Sun Mar 07, 2010 12:25 pm
by KurBads
nuu ... bet, ja esi uzgājis veidu/iespējas sagatavot labu kārbu par >1000 EUR, domāju, tas būtu tā vērts.

nekādas dzelšanas.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Mar 11, 2010 10:30 pm
by alnislacis
PinkEyes:
Nupat 900tajam man ar visiem nodokļiem bija kaut kādi 98 Ls
Kur tad tik daudz var sanākt? :blink: :blink:

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Mar 11, 2010 11:02 pm
by mrpinkeyes
alnislacis wrote:PinkEyes:
Nupat 900tajam man ar visiem nodokļiem bija kaut kādi 98 Ls
Kur tad tik daudz var sanākt? :blink: :blink:

Nodoklid vien 75 Ls laikam.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Thu Mar 11, 2010 11:38 pm
by alnislacis
48 Ls nodeva + pārējās dzeramnaudas..

Smags tas Tavs piecdurvis..

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Mar 12, 2010 12:39 am
by Nauris_t16
alnislacis wrote:48 Ls nodeva + pārējās dzeramnaudas..

Smags tas Tavs piecdurvis..
Viņam ir jaunais gads!

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Mar 12, 2010 1:06 am
by alnislacis
ziedoniz wrote:
alnislacis wrote:48 Ls nodeva + pārējās dzeramnaudas..

Smags tas Tavs piecdurvis..
Viņam ir jaunais gads!
Nu nez, par šādu ciparu man csdd piedāvā sadarbību šim gadam.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Mar 12, 2010 10:32 am
by KurBads
mans MY 1993 arī jau iet 1700+ kg kategorijā - par nieka 40 kg pārsniedzot robežu.
Alni, tavs auto, ja nekļūdos, bija `91.g. un tie vēl pavelk zem sliekšņa.

Re:Dažādi jautājumi par 900

Posted: Fri Mar 12, 2010 11:08 am
by alnislacis
Pēc rīta Neo publiskotajām ceļu uzturētāju algām man sāk negribēties maksāt pat to, ko maksāju.

Nav jau nekas pret to, ka cilvēki labi dzīvo.

Bet ja tāda iedzīvošanās iet roku rokā ar nihilistisku attieksmi pret ceļu uzturēšanu, tad tas ir nožēlojami.

Pats apsveru divas lietas:
1.Vēl kādu akciju ar masveidīgu auto parādi un galveno masage-
"Currupt Latvian officials- come and see where your bail out money goes, Episode 1: road keepers"

Derētu tik apjomīgu, ka atraugas dzird arī ārvalstu medijos.
2. Dibināt biedrību lietuvā ", kura uz patapinājuma pamata ņem darbā auto, kuri tad uz līguma vai kādas nebūt pilnvaras pamata vizināsies pa Latviju.

Kā reiz aizvakar redzēju- Lietuvas numurs, apstādina policijas ekipāža- pie doķiem klāt pamatojuma dokuments lietot Lietuvā reģistrētu auto Latvijas pilsonim.