• Lāpam Saab 99 - Page 2
Page 2 of 2

Re:Lāpam Saab 99

Posted: Fri Mar 09, 2012 11:51 am
by ZingZeng
Kuram tad šoreiz to esi atņēmis?
99 jau nav samērā daudz.
Varbūt esi atradis manu ex sarkano 99?

Re:Lāpam Saab 99

Posted: Fri Mar 09, 2012 1:33 pm
by bizenajs
ZingZeng wrote:Kuram tad šoreiz to esi atņēmis?
99 jau nav samērā daudz.
Varbūt esi atradis manu ex sarkano 99?
Novenbrī Lablaika 99 pārcēlās uz Cesvaini. tagad uz Rīgu uz kādu laiku... šī topika autors cīnīja metināmās lietas!!! B)

Re:Lāpam Saab 99

Posted: Fri Mar 09, 2012 1:55 pm
by ZingZeng
Aaaaaaaaaaa ... tagad viss skaidrs, es šo momentu palaidu kaut kā garām :laugh:

Re:Lāpam Saab 99

Posted: Fri Mar 09, 2012 1:56 pm
by ZingZeng
Klau, padomāju, ka tagad manu karbuli regulēsi tu B)

Re:Lāpam Saab 99

Posted: Sun Mar 11, 2012 1:46 pm
by kakucis
Nu tā. Transports ielās dabūts, vārstiem šaibas no 2 komplektiem arī kaut kas līdzīgs salasīts. Isti riktīgi nav, bet ir noteikti labāk. Protams bij cilindri kur izplūdes varstiem vispār atstarpes vairs nebija. Kādā brīdī pakārtošu un papildināšu galeriju.
Tagad ir sekojošs jautājums. Ķēros klāt pie remontētās galvas. Tā kā vārsti ir apvirpoti un sēžas pārslīpētas tad ir sekojoša problēma. Visas atlikušās šaibas ir stipri par biezu, lai varētu nomērīt, nācās samontēt visu kopā vispār bez šaibām(papētot izskatījās ka tā var darīt, mēriem vajadzētu būt korektiem, ja nē - palabojiet mani). Rezultāts - noņemts ir tik daudz ka nopirkt gatavas šaibas pēc maniem mēriem nemaz nevar, atliek slīpēt. Tas būtu atrisināms, tikai jautājums, vai tik plānas vispār var likt, un vai no esošajām drīkst tik daudz slīpēt nost?
Rezultāti tabulā.

P.s Paldies visiem par ieteikumiem un padomiemB) Image

Re:Lāpam Saab 99

Posted: Sun Mar 11, 2012 1:57 pm
by kakucis
Un vēl viens jautājums. Laikam jau pie reizes vajadzētu arī mainīt vārstu vadīklas, ja jau visu remontēt tad visu. Izskatījās diezgan padilušas. ???


http://shop.speedparts.se/en/prod/99-90 ... rp=1004937

Re:Lāpam Saab 99

Posted: Sun Mar 11, 2012 2:05 pm
by Arnijs
Vēl ir iespēja vēlreiz izjaukt galvu un noslīpēt vārstu kātus īsākus par vajadzīgo kompensācijas lielumu. Uz parasta smirģeļa tas gan nebūtu īpaši prātīgi, bet ar attiecīgi pielāgotu aprīkojumu ir izdarāms. (jāpieskrūvē (jānostiprina) 90 grādos pret smirģeli vadīkla un virpinot vārstu, nosmirģelē nepieciešamo garumu) Ja izvēlēsies šo ceļu, ieteiktu neaizrauties, bet regulāri mērīt iznākumu, savādāk lasīsim topiku "kur lai rauju biezākas šeibas" :D

Re:Lāpam Saab 99

Posted: Sun Mar 11, 2012 2:08 pm
by Arnijs
kakucis wrote:Un vēl viens jautājums. Laikam jau pie reizes vajadzētu arī mainīt vārstu vadīklas, ja jau visu remontēt tad visu. Izskatījās diezgan padilušas. ???


http://shop.speedparts.se/en/prod/99-90 ... rp=1004937
Mainīt, protams, būtu ieteicams, bet diez vai saviem spēkiem to izveiksi. Pie vadīklu maiņas vārsts izcentrējas no savas vecās sēžas vietas un ir nepieciešams frēžu komplekts vārstu ligzdām.

Re:Lāpam Saab 99

Posted: Fri Apr 13, 2012 11:23 am
by bizenajs
Šodien 99 devās uz Cesvaini, līdz ziemai ars vietējos laukus, tiks savesta kārtībā izplūdes sistēma, nomainīta galva, sastiprinātas ventilācijas lūkas aizmugures spārnos, noregulēta savirze, likvidēta stūres brīvkustība, pāršpaktelēta un piekrāsota virsbūve. un ļoti ceru, ka uz ziemu auto neodīs pēc skābbarības :woohoo: :woohoo: ( Normunds ar Ziedoni zin:P )

Re:Lāpam Saab 99

Posted: Fri Apr 13, 2012 11:44 am
by ZingZeng
Kāds to pievēma vai ? :woohoo:

Re:Lāpam Saab 99

Posted: Fri Apr 13, 2012 11:50 am
by bizenajs
ZingZeng wrote:Kāds to pievēma vai ? :woohoo:
:laugh: da nē, auto ir zem viena jumta ar 60 slaucamu govju kūti, kas gan ir atdalīta no tehnikas novietnes, bet nu vienalga, smaķele ievelkās... B)