• DI Bloki - Page 2
Page 2 of 4

Re:DI Bloki

Posted: Fri Mar 02, 2012 12:07 pm
by Nils
Kas tur ko iespringt, reizem lietotu kaseti var ieķert pat pa 35ls un nemirst jau viņas tik traki. Negribu piesaukt nelaimi, bet man vēl nav gadījies mainīt nevienam savam auto.

Re:DI Bloki

Posted: Fri Mar 02, 2012 2:29 pm
by elmo
Lawyer, es varu saderēt uz latiņu, ka arī bez DI tavs traktors var apstāties uz ceļa!;)

Re:DI Bloki

Posted: Fri Mar 02, 2012 2:43 pm
by Gregers
Te Tu Law nošāvi riktīgi pa savu dārziņu- Di nāve nozīmē maksimums pāris stundas dīkstaves un esi atkal uz ceļa, bet dīzelim ir vismaz piecas pozīcijas kuru nav benzīnsaabam kuras Tevi noliks miera vismaz uz dažām dienām, kā arī izmaksās tikpat vai reizes vairak nekā Di :laugh:

Re:DI Bloki

Posted: Fri Mar 02, 2012 2:46 pm
by lawyer
elmo wrote:Lawyer, es varu saderēt uz latiņu, ka arī bez DI tavs traktors var apstāties uz ceļa!;)
Protams, ka var, bet tā iespēja ir salīdzinoši maza, jo nav īsti tādu mezglu, kas šim modelim mēdz pēkšņi izbeigties, bet DI kasete pēc būtības ir bez maz vai garantija, ka kaut kad tas notiks ;)

Šo vairāk kā piecu gadu laikā SDI tikai vienu reizi mani ir atstājis uz ceļa un tas pats bija dēļ sabirzuša pusass gultņa - vecums prasa savu :dry:

Re:DI Bloki

Posted: Fri Mar 02, 2012 2:53 pm
by Gregers
lawyer wrote:
elmo wrote:Lawyer, es varu saderēt uz latiņu, ka arī bez DI tavs traktors var apstāties uz ceļa!;)
Protams, ka var, bet tā iespēja ir salīdzinoši maza, jo nav īsti tādu mezglu, kas šim modelim mēdz pēkšņi izbeigties, bet DI kasete pēc būtības ir bez maz vai garantija, ka kaut kad tas notiks ;)

Šo vairāk kā piecu gadu laikā SDI tikai vienu reizi mani ir atstājis uz ceļa un tas pats bija dēļ sabirzuša pusass gultņa - vecums prasa savu :dry:
Nu mani arī neviens saab Di dēļ nav atstājis, jo abas reizes kad Di nobeidzās ta pirmstam stradāja nekorekti un paspēju tikt līdz servisam. Ar sarkano airi es ar vienu Di nobraucu 400k km bez problemām neskatoties uz regulāru kerhera pielietošanu motora mazgāšanā. Tā Di problēma vispār manuprat ir nepatiesi izcelta, jo daudz lielāka iespēja, ka noklāsies turba, galvas blīve vai kārba nekā Di pekšņi atteiks bez iepriekšēja brīdinājuma

Re:DI Bloki

Posted: Fri Mar 02, 2012 4:04 pm
by elmo
Nu ar tiem DI ir tā, ka viņi vienmēr mirst tā, lai varētu aizklibot līdz servisam, vai drošai vietai kur apstāties! :)
Ir miruši 2 gabali. 1 mira lēni un mokoši, raustīdamies, ar ko tiku līdz Alfa motoram un pēc 30 min man jau bija jauna kasete.
Otrs nosprāga 800 metrus pirms darba, pēkšņi un ar baigo sviluma smaku. Ar atlikušajiem 3 cilindriem aizkliboju līdz darba stāvvietai, smuki ieparkojos un tad "Griffins nevaid miris" padevās un noslāpa.:laugh:

Citas lietas, kas padarīja auto nekustīgu ir: benzīna sūknis, pārtrūkusi drosele, CKP sensors.

Spriežot pēc tā cik daudziem ir bijušas problēmas ar CKP, tad vairāk jābaidās no CKP, nekā no DI! :)

Re:DI Bloki

Posted: Fri Mar 02, 2012 4:07 pm
by platais
Mans stāsts garš un sarežģīts - uzliku jaunu orginālo kopš rudens, jo atteica (manuprāt visai nepatīkami ,ja strādā no 4 cilindriem tikai 2-3 , tomēr no malas stulbi un pašam arī pilnīgi nav prieka braukt)gan toreiz esošā, gan pēc laika otra rezerves kasete (otras mašīnas , kurai tā savukārt bija iegādāta lietota, jo pirms tam tās iepriekšējā nobeidzās tā ,ka vispār ne skaņas), pirms nopirku genuīno, piemēriju arī šrotā pilnīgi mirušu un ar to mans mērs bija pilns, lai pēc trim beigtām kasetēm garāžā es tomēr nopirktu jaunu. (ja ieskaita šrota mirušo,kuru nenopirku, tad man bijusi darīšana ar 4 beigtām di)

P.S Pie kam ar vienu no kasetēm varēju tikt apm līdz pus darbam ti kādi 20 km nobraukt un tad saaka raustīties, bet braukt varēja
bet tā rezerves bija tāda,ka ar to varēja braukt nenoteiktu km skaitu, reizēm kad pārliku to tā uzreiz nestrādāja, reizēm pat nedēļu bez probl nobraucu, bet brauciens uz Liepaaju vienu no tām konkretizeeja liidz nepartr raustīklim :D

Re:DI Bloki

Posted: Fri Mar 02, 2012 5:21 pm
by lawyer
Diemžēl 9-5 šādu faktoru ir ne mazums :dry:

Re:DI Bloki

Posted: Fri Mar 02, 2012 5:42 pm
by Nīgrais
Viss kam ir jāizbeidzas, agri vai vēlu izbeidzas.
Nav ko vaimanāt, citādi dzīve kļūst par bēdu ieleju.
:P

Re:DI Bloki

Posted: Fri Mar 02, 2012 9:46 pm
by Visso
Manējā Pirmā DI cassete arī nobeidzās.Sekojoši :
pēdējās savas dzīves trīs dienas mans 9k sāka ļoti ilgi pielekt līdz vienā rītā ļoti ilgi dabūju startēt līdz sākās dziesma. :)
Aizbraucu līdz darbam labi. Kad vakarā gribēju doties mājās varēju startēt cik vēlos - dzīvības nekādas. Noņēmu Di un smarža -- neapraksāma sasvilis.

Re:DI Bloki

Posted: Fri Mar 02, 2012 9:48 pm
by andrisem
Sveces jau maināt kā paredzēts, vai kad sanāk, tad maināt?

Re:DI Bloki

Posted: Fri Mar 02, 2012 9:51 pm
by Visso
Ik pēc 20 - 30k. Pareizās NGK BCPR7ES-11

Re:DI Bloki

Posted: Sat Mar 03, 2012 12:44 am
by KoreFun
Pilnīgs "IMHO" bet Platais gadījumā gan škiet, ka kkas autiņa el ķēdēs un sveces dzirksteļveidošanas procesā rāda papildus slodzi uz DI, tāpēc arī vairāki "miroņi" pēc kārtas. Bet no otras puses, kā sāka noziedznieki - kāmēr nepierāda ka esmu vainīgs, vainīgs neesmu. :D Minēt varam cik gribās - secinājuma nekāda.

Jau daudzkārt esmu pārliecinājies, ka tieši tānī brīdī, kad saki ka viss ir ok un autiņš "iet svilpodams" uzreiz notiek kkas. Pārbaudīšu vēlreiz:P, mans stāsts ir tāds:

Šogad maijā būs 3 gadi, kā manā īpašūmā ir tumši zils 9-3Og a.k.a Griffs. Mans pirmais SAABs ar DI. Sveces tika mainītas neregulāri. Pēc nopirkšanas bij ko savest kārtībā, sveces pacietīs vēl.. Tad par svecēm aizmirstām, kkur pa ceļam atcerējos ka kopš pirkšanas nav mainītas sveces. Jau toreiz zināju, ka jāliek atbilstošas NGK. Ok, braucu meklēt vajadzīgās sveces sestdien, jo ir brīvdiena. Vienīgā tuvākā vieta kur atradu vajadzīgas ir tā autobode pretī Vikingiem. Nomainīju un nobraucu gandrīz vai gadu. Vēlāk sarunā ar Arniju netīšām uzzināju, ka 5Ls par 4 gab NGK ir tā kā nedaudz par maz:unsure: Ok, gandrīz gads jau ir nobraukts laikam tā kā jānomaina. Nomainīju un atkal aizmirsu par tiem uz ~pusgadu. Tālāk, meklējot to pareizo spiedienu kuram jābūt attiecīgā brīdī, sveces tika nomainītas. Tālāk mainot pēc ~20-30 tkm (īsti neatceros) uz aci varēja redzēt, ka sveces ir pamatīgi lietotas. Atstarpes tuvu nav tiem atbilstošiem + tam visam no "V" burta uz elektroda nav ne miņas. Mainu vēlreiz.


Protams ka tam visam klāt baigi ietekmē arī braukšanas stils. Manā gadījumā netika izlaists ~90% ziemas trašu. Pilsētā - dinamiski. Varbūt pat dažreiz nedaudz vairāk nekā vnk dinamiski:P Pēdējā vasarā kādas 3 reizes biju vasaras trasē, visdrīzāk, ka tur arī rodās paātrināts sveču nodilums.

Par ko šis garais stāsts, būtībā uz DI? - ne par ko, jo DI tā arī nenosvila! Tā, personīgā pieredze. Personīgais secinājums - jo vairāk minam to pedāli - jo biežāk mainām sveces (ka arī filtrus, eļļas un tt.)

DI nav mainīta kopš Griffa pirkšanas. Kad ir mainīta, vai vispār ir mainīta nevienam nav zināms.

P.S. Pēdējo gadu, kā jau kārtīgs SAABists, bagāžniekā līdzī vadāju rezerves DI :evil:
Peace!

Re:DI Bloki

Posted: Sat Mar 03, 2012 11:12 am
by Nils
KoreFun wrote:Pilnīgs "IMHO" bet Platais gadījumā gan škiet, ka kkas autiņa el ķēdēs un sveces dzirksteļveidošanas procesā rāda papildus slodzi uz DI, tāpēc arī vairāki "miroņi" pēc kārtas. Bet no otras puses, kā sāka noziedznieki - kāmēr nepierāda ka esmu vainīgs, vainīgs neesmu. :D Minēt varam cik gribās - secinājuma nekāda.

Jau daudzkārt esmu pārliecinājies, ka tieši tānī brīdī, kad saki ka viss ir ok un autiņš "iet svilpodams" uzreiz notiek kkas. Pārbaudīšu vēlreiz:P, mans stāsts ir tāds:

Šogad maijā būs 3 gadi, kā manā īpašūmā ir tumši zils 9-3Og a.k.a Griffs. Mans pirmais SAABs ar DI. Sveces tika mainītas neregulāri. Pēc nopirkšanas bij ko savest kārtībā, sveces pacietīs vēl.. Tad par svecēm aizmirstām, kkur pa ceļam atcerējos ka kopš pirkšanas nav mainītas sveces. Jau toreiz zināju, ka jāliek atbilstošas NGK. Ok, braucu meklēt vajadzīgās sveces sestdien, jo ir brīvdiena. Vienīgā tuvākā vieta kur atradu vajadzīgas ir tā autobode pretī Vikingiem. Nomainīju un nobraucu gandrīz vai gadu. Vēlāk sarunā ar Arniju netīšām uzzināju, ka 5Ls par 4 gab NGK ir tā kā nedaudz par maz:unsure: Ok, gandrīz gads jau ir nobraukts laikam tā kā jānomaina. Nomainīju un atkal aizmirsu par tiem uz ~pusgadu. Tālāk, meklējot to pareizo spiedienu kuram jābūt attiecīgā brīdī, sveces tika nomainītas. Tālāk mainot pēc ~20-30 tkm (īsti neatceros) uz aci varēja redzēt, ka sveces ir pamatīgi lietotas. Atstarpes tuvu nav tiem atbilstošiem + tam visam no "V" burta uz elektroda nav ne miņas. Mainu vēlreiz.


Protams ka tam visam klāt baigi ietekmē arī braukšanas stils. Manā gadījumā netika izlaists ~90% ziemas trašu. Pilsētā - dinamiski. Varbūt pat dažreiz nedaudz vairāk nekā vnk dinamiski:P Pēdējā vasarā kādas 3 reizes biju vasaras trasē, visdrīzāk, ka tur arī rodās paātrināts sveču nodilums.

Par ko šis garais stāsts, būtībā uz DI? - ne par ko, jo DI tā arī nenosvila! Tā, personīgā pieredze. Personīgais secinājums - jo vairāk minam to pedāli - jo biežāk mainām sveces (ka arī filtrus, eļļas un tt.)

DI nav mainīta kopš Griffa pirkšanas. Kad ir mainīta, vai vispār ir mainīta nevienam nav zināms.

P.S. Pēdējo gadu, kā jau kārtīgs SAABists, bagāžniekā līdzī vadāju rezerves DI :evil:
Peace!
Pievienojos Romānam, man ir līdzīgs stāsts.

Re:DI Bloki

Posted: Sat Mar 03, 2012 11:31 am
by elmo
DI ir rūpnīcas brāķis, vai arī smalks marketings, kā nopelnītpapildus $, tas arī viss.