Nu tad tā diena tomēr ir klāt. Daudzus gadus sapņoju par Convertible. Pa cik budžeta trāpa tikai 900/9-3 Og, tāpēc citi arī netika izskatīti, kā nopietns iegādes mērķis.
Nu tad lūk, nepagāja 10 gadi, ka ir iegadāts, manuprāt, diezgan interesants eksemplārs. Pēc VIN '02 gada jubilejas SE Convertible LPT, ar 2003.05 pirmo reģistrāciju un pilnīgs stoks.
Pie ~91tkm Lietuvietis saņēma šo kabri uz traļa no DE 2013.gadā. Līdz 2019.02 nobrauca ap 8-9tkm pa vasarām un pārdeva viņu man.
Dzenot uz LV esmu šķērsojis 100tkm robežu
SID un ACC rāda perfekti, antena arī strādā pilnā diapazonā. Jumts nemet nevienu kļūdu ārā.. 9-3 pārzinēji sapratīs ko tas ir vērts..
Vesels saprats liek domāt, ka ir attīti, ka te ierasts teikt - vismaz 100tkm, bet abas ausis un deguns liek ticēt šiem cipariem
Lietuvietis pa šiem gadiem ir nomainījis visus amīšus uz jauniem OE, termostatu, stūres pirkstus, AKB, uzpildījis kondicionieri. visi čeki saglabāti. Pēdējie divi TA Lietuvā pa nullēm.
Uzliku tranzīta numurus un pa tiešo uz TA. Ņemot vērā, ka kabris pēdējo reizi tika kustināts rudenī, plus pēc saimnieka vārdiem pa pagājušo gadu tikai nobraukti veseli 280km, Latvijas TA dabūju veselu 0
Pat lampiņas nepaspēju pārbaudīt, jo 5dien kavēju uz CSDD un "nebūtiski" parkāpu noteikumus 280km garā braucienā.
Te būs bildes:
P.S. Hofmak, man liekas Tavi 9-3 jubilejas diski piestāvētu vairāk manai Vert māsiņai, nekā Tavam 9-5 karavīram