• Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa) - Page 17
Page 17 of 76

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Wed Oct 26, 2011 11:33 am
by Nīgrais
alnislacis wrote:Sveikts, Nīgrais. Kā Tev iet?
Sveiks! Prieks Tevi satikt!
Man kā parasti, esmu dillemmas nomocīts - gribu vinnēt lielu kapostu loterijā, bet skopums neļauj izgrūst naudu par loterijas biļeti!
:laugh:
Pašam ta kā?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Wed Oct 26, 2011 11:45 am
by Gregers
Nīgrais wrote:
Gregers wrote: Skats šoreiz ir pilnīgi vienaldžīgs- gribu normālas gaismas
Google -> HIR bulbs.
Džekam stāv uz 9000, burvīga gaisma bez visādiem hrenoviem ksenoksiem. ;)
Ahoi!
Kā parasti iznāci gaismā lai paris vārdos atrisinātu problēmu- man jāiet pie Tevis kursos mācīties lakoniski izteikties :laugh:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Wed Oct 26, 2011 11:52 am
by Nīgrais
Gregers wrote: Ahoi!
Kā parasti iznāci gaismā lai paris vārdos atrisinātu problēmu- man jāiet pie Tevis kursos mācīties lakoniski izteikties :laugh:
Ņem par labu! Kursu cena - Litrs/stunda.
:laugh:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Wed Oct 26, 2011 1:34 pm
by elmo
Litrs:
1.ūdens
2. dīzeļa
3.benzīna
4.spirtota dzēriena???

opriģiļaisja!;)

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Wed Oct 26, 2011 2:46 pm
by johnc
Google -> HIR bulbs.
Šitie brīnumi TA iet cauri vai kā? Kaut kā liekas, ka atbilde būs "vai kā" :D

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Oct 27, 2011 2:46 pm
by Gregers
KurBads wrote:kas neuzsilst? motors vai arī salons?
Motors - čamdi radiatora caurules pēc piestartēšanas, varbūt tomēr termostats ir vaļā vai arī verā vaļā šausmīgi ātri.
Salons - kaut kas ne tā ar salona apsildes radiatoru un/vai krānu.
Neveidojot off tajā topikā.

Nē, salons silst ok kad motors ir silts.
Motros pats nesilst, termostatu nomainiju pret jaunu un itkā labas markas. Pēc piestartēšanas čamdīt lai sataustītu ko?
Smieklīgākais, ka piestartējot žiguli un saabu žiks uzsilst vismaz divas reizes ātrāk :laugh:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Oct 27, 2011 2:54 pm
by KurBads
nuu ... vai motors, kamēr auksts, dzen dzeses šķidrumu pa lielo loku vai mazo. vai šļaukas uz/no radiatora ir ausktas līdz brīdim, kad motors sasniedzis darba temperatūru, vai tomēr jau paliek siltas uzreiz?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Thu Oct 27, 2011 2:57 pm
by Gregers
KurBads wrote:nuu ... vai motors, kamēr auksts, dzen dzeses šķidrumu pa lielo loku vai mazo. vai šļaukas uz/no radiatora ir ausktas līdz brīdim, kad motors sasniedzis darba temperatūru, vai tomēr jau paliek siltas uzreiz?
Aha, ok! Rīt taustīšu. Thanks!

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Nov 01, 2011 11:11 am
by KoreFun
Sveiki! Cik esmu lasījis visur tā arī līdz galam nesapratu ar ko tad atšķirās B234L un B234R motori, neskaitot turbu?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Tue Nov 01, 2011 10:36 pm
by Nils
Precīzi neatceros, bet nianses bija, šķiet, ka Arnis zināja. :)
Tikai šajā situācijā, vai to ir iespējams arī kaut kā noteikt vizuāli apskatot (pieņemsim, ka arī no iekšpuses)?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Wed Nov 02, 2011 10:03 am
by lawyer
Tīmekļa ārēs cilvēki raksta, ka arī ECU ir cits ;)

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Wed Nov 02, 2011 10:07 am
by KoreFun
Protams, ka cits, bet interesē tieši motora mehāniskas atšķirības..

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Wed Nov 02, 2011 12:20 pm
by skirem
Kaut kur garām skrienot kāds teica ka arī apakšējā daļa (short block) varētu būt savādāks, bet tas tā viena tante teica ...;)

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Wed Nov 02, 2011 5:15 pm
by edijs
"Viena tante teica" līmenī ir dzirdēts arī par pamatīgākiem (cietākiem?) gredzeniem/virzuļiem. Cik no tā taisnības - nezinu.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000 (2.daļa)

Posted: Wed Nov 02, 2011 5:54 pm
by Arnijs
edijs wrote:"Viena tante teica" līmenī ir dzirdēts arī par pamatīgākiem (cietākiem?) gredzeniem/virzuļiem. Cik no tā taisnības - nezinu.
Dzinēju blokos, kloķenēs, virzuļos NAV starpības. Starpība ir galvā - konkrēti vārstos.