• Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa) - Page 189
Page 189 of 345

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun Sep 20, 2015 6:23 pm
by unlim
saabs ir 1999. gada, bet motors ir nesen pirkts jauns. Starpība ir tāda tagad kā uzsilis nemet apgriezienus startējot lejā :/

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun Sep 20, 2015 7:05 pm
by Vilcins
Ka to saprast, startejot apgriezienus nemet leja. :shock:

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun Sep 20, 2015 7:09 pm
by Vilcins
Norauj nost to trubinu ar pretvarstu, izput lai ir tira, un ieliec jaunu pretvarstu, bultina virziena uz droseli.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun Sep 20, 2015 7:22 pm
by unlim
Vilcins wrote:Ka to saprast, startejot apgriezienus nemet leja. :shock:
Pirmstam bij problēmas siltā laikā, ka motors kamēŗ vēl silts darbinot klāt apgriezieni kritās zem 500 rpm un slāpa nost, vajadzēja piegāzēt pāris sekundes, tagad it kā pazudis tas

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun Sep 20, 2015 7:37 pm
by Brand
iespējams tukšgaitas regulators ( DROSELE ) beigta, bet tik pat labi vakuuma trubiņas/vienvirziena vārsts (kas arī visbiežāk ir pie vainas).

aizbrauc uz Vestienas 2 - tur uztaisīs diagnostiku un saremontēs.

vai arī pats pārbaudi visu vakkuma trubiņu stāvokli un vienvirziena vārstu darbību.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun Sep 20, 2015 8:04 pm
by unlim
Vai tad ja būtu vainīga drosele, viņs vislaik neraustītos? iepriekšējam sābam kad nobeidzās drosele, viņš vislaik mocījās līdz nevarēja pielaist

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Sun Sep 20, 2015 9:29 pm
by Brand
unlim wrote:Vai tad ja būtu vainīga drosele, viņs vislaik neraustītos? iepriekšējam sābam kad nobeidzās drosele, viņš vislaik mocījās līdz nevarēja pielaist
Ir daudz un dažādas izpausmas beigtai droselei- praktiski vienmēr vainīga ir tās elektroniskā daļa.
Man izpaudās - reizēm pie 100% droseles atvēruma mēdza noslāpt; reizēm apgriezieni nokrita ļoti zemu (tie paši 600 apgr/min).
Bet nu apgriezieni var būt neadekvāti arī dēļ MAP sensora (mēra spiedienu ieplūdniekā).

Pareizākais, kā jau teicu- jāslēdz pie kompja un jāskatās rādījumi.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Sep 21, 2015 8:28 pm
by pr1
Jautājums šāds:
vai likt sābam stoka signalizāciju(oem), vai arī kādu offbrand? ja nestoka tad kādi būs ieteikumi?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Sep 21, 2015 9:13 pm
by elmo
Aizbrauc uz Arteh lai ieliek stock, jo ērti tomēr, kad pogas ir uz atslēgas!
Uz Griffina man bija Geste likta signalizācija, bet tikai vēlāk uzzināju ka Arteh par tādu pašu naudu no atslēgas ar banāna breloku var uztaisīt atslēgu ar pogām un piejūgt oriģinālo signalizāciju!

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Sep 21, 2015 10:35 pm
by pr1
elmo wrote:Aizbrauc uz Arteh lai ieliek stock, jo ērti tomēr, kad pogas ir uz atslēgas!
Uz Griffina man bija Geste likta signalizācija, bet tikai vēlāk uzzināju ka Arteh par tādu pašu naudu no atslēgas ar banāna breloku var uztaisīt atslēgu ar pogām un piejūgt oriģinālo signalizāciju!
Braukšu drīz eļļu/filtrus mainīt pie viņiem, tad arī to uzzināšu.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Sep 22, 2015 4:42 pm
by Brand
Brand wrote:jautājums par karājošo gultni.

kā vispār noteikt, ka viņš ir beigts? Auto kratās paātrinoties un griežot pa kreisi (griežot un mazliet paātrinoties; pie atlaista pedāļa griežot pa kreisi nekratās). Sajūta, ka kāds ar kuvaldu sistu pa priekšu.
It kā vainu likām uz kreiso iekšējo mironeni. Lufte bija mironenei - tika nomainīta, bet kratās saabiņš joprojām.
Labā pusass par dažiem mm kustās aksiāli (arī iekš karājošā). Radiāli nu neliekas, ka būtu baigā lufte. Vai tas varētu būt karājošais gultnis šajā gadījumā? Varbūt kādam ir nācies saskarties ar šo.
nomainīts karājošais gultnis -> joprojām vibrē. gultņi ok; mironenes ok

ir idejas kādam?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Mon Sep 28, 2015 9:14 pm
by cesedy
Sveiki.
Kas varētu būt par vainu SAAB 9-5 Aero MY2000 ar automātisko ātrumkārbu, kad pie slodzes parādās dobja skaņa?
Kad ātrumu palielina vienmērīgi, tad skaņas nav, bet kad pedāli piespiež kārtīgāk, tad parādās dobjā skaņa.
Auto tika iegādāts pagājušajā gadā oktobrī, kad tika nomainīta kārbas eļļa. Vēlreiz nomainīju pirms pusotra mēneša, bet bez izmaiņām.

Kā iespējamo variantu man minēja, ka vainīgs ir griezes momenta pārveidotājs (Torque converter).
Varbūt kāds var padalīties ar līdzīgu pieredzi un kā ar šo problēmu tika galā.

Paldies.

P.S. Nezinu, vai tas varētu būt saistīts, bet mašīna neiet uz priekšu kā Aero pienāktos.
Drīzumā domāju mainīt gredzenus, jo pazūd eļļa (pie lielākas slodzes), pie 5,500RPM sāk izlaist "stroķus" un mašīna sāk raustīties + Check engine mirgo. Kā arī pie slodzes iznāk tumši dūmi.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Sep 29, 2015 10:13 pm
by Brand
kādu laiciņu skābiņu nomoka divu kļūdu izmešanās - P1132 (Heated oxygen sensor (HO2S) 1, Bank 1 - malfunction) un P0420 (Catalyst System Low Efficiency Conditions).

Jaudas ziņā itkā nekādu starpību nejūtu, vienīgais berot iekšā sāk mirgot CEL

Vai varētu būt, ka katalizatoram psc vai tieši otrādi lambdai psc?

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Tue Sep 29, 2015 10:17 pm
by jankab
Ticamākais izklausās, ka berot iekšā katalizators vairs nenodrošina vajadzīgo caurplūsmu un rada pretspiedienu.

Re: Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)

Posted: Wed Sep 30, 2015 9:38 am
by envoy
Kāds var pastāstīt, kādas procedūras jāizveic, lai noņemtu vilkacim salona durvju ručkas? Līdz 2005. gadam tur viss ir saprotami un vienkārši, bet vilkacim nevar saprast, no kura gala jāsāk.. :think: