Page 3 of 33
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Posted: Thu Mar 09, 2017 11:21 am
by elmo
lawyer wrote:
elmo wrote:Klau, tev neliekas, ka pēc saaba Bembim baigi logi svīst ciet?
Nē it kā
Pabrauc vēl un pavēro, jo sevišķi lietus un slapdraņķa laikā.
Un vasarā pavēro kondišku, es tā arī neesmu iemanījies viņu noregulēt, lai nesapūš kaklu, vai nesausina acis.
Saabam tādā ziņā gan pečka, gan klima strādāja patīkamāk.
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Posted: Thu Mar 09, 2017 9:54 pm
by lawyer
Šodien saņēmu Bavaria auto spriedumu - piesitot trīs reizes pie koka, jāsaka, ka man laikam tomēr ir paveicies
Lielāko daļu kasjaku jau es biju atradis, papildus vēl:
- kvēlsveces uz ziemu būtu jāmaina;
- viena sprausla padod pa daudz degvielas, bet normas robežās, jānomaina būs kopā ar svecēm (ieteica lietotu, neesot jēgas pirkt jaunu);
- webasto ir pilnīgi sapuvusi;
- xenona lukturu līmeņotāji kaut ko rājas, bet funkcionē;
Kas tika sadarīts:
- mazas buksītes pāris priekšējā tiltā nomainīts
- samainīti šķidrumi - dzesēšanas šķidrums, bremžu šķidrums
- nomainīti filtri - gaisa un degvielas
- vairākas lampiņas samainītas
Tīri elektroniski tika izvilkts no blokiem, ka kaut kāda apkope esot bijusi taisīta pie 301k km
Cik tagad īsti ir, varam tikai minēt
Kopējais rēķins par šīs dienas priekiem - 262 EUR
Nākamais darbs laikam būs reģistrācija CSDD + TA, tad USB adapteris CD changer vietā (kas nefunkcionē), flanči (no dažiem rakursiem tiešām izskatās krimināli tie diski tagad) + augšējā vējstikla gumija kādā stiklinieku kantorī jādabū + KROWN...
Patīk man tas auto
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Posted: Thu Mar 09, 2017 10:32 pm
by elmo
Krown jātaisa katru gadu, varbūt labāk apakšā kādu grubuli uzpūst!
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Posted: Thu Mar 09, 2017 11:12 pm
by HforU
lawyer wrote:
Nākamais darbs laikam būs reģistrācija CSDD + TA, tad USB adapteris CD changer vietā (kas nefunkcionē), flanči (no dažiem rakursiem tiešām izskatās krimināli tie diski tagad) + augšējā vējstikla gumija kādā stiklinieku kantorī jādabū + KROWN...
Patīk man tas auto
Interesē CSDD izmaksas un nodokļa aprēķināšanas kārtība. Laikam jau kaut kas tajā kārtībā ar šo gadu ir mainījies!?
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Posted: Thu Mar 09, 2017 11:46 pm
by lawyer
Šim gadam nekas nav mainījies - pēc pilnas masas
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Posted: Fri Mar 10, 2017 8:30 am
by Nauris_t16
Pataupi naudu un nečakarējies ar flančiem, tas beigās būs kudiš dārgāk (flanči + skrūves) nekā nopirkt pareizā platuma un iznesuma diskus. Pacieties pāris dienas, uzliec vasarenes un tirgo šitos nost, pavasaris kā reiz ir disku tirdziņa laiks un st32 ir ejoša manta.
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Posted: Fri Mar 10, 2017 9:12 am
by edijs
Ticu, ka patīk tas auto pēc vecā dīzeļtraktora.
Tomēr cita klase!
Un par diskiem klausi Nauri. Es ņemu savus vārdus atpakaļ par flančiem. Kad tā uzmet ātri galvā flanču un garo skrūvju kopējo cenu, nemaz tik salds šis risinājums vairs nešķiet.
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Posted: Fri Mar 10, 2017 9:17 am
by Ainars
Tikai diski izvarotiem centriem
Bet jaa taisniba.
Zhelejniekiem cienjaa st32.. ipashi r17
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Posted: Fri Mar 10, 2017 11:14 am
by lawyer
Ņemot vērā, cik maksā, piemēram, style 66 (mans vasaras komplekts), risinājums ar flančiem nav joprojām zemē metams, turklāt šie diski ir daudz maz taisni un lietojami
Turklāt, ziemā 225/50 uz 7.5J būs mīkstāk par 235/45 uz 8.0J. Style 32 uz 74.1mm vispār nevar dabūt, un, ja ir, tad vismaz 400 EUR vērtē, citi arī līdzīgi
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Posted: Fri Mar 10, 2017 11:19 am
by lawyer
edijs wrote:Ticu, ka patīk tas auto pēc vecā dīzeļtraktora.
Tomēr cita klase!
Un par diskiem klausi Nauri. Es ņemu savus vārdus atpakaļ par flančiem. Kad tā uzmet ātri galvā flanču un garo skrūvju kopējo cenu, nemaz tik salds šis risinājums vairs nešķiet.
Tagad 9-3og šķiet kā aizvēsture, bet nu, tas ir klasi zemāks auto (D segments), tādēļ nebūtu īsti korekti pret e39 salīdzināt. Nez, neesmu ilgstoši lietojis nopakotu 9-5, tādēļ grūti spriest
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Posted: Fri Mar 10, 2017 1:31 pm
by maris
vot saabisti panesās
Nobraucis 10 gadus ar SAABu ( ok, opeļsābu ... ), tagad nedēļu ar BMW un jau SAABus noliek
Da kāds Tu bembists - logi tonēti nav , treniņbikses kājas arī droši vien nav un , nedod dievs , vēl brauc pēc noteikumiem un rādi pagriezienus
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Posted: Fri Mar 10, 2017 2:58 pm
by lawyer
maris wrote:vot saabisti panesās
Nobraucis 10 gadus ar SAABu ( ok, opeļsābu ... ), tagad nedēļu ar BMW un jau SAABus noliek
Da kāds Tu bembists - logi tonēti nav , treniņbikses kājas arī droši vien nav un , nedod dievs , vēl brauc pēc noteikumiem un rādi pagriezienus
Tonēti logi gan ir, treniņbikses ar trim svītrām nav un nebūs, braucu tāpat kā iepriekš, pat uzmanīgāk, jo auto lielāks, zemāks un ar plānām mizām, visi pagriezieni strādā
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Posted: Fri Mar 10, 2017 3:45 pm
by Nauris_t16
Labi, po, katram savs, bet es palieku pie tā, ka e39 prasās platus diskus ar pareizu iznesumu. Nevis, zapaskas, kas iznestas uz āru.
Neieciklējies uz centra diametru, pats tak jau iestaigāji taciņu ar izvirpošanu.
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Posted: Fri Mar 10, 2017 8:49 pm
by Brand
par flančiem/diskiem - taisnība; flanči cena ap 100 EUR, garās skrūves vēl ap 50 EUR. karoče matemātiski neatmaksājas. diskus pārdod ar vai bez gumijas un nopērc normālus, priekš 39.kuzava atbilstošus diskus
es arī biju parēķinājis to naudu ,ko grūdu savā ex aero.. pa to varēja vēsi uzturēt e39 stabili, varbūt pat e60/1...
forša motora skaņa tam R6 dīzelim
Re: Salīdzinājumam - kā tas ir - uzturēt vecu BMW dīzeli?
Posted: Sat Mar 11, 2017 12:40 am
by lawyer
Iegādāju rūpnieciski ražotus flančus PKP, kopā ar uzstādīšanu un skrūvēm garajām 16o EUR
Par muļķību ir jāmaksā, tā teikt
Tagad izskatās pat ļoti OK priekš ziemas diskiem
Patīk man style 32 un viss
Būtu vēl šāds dizains pieejams uz c900
Reģistrācijas izmaksas bija 243 EUR + TA 33 EUR, bet TA es dabūju četrus divniekus
Bija jau aizdoma, ka ar to bagana vāku kaut kas galīgi nav riktīgi, diemžēl Bavaria auto nepaspēja to vakar pārbaudīt
Skrūves pēc tam visas dabūju PKP
Bet roceni gan Bavaria auto nepamanīja
Šķita, ka īstais laiks ir iepirkt ziemas riepas - pasūtīju pa divām divos dažādos kantoros Gislaved Nord Frost 5 225/50 17" - izrādās, ka tās ir vienas un tās pašas riepas pa tik saldu cenu - 89 EUR gab.
Tagad jāsameklē vēl divas trūkstošās
P.S. Skaņa, kad dod iekšā tam dīzelim drīzāk atgādina kaut kādu messeršmidtu vai Jaguar veco rindas sešcilindrinieku - dikti forši
P.P.S. Kaut kad būs jāpamēģina rokas režīms AT, un baļļā kārtīgā jāiet šamējam ir - baigais šmulis