• Gāze un Aero. - Page 21
Page 21 of 137

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 2:47 pm
by SAABaeroist
vidvuds wrote:
elmo wrote:Halt die Klappe alte Schla**pe!!!Gas ist umweltfreundlich un billig.
Du bist sehr unhöflich, Herr. Elmo

Dein Mund ist wie ein Penner

p.s.

Saab Aero est la fleur, il ne devrait pas endommager le gaz!

Man ar google translate sanaca tads texts:laugh:
Otru daļu gan nesanak iztulkot bus jagaida sieva :)

Tu esi ļoti rupjš, kungs. Elmo

Tava mute ir kā pakaļa

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 2:49 pm
by SAABaeroist
Bagatie arī "RAUD" :laugh:

Šodien veroju tadu ainu Porshe ipašnieks pildija gazi pats un darija to pirmo reizi,KORĶIS tam bamperi :dry: Image

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 2:58 pm
by JauDzin
tas jau vairāk velk uz sadaļu "Kuriozi - smiekli caur asarām" utt.. :D

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 3:18 pm
by elmo
Porshe ECOPOWER, greendrive! :D
šitas porshe ir īsts Greenpeace sapnis, jo CO izmeši kā VW Polo dīzeļvāgenam.


PS: bildē redzamais kungs, kas veic uzpildi, gan ir Lukoil darbinieks.:laugh:

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 4:20 pm
by zaz
Principā, tas ir nožēlojami....

Nekad nesapratīšu šo "miljonāru vanabeee" tieksmi. Ja $ nav, tad nevajag lekt augstāk par savu pēcpusi, nevajag pirkt auto, kuru nespēj "pabarot". Tas pats attiecas uz AERO aprīkošanu ar gāzi... sevišķi gadijumos, kad cilvēks vel tikai meklē auto, bet jau ir štuks - ņemšu jaudīgu auto ar lielu pateriņu un likšu gāzi. Pfff... tas ir kaut kāds slima suņa nožēlojams murgs!

Naudas, uzturēt tik lielu kumeļu skaitu, nav - jāņem ēzelis!:laugh:

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 4:23 pm
by Gripen
Atkal mūžvecā diskusija :D

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 4:33 pm
by SAABaeroist
elmo wrote:Porshe ECOPOWER, greendrive! :D
šitas porshe ir īsts Greenpeace sapnis, jo CO izmeši kā VW Polo dīzeļvāgenam.


PS: bildē redzamais kungs, kas veic uzpildi, gan ir Lukoil darbinieks.:laugh:

Aiz ta darbinieka atrodas ipašnieks;)

Es gan neko sliktu nesaskatu :) Lai ti brauc ar ko grib ,mums tak ir demokratija :P :laugh:

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 4:36 pm
by elmo
zaz wrote:Principā, tas ir nožēlojami....

Nekad nesapratīšu šo "miljonāru vanabeee" tieksmi. Ja $ nav, tad nevajag lekt augstāk par savu pēcpusi, nevajag pirkt auto, kuru nespēj "pabarot". Tas pats attiecas uz AERO aprīkošanu ar gāzi... sevišķi gadijumos, kad cilvēks vel tikai meklē auto, bet jau ir štuks - ņemšu jaudīgu auto ar lielu pateriņu un likšu gāzi. Pfff... tas ir kaut kāds slima suņa nožēlojams murgs!

Naudas, uzturēt tik lielu kumeļu skaitu, nav - jāņem ēzelis!:laugh:
A tu man pasaki, kāpēc pirkt dīzelsmirdeli, kas tērē 7-8 litri uz simta, ja var nopirkt benzīnnieku, kas tērē 15 litri gāzes uz simta!? 15 litri gāzes ir lētāk, kā braukt ar 7 litriem dīzeļsmirdeļa.

Ak jā, kā jau mēs te esam iepriekš noskaidrojuši, tad Aero versija ir pati ekonomiskākā, tātad ir arī saprotams, kāpēc cilvēki pērk Aero, jo tā taču var ietaupīt.:D Ar aero braukt ir lētāk kā ar 2 litru neturbo!:laugh:

Vēl mēs esam noskaidrojuši, ka AERO nav nekāda sporta mašīna un līdz ALFA ROMEO, Saabam jāaug kā igauņu košļenei līdz orbitam. Tātad kāds bija arguments pret gāzi uz Aero!?

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 4:38 pm
by vidvuds
elmo wrote:
zaz wrote:Principā, tas ir nožēlojami....

Nekad nesapratīšu šo "miljonāru vanabeee" tieksmi. Ja $ nav, tad nevajag lekt augstāk par savu pēcpusi, nevajag pirkt auto, kuru nespēj "pabarot". Tas pats attiecas uz AERO aprīkošanu ar gāzi... sevišķi gadijumos, kad cilvēks vel tikai meklē auto, bet jau ir štuks - ņemšu jaudīgu auto ar lielu pateriņu un likšu gāzi. Pfff... tas ir kaut kāds slima suņa nožēlojams murgs!

Naudas, uzturēt tik lielu kumeļu skaitu, nav - jāņem ēzelis!:laugh:
A tu man pasaki, kāpēc pirkt dīzelsmirdeli, kas tērē 7-8 litri uz simta, ja var nopirkt benzīnnieku, kas tērē 15 litri gāzes uz simta!? 15 litri gāzes ir lētāk, kā braukt ar 7 litriem dīzeļsmirdeļa.

Ak jā, kā jau mēs te esam iepriekš noskaidrojuši, tad Aero versija ir pati ekonomiskākā, tātad ir arī saprotams, kāpēc cilvēki pērk Aero, jo tā taču var ietaupīt.:D Ar aero braukt ir lētāk kā ar 2 litru neturbo!:laugh:

Vēl mēs esam noskaidrojuši, ka AERO nav nekāda sporta mašīna un līdz ALFA ROMEO, Saabam jāaug kā igauņu košļenei līdz orbitam. Tātad kāds bija arguments pret gāzi uz Aero!?
ko Tu te tagad lej? :)P pats saproti? vai ar Tev negaiss galvā ? :D :D

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 4:41 pm
by elmo
Vidvud, es kaut ko ne tā pateicu!?

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 4:42 pm
by vidvuds
elmo wrote:Vidvud, es kaut ko ne tā pateicu!?
Protams, visu!

nu ok, ok, Tev taisnība, ka dīzels smird un sūkā :)

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 5:18 pm
by andrejsb
SAAB, kaut vai Aero bāzt vienā maisā ar Porše! Tās tak ir pavisam dažādas svara kategorijas. Tiešām Poršis ar gāzi (cerams ka 911-ie nav manīti :) ) izskatās nedaudz dīvaini, bet SAAB why not!?

Porše ar gāzi liekas dīvains, jo tā ir ļoti dārga mašīna iegādē uzturēšanā utt., attiecīgi īpašniekus degvielas cenas neuztrauc. SAABS nav tāds (par laimi). Tas arī viss...

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 8:17 pm
by zaz
elmo wrote:
zaz wrote:Principā, tas ir nožēlojami....

Nekad nesapratīšu šo "miljonāru vanabeee" tieksmi. Ja $ nav, tad nevajag lekt augstāk par savu pēcpusi, nevajag pirkt auto, kuru nespēj "pabarot". Tas pats attiecas uz AERO aprīkošanu ar gāzi... sevišķi gadijumos, kad cilvēks vel tikai meklē auto, bet jau ir štuks - ņemšu jaudīgu auto ar lielu pateriņu un likšu gāzi. Pfff... tas ir kaut kāds slima suņa nožēlojams murgs!

Naudas, uzturēt tik lielu kumeļu skaitu, nav - jāņem ēzelis!:laugh:
A tu man pasaki, kāpēc pirkt dīzelsmirdeli, kas tērē 7-8 litri uz simta, ja var nopirkt benzīnnieku, kas tērē 15 litri gāzes uz simta!? 15 litri gāzes ir lētāk, kā braukt ar 7 litriem dīzeļsmirdeļa.

Ak jā, kā jau mēs te esam iepriekš noskaidrojuši, tad Aero versija ir pati ekonomiskākā, tātad ir arī saprotams, kāpēc cilvēki pērk Aero, jo tā taču var ietaupīt.:D Ar aero braukt ir lētāk kā ar 2 litru neturbo!:laugh:

Vēl mēs esam noskaidrojuši, ka AERO nav nekāda sporta mašīna un līdz ALFA ROMEO, Saabam jāaug kā igauņu košļenei līdz orbitam. Tātad kāds bija arguments pret gāzi uz Aero!?
Atbildu, un atbildi pamatoju ar tīru aprēķinu. Ņemot par piemēru divus, ļoti labus piemērus. Divi ekselenti ražotāji, abiem labākie dzinēji:

1. BMW 330D / 135kW / 390Nm. 2002g. Pa 4000LVL nopērkam labu labo
2. Saab 9-5 AERO / 171kW / 350Nm. 2002g. Pa 4000LVL nopērkam "tikko no Itālijas" stila versiju ar hvz kādu ķēdes stavokli utt.

Tātad, bāze vienāda.... varētu teikt.

Patēriņš:

1. BMW 330D - 7.0L/100km (pilnīgi reāli)
2. Saab 9-5 AERO - 15.0L/100km (ļoti optimistiski)

Un tālāk tīri cipari:

Image


Un Tu ko, gribi teikt, ka ir jēga "jebīties", lai atsistu izmaksas uz "0" pie nobraukuma 200 000km?]


Tiešām ta domā?!? :huh:



.

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 8:34 pm
by KoreFun
ZAZ, Tu aizmirsi, ka Gāzētiem benžu arī jāpilda šad tad;)

Re:Gāze un Aero.

Posted: Wed Jul 27, 2011 8:42 pm
by zaz
KoreFun wrote:ZAZ, tu aizmirsi, ka Gāzētiem benžu arī jāpilda šad tad;)
... neaizmirsu (arī par papildus apkopēm), nerakstiju, lai Elmo labāks miegs ;)