• Dažādi jautājumi par SAAB 9000 - Page 22
Page 22 of 59

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Thu Nov 19, 2009 10:55 pm
by Krists
nu tad kaut kad, kad naks tuvāk sazinamies!!

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Nov 20, 2009 12:04 am
by KoreFun
Nil, Jelgavas šoseja ir nedaudz nedroša CP ziņā :P

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Nov 20, 2009 12:13 am
by Nils
KoreFun wrote:Nil, Jelgavas šoseja ir nedaudz nedroša CP ziņā :P
Nē, nē, tik traki es netestēšu.
Sipmptomi jau sāk parādīties no ~70-80km/h uz augšu, iespiežot ar trešo vai ceturto, kad sakāpj spiediens un mans nabaga itālis nespēj viņu vienmērīgi noturēt, skraida tā kā picas šķēle tas turbo mērītājs pa sarkano šurpu turpu. :laugh:
Un šitā PIZA DANCE sinhroni maina jaudu, vairāk, mazāk, vairāk, mazāk...
Čomam tas melanis airis tik smuki un vienmērīgi velk, ka pilnīg tāda labestīga skaudība izbraucot. :silly:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Nov 20, 2009 7:32 pm
by zinitis
Nils/carlorossi wrote:
Sipmptomi jau sāk parādīties no ~70-80km/h uz augšu, iespiežot ar trešo vai ceturto, kad sakāpj spiediens un mans nabaga itālis nespēj viņu vienmērīgi noturēt, skraida tā kā picas šķēle tas turbo mērītājs pa sarkano šurpu turpu. :laugh:
Un šitā PIZA DANCE sinhroni maina jaudu, vairāk, mazāk, vairāk, mazāk...
Varbut mulkigs jautajums...,bet vai esi parbaudijis trubinu stavokli,kas piiet pie bpc varsta?Un vai turbinai vestgeita stienis brivi staiga,bez kersanas pazimem?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Nov 20, 2009 7:41 pm
by Nils
Trubiņu stāvokli pārbaudīju, viss ok.
Kurš ir turbinas vestgeita stienis, ne jau turbo dačiks, citu es nezinu?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Nov 20, 2009 7:42 pm
by gustavs
Nils/carlorossi wrote:Trubiņu stāvokli pārbaudīju, viss ok.
Kurš ir turbinas vestgeita stienis, ne jau turbo dačiks, citu es nezinu?
papeti uzmanigak, nevar vinu neredzet.
Image

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Nov 20, 2009 7:46 pm
by zinitis
Nils/carlorossi wrote:Trubiņu stāvokli pārbaudīju, viss ok.
Kurš ir turbinas vestgeita stienis, ne jau turbo dačiks, citu es nezinu?
Pie vina ertak tiksi no auto apaksas un atdzisusa motora.
Ta ir metala bundzina,kas pieskruveta pie turbinas(pie tas pieet W trubina no bpc varsta),no vinas nak lauka stienitis,kurs kustina vestgeita varstu.Medz but kad stienisa un sarnira savienojuma iemetas rusins,sis mezgls noklemme,tad netiek regulets turbo spiediens un paradas simptomi ka Tu apraxtiji...

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Nov 20, 2009 7:49 pm
by Nils
Zinitis wrote:
Nils/carlorossi wrote:Trubiņu stāvokli pārbaudīju, viss ok.
Kurš ir turbinas vestgeita stienis, ne jau turbo dačiks, citu es nezinu?
Pie vina ertak tiksi no auto apaksas un atdzisusa motora.
Ta ir metala bundzina,kas pieskruveta pie turbinas(pie tas pieet W trubina no bpc varsta),no vinas nak lauka stienitis,kurs kustina vestgeita varstu.Medz but kad stienisa un sarnira savienojuma iemetas rusins,sis mezgls noklemme,tad netiek regulets turbo spiediens un paradas simptomi ka Tu apraxtiji...
Paldies, rīt līdīšu apakšā skatīties. :)

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Nov 20, 2009 7:53 pm
by zinitis
Nils/carlorossi wrote:
Paldies, rīt līdīšu apakšā skatīties. :)
Lai saprastu ko skatities:
Normali ir jabut,ka ar skruvgriezi vari pabidit stieni virziena prom no bundzas,bet vins ar atsperi vilksies atpakal.Pievers uzmanibu sarnira darbibai stiena otra gala,tam ir brivi jagrozas bidot stieni!

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Nov 20, 2009 7:59 pm
by Nils
Zinitis wrote:
Nils/carlorossi wrote:
Paldies, rīt līdīšu apakšā skatīties. :)
Lai saprastu ko skatities:
Normali ir jabut,ka ar skruvgriezi vari pabidit stieni virziena prom no bundzas,bet vins ar atsperi vilksies atpakal.Pievers uzmanibu sarnira darbibai stiena otra gala,tam ir brivi jagrozas bidot stieni!
Izklausās diezgan interesanta viņa darbība.
Ko tas zvērs vispār dara? Domāju, ka tikai BPC vārsts padod tik cik vajag pa taisno uz turbu?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Nov 20, 2009 8:04 pm
by zinitis
Nils/carlorossi wrote:
Zinitis wrote:
Nils/carlorossi wrote:
Paldies, rīt līdīšu apakšā skatīties. :)
Lai saprastu ko skatities:
Normali ir jabut,ka ar skruvgriezi vari pabidit stieni virziena prom no bundzas,bet vins ar atsperi vilksies atpakal.Pievers uzmanibu sarnira darbibai stiena otra gala,tam ir brivi jagrozas bidot stieni!
Izklausās diezgan interesanta viņa darbība.
Ko tas zvērs vispār dara? Domāju, ka tikai BPC vārsts padod tik cik vajag pa taisno uz turbu?
:) :) :)
Nu bpc darbojas preteji,jo vins vairak padod gaisu caur sevi,jo vairak atveras vestgeits un vairak izpludes gazu aiziet garam turbas lapstinam,lidz ar to ari tiek samazinats spiediens.
Vel ieceko vai trubinas pie varsta ir saspraustas pareiza kartiba!

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Nov 20, 2009 8:10 pm
by Nils
Zinitis wrote:
Nils/carlorossi wrote:
Zinitis wrote: Lai saprastu ko skatities:
Normali ir jabut,ka ar skruvgriezi vari pabidit stieni virziena prom no bundzas,bet vins ar atsperi vilksies atpakal.Pievers uzmanibu sarnira darbibai stiena otra gala,tam ir brivi jagrozas bidot stieni!
Izklausās diezgan interesanta viņa darbība.
Ko tas zvērs vispār dara? Domāju, ka tikai BPC vārsts padod tik cik vajag pa taisno uz turbu?
:) :) :)
Nu bpc darbojas preteji,jo vins vairak padod gaisu caur sevi,jo vairak atveras vestgeits un vairak izpludes gazu aiziet garam turbas lapstinam,lidz ar to ari tiek samazinats spiediens.
Vel ieceko vai trubinas pie varsta ir saspraustas pareiza kartiba!
Apmēram sapratu. :)
Kārtība ir pareiza, par brīnumu trubiņas ir saglabājušās ar visiem burtiem. :)

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Nov 20, 2009 8:17 pm
by alnislacis
Klau, Zinīt.

9000šajiem tas wastegate acuator stienis ir regulējams? t.i. viņu tur skrūvē spiediena griešanai?

Ja tā, tad gan jau, ka tur kaut kādu fault var atrast.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Nov 20, 2009 8:22 pm
by zinitis
alnislacis wrote:Klau, Zinīt.

9000šajiem tas wastegate acuator stienis ir regulējams? t.i. viņu tur skrūvē spiediena griešanai?

Ja tā, tad gan jau, ka tur kaut kādu fault var atrast.
Ar stiena garumu pieregule bazes spiedienu,jo isaks stienis,jo lielaks spiediens...
Bet ipasi tur neko nesaregules,jo ja uz auto ir standarta vadibas bloki,un tie jutis ka ir pa lielu spiediens,kas nepadodas regulesanai,tas pienems merus un saks piegriezt degvielas daudzumu:)

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Nov 20, 2009 8:29 pm
by Nils
Vai tas, ka mans spiediens ir ~1.4bar nevar neko ietekmēt?
Vot tāpēc arī štukoju, ka tas kompis moš iet ķīselī.
Cik noskaidroju, pirmais steidžš ir nezināmas izcelsmes un tāds jau atnācis no Itālijas [stendā uzrādīja 220hp], pēc tam chiptuning esot vēl ~10hp pievīlējuši klāt, bet kā, nezinu.
Cik noprotu šitāds spiediens nav labi nes standarta turbai, ne standarta izplūdei... :dry:
Kā nogriezt spiedienu, nenogriežot jaudu?
Atvieglinot izplūdi un uz tā rēķina nogriežot mazliet spiedienu?
Saprotu, ka tā turba man vairs neko daudz nekalpos, būsim reāli, ar šādu spiedienu viņa tiek pakļauta izvirtībām jau kādus 3-4 gadus un tas ir standarta garrett's.