• Dažādi jautājumi par SAAB 9000 - Page 24
Page 24 of 59

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Nov 24, 2009 7:33 pm
by gustavs
Vai tad nav ta,ka katrs kompis ir programmets konkretai masinai :huh: (jaizmanto poulrais vards) TA PA LIELAM :lol: ?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Nov 24, 2009 7:39 pm
by Krists
Gustavs wrote:Vai tad nav ta,ka katrs kompis ir programmets konkretai masinai :huh: (jaizmanto poulrais vards) TA PA LIELAM :lol: ?
9k nav konkrēti noteiktai mašīnai, cik zināms tad tā ir ar 9-5 kuram ECU ir saistīts ar vin kodu...

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Nov 24, 2009 7:56 pm
by Jancis
Iespējams, ka Tavam ir VSS (Vehicle Security System), bet tas ECU ir paredzēts auto bez VSS, varētu būt, ka tur tā vaina. To var mainīt, vairāk PM.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Nov 24, 2009 8:53 pm
by KoreFun
Kādā veidā T5 vadībā tiek kontrolēts degmaisījuma spiediens? Spiediena regulators kā, teiksim, LH 2.2, LH 2.4? Vai kaut kāds gudrāks risinājums?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Nov 24, 2009 9:00 pm
by Jancis
KoreFun wrote:Kādā veidā T5 vadībā tiek kontrolēts degmaisījuma spiediens? Spiediena regulators kā, teiksim, LH 2.2, LH 2.4? Vai kaut kāds gudrāks risinājums?
Nekā īpaši gudri to nekontrolē, degvielas vadā pie sprauslām ar mehāniskā spiediena regulatora palīdzību arī tiek uzturēts attiecīgais spiediens. Ja Tu biji domājis degvielas spiedienu.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Tue Nov 24, 2009 9:24 pm
by KoreFun
Jancis wrote:
KoreFun wrote:Kādā veidā T5 vadībā tiek kontrolēts degmaisījuma spiediens? Spiediena regulators kā, teiksim, LH 2.2, LH 2.4? Vai kaut kāds gudrāks risinājums?
Nekā īpaši gudri to nekontrolē, degvielas vadā pie sprauslām ar mehāniskā spiediena regulatora palīdzību arī tiek uzturēts attiecīgais spiediens. Ja Tu biji domājis degvielas spiedienu.
Pārlasīju ko uzrakstīju - kauns palika:laugh:
Protams degviela:) :) Paldies;)

Nil, varbūt spiediena regulators gļuko?
Bet cik atceros tādi paši simptomi Tev bija, kad sūknis sāka atteikt pamazām, vai nē?

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Wed Nov 25, 2009 1:39 pm
by Nils
KoreFun wrote:
Jancis wrote:
KoreFun wrote:Kādā veidā T5 vadībā tiek kontrolēts degmaisījuma spiediens? Spiediena regulators kā, teiksim, LH 2.2, LH 2.4? Vai kaut kāds gudrāks risinājums?
Nekā īpaši gudri to nekontrolē, degvielas vadā pie sprauslām ar mehāniskā spiediena regulatora palīdzību arī tiek uzturēts attiecīgais spiediens. Ja Tu biji domājis degvielas spiedienu.
Pārlasīju ko uzrakstīju - kauns palika:laugh:
Protams degviela:) :) Paldies;)

Nil, varbūt spiediena regulators gļuko?
Bet cik atceros tādi paši simptomi Tev bija, kad sūknis sāka atteikt pamazām, vai nē?
Spiediena regulātors domāts BPC vārsts?
Sūknis atteica savādāk, konkrētāk, viņš sāka raustīties un rīties ciet stingrāk nospiežot pedāli, ar mokam varēju uzdzīt 100km/h, ko nemaz nebija iespējams noturēt, respektīvi, viņš vnk. aiz vecuma nespēja būt pietiekoši ražīgs, lai sabarotu manu ganāmpulku.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Wed Nov 25, 2009 5:42 pm
by Nils
Zinitis wrote:
Nils/carlorossi wrote:
Paldies, rīt līdīšu apakšā skatīties. :)
Lai saprastu ko skatities:
Normali ir jabut,ka ar skruvgriezi vari pabidit stieni virziena prom no bundzas,bet vins ar atsperi vilksies atpakal.Pievers uzmanibu sarnira darbibai stiena otra gala,tam ir brivi jagrozas bidot stieni!
Tikko uzbraucām uz bedres un paskatījāmies kā tas wastegate uzvedas. Ar šo viss ir kārtībā...

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Thu Nov 26, 2009 11:39 am
by KoreFun
Nils/carlorossi wrote:
KoreFun wrote:
Jancis wrote: Nekā īpaši gudri to nekontrolē, degvielas vadā pie sprauslām ar mehāniskā spiediena regulatora palīdzību arī tiek uzturēts attiecīgais spiediens. Ja Tu biji domājis degvielas spiedienu.
Pārlasīju ko uzrakstīju - kauns palika:laugh:
Protams degviela:) :) Paldies;)

Nil, varbūt spiediena regulators gļuko?
Bet cik atceros tādi paši simptomi Tev bija, kad sūknis sāka atteikt pamazām, vai nē?
Spiediena regulātors domāts BPC vārsts?
Sūknis atteica savādāk, konkrētāk, viņš sāka raustīties un rīties ciet stingrāk nospiežot pedāli, ar mokam varēju uzdzīt 100km/h, ko nemaz nebija iespējams noturēt, respektīvi, viņš vnk. aiz vecuma nespēja būt pietiekoši ražīgs, lai sabarotu manu ganāmpulku.
Nē, es domāju degvielas spiediena regulataoru.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Thu Nov 26, 2009 12:35 pm
by Nils
KoreFun wrote:
Nils/carlorossi wrote:
KoreFun wrote: Pārlasīju ko uzrakstīju - kauns palika:laugh:
Protams degviela:) :) Paldies;)

Nil, varbūt spiediena regulators gļuko?
Bet cik atceros tādi paši simptomi Tev bija, kad sūknis sāka atteikt pamazām, vai nē?
Spiediena regulātors domāts BPC vārsts?
Sūknis atteica savādāk, konkrētāk, viņš sāka raustīties un rīties ciet stingrāk nospiežot pedāli, ar mokam varēju uzdzīt 100km/h, ko nemaz nebija iespējams noturēt, respektīvi, viņš vnk. aiz vecuma nespēja būt pietiekoši ražīgs, lai sabarotu manu ganāmpulku.
Nē, es domāju degvielas spiediena regulataoru.
Kur tāds atrodas? :)

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Thu Nov 26, 2009 1:17 pm
by KoreFun
Šitāds vērķis:
http://www.thesaabsite.com/shop/catimag ... ulator.jpg
Vairāk, diemžēl, pastāstīt nemāku:(

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Thu Nov 26, 2009 4:56 pm
by Nīgrais
Gribēju izpētīt Nils/carlorossi problēmu, bet te ir tā piefleitēts, ka tā arī neiebraucu, kas tad tur galu beigās ir par simptomiem?
:dry:

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Nov 27, 2009 11:33 am
by Nils
Nīgrais wrote:Gribēju izpētīt Nils/carlorossi problēmu, bet te ir tā piefleitēts, ka tā arī neiebraucu, kas tad tur galu beigās ir par simptomiem?
:dry:
Problēma aptuveni šāda: http://www.youtube.com/watch?v=JxoTGWkYwZw

Pedālis ir grīdā, bet kaut kas nespēj noturēt pilnu spiedienu.
Man gan ir vēl mazliet izteiktāk, ka tas dačiks nepārtraukti staigā turpu šurpu pa sarkano un īpaši var just, ja ir pilna mašīna.
Pārbaudīju wastegate, it kā staigā bez īpašām aizķeršanās pazīmēm, atspere gan likas diezgan stingra, bet tā laikam jābūt, ok, varbūt būs jāparāda kādam gudrākam vai jāsalīdzina ar citu vēl.
Visvairāk simptomus izjūt ar 3,4,5 robu...
Un Var just ne tikai ar acīm skatoties ar dačiku, bet arī kā ZingZeng vienā vecā topikā mineja, liekas, ka kāds sinhroni ik pa sekundei uz kādu sekundes simtdaļu izmet enkuru un sabremzē mašīnu.
Tā arī ir tā mana nevienmērīgā jaudas padeve, kas nav raustīšanās.
Pagaidām izskatās, ka atstāšu kā ir, līdz pavasarim tāpat nav ko iespringt, jo tas ir tikai pie maksimālas jaudas, ko ziemā nemaz nevajag.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Fri Nov 27, 2009 4:53 pm
by Nīgrais
Ja vēl Tu norādītu izlaiduma gadu, vispār būtu lieliski. ;)
Kopējos vilcienos ir ideja par problēmu.

Re:Dažādi jautājumi par SAAB 9000

Posted: Sun Nov 29, 2009 12:37 pm
by Nils
Nīgrais wrote:Ja vēl Tu norādītu izlaiduma gadu, vispār būtu lieliski. ;)
Kopējos vilcienos ir ideja par problēmu.
95.g, 2.0HOT :)