Re: Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa
Posted: Tue Feb 14, 2017 12:49 pm
Ahahha, nosmējos, high five!Un kapēc tieši saabs - jo esmu dīvains un piesaista šie auto.
Ahahha, nosmējos, high five!Un kapēc tieši saabs - jo esmu dīvains un piesaista šie auto.
Kāpēc nav VEMS? Kaulējies ļoti stipri?richijs wrote:Esmu atgriezies atpakaļ pie saabiem (nezinu vai pareiz lēmums ). Auto ir bez VEMSa, bet nu redzēsim kas notiks ar viņu manās rokās. Katrā ziņā jauda attaisno cerības, jo ne 2008 gada opel astra, ne audi c4 quattro dīzelis neattaisnoja manas liktās cerības. Drīzumā ielikšu bildes kas un kā.richijs wrote:https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/s ... bcemi.html
Kas zināms par šo wanabe vems viggenu?
Vems vienkārši nebija. Ja būtu atslēgas līdzi, tad apskatītu, bet nav arī liela bēda.intervall wrote:Kāpēc nav VEMS? Kaulējies ļoti stipri?richijs wrote:Esmu atgriezies atpakaļ pie saabiem (nezinu vai pareiz lēmums ). Auto ir bez VEMSa, bet nu redzēsim kas notiks ar viņu manās rokās. Katrā ziņā jauda attaisno cerības, jo ne 2008 gada opel astra, ne audi c4 quattro dīzelis neattaisnoja manas liktās cerības. Drīzumā ielikšu bildes kas un kā.richijs wrote:https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/s ... bcemi.html
Kas zināms par šo wanabe vems viggenu?
Ja par tēmu, kāds kuzavs? Baganā abšivkas rāvi nost? Pr. glāzes vēl ir?
Cik esmu skatījies 9-3 OG, visi kas ilgāk par pieciem gadiem LV, ir pavisam bēdīgi.
paņēmi no Artūra vai bija jau pie kāda cita?richijs wrote:Esmu atgriezies atpakaļ pie saabiem (nezinu vai pareiz lēmums ). Auto ir bez VEMSa, bet nu redzēsim kas notiks ar viņu manās rokās. Katrā ziņā jauda attaisno cerības, jo ne 2008 gada opel astra, ne audi c4 quattro dīzelis neattaisnoja manas liktās cerības. Drīzumā ielikšu bildes kas un kā.richijs wrote:https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/s ... bcemi.html
Kas zināms par šo wanabe vems viggenu?
Bija cits - RihardsKabrio wrote:paņēmi no Artūra vai bija jau pie kāda cita?richijs wrote:Esmu atgriezies atpakaļ pie saabiem (nezinu vai pareiz lēmums ). Auto ir bez VEMSa, bet nu redzēsim kas notiks ar viņu manās rokās. Katrā ziņā jauda attaisno cerības, jo ne 2008 gada opel astra, ne audi c4 quattro dīzelis neattaisnoja manas liktās cerības. Drīzumā ielikšu bildes kas un kā.richijs wrote:https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/s ... bcemi.html
Kas zināms par šo wanabe vems viggenu?
Paskaties, cik lieljaudas projektiem stāv aftermarket ecu un izdari secinājumus.edijs wrote:Ir vispār liela jēga no VEMS vai Megasquirt, ja ir Trionic? Tur kaut ko jūtami vairāk var sakonfigurēt? Vai vienkāršāk?
Man mētājas pilns burtu komplekts no sedana (95 Aero) bagūža vāka.Druvis wrote:Neesmu vēl intresējies, bet vai jaunus uzrakstus uz bagāžnieka vāka var dabūt!
Jo man r burts pazudis
Un gribas jaunus
Par lieljaudas skaidrs, bet jautājums tieši par šiem vs Trionic uz Saab, jo īpaši, ja tas tiek darbināts uz salīdzinoši pieticīgiem dzelžiem, t.i. stock vai nelieli uzlabojumi kā tuklāka izplūde, niknākas sprauslas, utml. Ar šo taču Trionic arī gana labi spēj tikt galā, ne? Ok, šim zilajam drotam vēl t28 ļurba uzkrāmēta.Nauris_t16 wrote:Paskaties, cik lieljaudas projektiem stāv aftermarket ecu un izdari secinājumus.edijs wrote:Ir vispār liela jēga no VEMS vai Megasquirt, ja ir Trionic? Tur kaut ko jūtami vairāk var sakonfigurēt? Vai vienkāršāk?