• Klasiskie 900 - Page 31
Page 31 of 38

Re:Klasiskie 900

Posted: Sun Sep 19, 2010 12:17 pm
by HforU
Valmierā viens 900 parādījies tirgošanā!
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... anlbm.html

Būs rīt jāmēģina apskatīt. Varbūt kāds jau ir redzējis un ir kas zināms?

Re:Klasiskie 900

Posted: Sun Sep 19, 2010 8:51 pm
by lablaiks
Tas manuprāt pirms kāda laika tirgojās (apt 2 gadi atpakaļ) un braukāja pa Rīgu, Daugavgrīvas ielas rajonā, nekas labs tur nav, jau tad izskatījās žēlīgs, tur ir rūsa un visas sekas no ilglaicīgas ekspluatācijas, tipisks donors, sākumcena 50ls, it sevišķi bez TA. Bet var jau nopirkt , lai neliktos , ka dzīvei nav jēgas.

Re:Klasiskie 900

Posted: Sun Sep 19, 2010 10:16 pm
by Luciferz
lawyer wrote:Interesanta krāsa...

http://www.blocket.se/malmo/SAAB_900_Ae ... ?ca=11&w=3
kaads varbuut veelas paardot shaadus diskus kaa bildee "ar plauktu".

tie vareetu buut 4x114,3, STARP CITU?

Re:Klasiskie 900

Posted: Sun Sep 19, 2010 10:22 pm
by chippy
Luciferz wrote:
lawyer wrote:Interesanta krāsa...

http://www.blocket.se/malmo/SAAB_900_Ae ... ?ca=11&w=3
kaads varbuut veelas paardot shaadus diskus kaa bildee "ar plauktu".

tie vareetu buut 4x114,3, STARP CITU?
Pa Āgenskalnu nereti braukā 900ng ar super aero diskiem.. Vai tad viņiem skrūvju attālumi vienādi?

Re:Klasiskie 900

Posted: Sun Sep 19, 2010 10:29 pm
by Nils
NG ir piecas skrūves un uz NG redzēti tikai Super Aero, kas starp tiem pašiem NG nav nekāda raritāte, toties uz 9k, kam ir 4x108 tie ir ļoti grūti dabonami diski, parastie R16 Aero gan šad tad parādās ss.lv [atšķirās ar dizainu un plaukta lielumu]
Ja runājam par OG, tad R16 Aero un Super Aero ir tikai uz 4x108, tātad no 87.gada uz augšu, ja pareizi atceros.
Vienīgie aero, ko zinu uz OG ar skrūvju attālumu 4x114.3, ir šie:
http://burnlab.net/blog/uploaded_images/saab-spg.jpg

Re:Klasiskie 900

Posted: Sun Sep 19, 2010 10:38 pm
by Luciferz
Nils wrote:NG ir piecas skrūves un uz NG redzēti tikai Super Aero, kas starp tiem pašiem NG nav nekāda raritāte, toties uz 9k, kam ir 4x108 tie ir ļoti grūti dabonami diski, parastie R16 Aero gan šad tad parādās ss.lv [atšķirās ar dizainu un plaukta lielumu]
Ja runājam par OG, tad R16 Aero un Super Aero ir tikai uz 4x108, tātad no 87.gada uz augšu, ja pareizi atceros.
Vienīgie aero, ko zinu uz OG ar skrūvju attālumu 4x114.3, ir šie:
http://burnlab.net/blog/uploaded_images/saab-spg.jpg
paldies. Shaadi man jau ir shobriid:)
Plauktu vajag :unsure: , bet gads ir 87 ar 4x 114,3 :(

Pus mashiina jaanomaina, lai 4 x 108 vareetu uzlikt, vai mazaak:)?

Re:Klasiskie 900

Posted: Sun Sep 19, 2010 10:45 pm
by Nils
Tagad gan tev jāgaida kāds tehniskāks spečuks. :laugh:
Kad es interesējos par līdzīgām iespējām, tikai no 9k uz 9-5 skrūvju attālumiem, skaidru atbildi ar to, kas jāmaina, tā arī nesaņēmu, bet dzīvē ne viens vien ir redzēts. :)

Re:Klasiskie 900

Posted: Sun Sep 19, 2010 10:45 pm
by defektivais
Luciferz wrote:
Nils wrote:NG ir piecas skrūves un uz NG redzēti tikai Super Aero, kas starp tiem pašiem NG nav nekāda raritāte, toties uz 9k, kam ir 4x108 tie ir ļoti grūti dabonami diski, parastie R16 Aero gan šad tad parādās ss.lv [atšķirās ar dizainu un plaukta lielumu]
Ja runājam par OG, tad R16 Aero un Super Aero ir tikai uz 4x108, tātad no 87.gada uz augšu, ja pareizi atceros.
Vienīgie aero, ko zinu uz OG ar skrūvju attālumu 4x114.3, ir šie:
http://burnlab.net/blog/uploaded_images/saab-spg.jpg
paldies. Shaadi man jau ir shobriid:)
Plauktu vajag :unsure: , bet gads ir 87 ar 4x 114,3 :(

Pus mashiina jaanomaina, lai 4 x 108 vareetu uzlikt, vai mazaak:)?
šis jau ir apspriests agrāk, pameklē forumā. Cik atceros, tad bija jāmaina pusasis un viss kas nāk tālāk. Kā arī jāiemana kaut kā rocenes trose uz aizmugurējo tiltu. Ja ir donors, tad nav tik traki.
tev ir T16 aero ar taisno vai slīpo purnu?

Re:Klasiskie 900

Posted: Sun Sep 19, 2010 10:58 pm
by chippy
Nils wrote:Tagad gan tev jāgaida kāds tehniskāks spečuks. :laugh:
Kad es interesējos par līdzīgām iespējām, tikai no 9k uz 9-5 skrūvju attālumiem, skaidru atbildi ar to, kas jāmaina, tā arī nesaņēmu, bet dzīvē ne viens vien ir redzēts. :)
Ar flančiem to nevar izdarīt? Nezinu cik tas ir nopietni, bet ir redzēts ebay`jā šādi flanči ar pārejas variantiem.. ;)

Re:Klasiskie 900

Posted: Sun Sep 19, 2010 11:00 pm
by gustavs
chippy wrote:
Nils wrote:Tagad gan tev jāgaida kāds tehniskāks spečuks. :laugh:
Kad es interesējos par līdzīgām iespējām, tikai no 9k uz 9-5 skrūvju attālumiem, skaidru atbildi ar to, kas jāmaina, tā arī nesaņēmu, bet dzīvē ne viens vien ir redzēts. :)
Ar flančiem to nevar izdarīt? Nezinu cik tas ir nopietni, bet ir redzēts ebay`jā šādi flanči ar pārejas variantiem.. ;)
Flancis tak pilda pavisam citu funkciju :laugh:

Re:Klasiskie 900

Posted: Sun Sep 19, 2010 11:04 pm
by chippy
Gustavs wrote:
chippy wrote:
Nils wrote:Tagad gan tev jāgaida kāds tehniskāks spečuks. :laugh:
Kad es interesējos par līdzīgām iespējām, tikai no 9k uz 9-5 skrūvju attālumiem, skaidru atbildi ar to, kas jāmaina, tā arī nesaņēmu, bet dzīvē ne viens vien ir redzēts. :)
Ar flančiem to nevar izdarīt? Nezinu cik tas ir nopietni, bet ir redzēts ebay`jā šādi flanči ar pārejas variantiem.. ;)
Flancis tak pilda pavisam citu funkciju :laugh:
Ne, ne.. tieši tādi, kurus uzskrūvē uz 4ām skrūvēm, bet pēc tam, tam flancim paliek pieci tukši caurumi priekš attiecīgajiem diskiem.. ;)

Re:Klasiskie 900

Posted: Sun Sep 19, 2010 11:37 pm
by gustavs
Ok, man gan tas izklausās pārlieku riskanti. :)

Re:Klasiskie 900

Posted: Sun Sep 19, 2010 11:39 pm
by chippy
Gustavs wrote:Ok, man gan tas izklausās pārlieku riskanti. :)
Tāpēc arī minēju, ka nezinu, cik tas viss ir nopietni.. Sev Es tādus neliktu, ja vien kāds pazīstams gadiem ar tādiem nebūtu nobraucis :laugh:

Re:Klasiskie 900

Posted: Sun Sep 19, 2010 11:44 pm
by Nauris_t16
Ar flančiem var, bet tad sanāks baigais offsets, to pat airflow arkām nenoslēpsi :D

Reāli ir jānomaina priekšējie suporti un diski (ja nemaldos, tad stupicas arī), principā viss pakaļējais tilts, jāpārmetina rocene no jaunās bremžu sistēmas un jāpārvelk troses. Un tad, sūdīgi paveikta darba dēļ, jāmēģina TA iestāstīt, ka "es tādu jau nopirku" un "iepriekš taču viss bija kārtībā" :D:D:D

Nē, nē, vērts to ir darīt, Svietsts savam iepriekšējam 900 to paveica. Bet - ja tev netraucē milzu lētu lieto disku izvēle no japāņu mašīnām, padiluma dēļ klaboši priekšējie suporti atpakaļgaitā un fakts, ka nevar krāmēt līkumā ar ručņiku (nē, nu darīt to var, efekts varētu būt grandiozs, itsevišķi tāpēc, ka reti kam viņš ir vienāds vecajām bremzēm), tad neredzu jēgu to darīt. Jo es tomēr labāk izmantotu izdevību un pa tiem ~150ls, ko izmaksās normāls 16"aero komplekts vai teiksim ~250ls, kā man ar lietotām riepām nostājās melnais restaurētais komplekts, paņemtu normālus 17niekus, jo izvēle ir salīdzinājumā ar jaunajām bremzēm.

Re:Klasiskie 900

Posted: Mon Sep 20, 2010 12:05 am
by KurBads
a tas baltais tiešām ir `85.g.? vai arī reste viņam no kaut kāda 81-83.g. modeļa ielikusies?