• Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa - Page 33
Page 33 of 311

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Wed Oct 26, 2011 11:16 pm
by zudushais
lawyer wrote:Tie pēdējā bildē redzamie tumšie kunkuļi ir kaķēni? Man tie izskatās pēc zirgāboliem :D

Tas gaiši zilais pieder defektīvā ex-... ;)

P.S. Tam gaiši zilajam tajās bildēs var baigi uzkrītoši redzēt toņu nesakritību atsevišķām detaļām :dry:
Hameleons paliek hameleons :laugh:

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Oct 28, 2011 10:46 am
by Pan Shtitz
Vai kāds atpazīst šo exemplāru?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... eojjc.html

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Oct 28, 2011 11:16 am
by edijs
Emm, par tādu ciparu būtu jābrauc skatīt.. bet kāpēc man kaut kā šķiet, ka esmu to bildi jau kaut kur interneta dzīlēs manījis.

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Oct 28, 2011 11:20 am
by Nils
Šim nebij saistība ar Liepājas pusi?

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Oct 28, 2011 11:28 am
by vidvuds
edijs wrote:Emm, par tādu ciparu būtu jābrauc skatīt.. bet kāpēc man kaut kā šķiet, ka esmu to bildi jau kaut kur interneta dzīlēs manījis.
tādas pašas asociācijas radās arī man

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Oct 28, 2011 1:53 pm
by Nauris_t16
Pan Shtitz wrote:Vai kāds atpazīst šo exemplāru?

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... eojjc.html
Atpazīst.
Jā, no Liepājas puses un cilvēks cenšas notirgot jau kādus pāris gadus. Ne jau tāpēc, ka būtu sūdīgs, par to neko nezinu, bet nu cik liels var šeit būt interesentu loks 900og kabrim?

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Oct 28, 2011 1:57 pm
by lawyer
Interesentu loks jau būtu, vienīgi šim "interesentu lokam" naudas nav :D

P.S. Bet cena ļoti patīkama, ja vien tas ir sakarīgā stāvoklī :)

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Oct 28, 2011 2:07 pm
by KurBads
cena, šķiet, tiešām laba, priekš c900 cabrio. Vienīgi, aizdomas, ka tas ir n/a un tas varētu būt nopietns arguments "pret" (lai arī ir risināms jautājums), nav arī aero uzliku.

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Oct 28, 2011 2:14 pm
by Nils
KurBads wrote:cena, šķiet, tiešām laba, priekš c900 cabrio. Vienīgi, aizdomas, ka tas ir n/a un tas varētu būt nopietns arguments "pret" (lai arī ir risināms jautājums), nav arī aero uzliku.
Savulaik tieši no tevis dzirdēju, ka pēdējo gadu n/a ir ļoti laba izvēle, jo ir pietiekoši dinamiski (140hp?), mazāk lietu kam plīst un ir ļoti uzticami. Pie kam visas tās runas par kabrio šķiebšanos, virsbūves vājumu utt.
Protams, pats no sevis zinu, ka tēmētu uz T16, bet es šeit rakstu, jo man šķiet, ka Tu esi mazliet pretrunā pats ar sevi.

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Oct 28, 2011 2:18 pm
by defektivais
Liepājas bija lpt.

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Oct 28, 2011 2:48 pm
by KurBads
Nils wrote:
KurBads wrote:cena, šķiet, tiešām laba, priekš c900 cabrio. Vienīgi, aizdomas, ka tas ir n/a un tas varētu būt nopietns arguments "pret" (lai arī ir risināms jautājums), nav arī aero uzliku.
Savulaik tieši no tevis dzirdēju, ka pēdējo gadu n/a ir ļoti laba izvēle, jo ir pietiekoši dinamiski (140hp?), mazāk lietu kam plīst un ir ļoti uzticami. Pie kam visas tās runas par kabrio šķiebšanos, virsbūves vājumu utt.
Protams, pats no sevis zinu, ka tēmētu uz T16, bet es šeit rakstu, jo man šķiet, ka Tu esi mazliet pretrunā pats ar sevi.
nuuu ... esi pārliecināts, ka tādus vārdus tiešām teicu ES? Lūdzu atrodi to vietu. Tiešām nespēju atcerēties to, varbūt biezpiens vairāk jāēd. Tas, ka n/a ir mazāk kam plīst, taisnība. "Pēdējo gadu" varētu būt norāde uz 2,1 n/a, kas tieši pretēji, esot niķīgāki un vai tur nebija pastiprināta tendence uz galvas blīves problēmām. Pie tam, tiem 16v n/a ir EZK sistēma, kur ir Hall sensors pie kloķenes skriemeļiem, knock sensors un atsevišķs kompis, kas to visu pasākumu sarežģī.

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Oct 28, 2011 3:10 pm
by maris
Nu te gan mēs varam diskutēt , bet katram tāpat būs sava taisnība :) Es gan teiktu ka tieši 2.1 ir vislabākais dzinējs no ikdienas ekspluatācijas viedokļa , gan dinamikas gan uzticamības ziņā ( ok , ja tas dzinējs tiešām nobirs , būs bišku dārgāk remontēt :( ), bet ko es nevienam neieteiktu , tad tas ir pēdējo gadu turbo motori tieši Lucas elektronikas dēļ :(
Vienvārdsakot , ja vajag lai ir kruta tad protam augstspiediena turbo B) , ja vajag uzticami un ekonomiski tad bez :cheer:

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Oct 28, 2011 3:24 pm
by maris
un par tiem plastmasas štruntiem :P runājot ...
Es arī kādreiz par bargu naudu nopirku to plastmasas uzliku komplektu , bet tagad saprotu , ka neļaušu savu auto izķēmot :)
Vecais 900 SAABs man šķiet klasisks savā dizainā tāds kāds tas ir bet visas tās aero un kādas tur vēl uzlikas ,spoileri un diski to tikai tuvina jauniešu ielas sporta autiņiem :angry:
bet , kā zināms , par dizainu un skaistumu katram ir sava izpratne ;)

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Oct 28, 2011 3:26 pm
by mrpinkeyes
2.1i rullē!

Re:Tirgus plača apskatītie eksemplāri 2. daļa

Posted: Fri Oct 28, 2011 3:40 pm
by KurBads
Lucas rullē. Aero/airflow kit`s rullē. Prastais bez-aero-kita paskats ar šaurajām strīpām uz sāniem un plānajiem bamperu pagarinājumiem nerullē.

un nevajag teikt, ka šis ar aero kitu izskatās slikti

Image