Page 48 of 345
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Mon Nov 28, 2011 8:30 am
by elmo
Richa wrote:Auto saab 9-5 99.gads 3.0 benzīns.
Problēma sekojoša - deg Check Engine lampiņa ritīgi dodot grīdā starp 3-4 tūkstošiem apgriezienu auto diezgan spēcīgi noraustās.
Noteikti vajadzētu nolasīt kļūdas, tāpēc interesē cilvēks kurš to varētu izdarīt?
Kā arī deg TCS OFF spiežot pogu tcs nekas nemainās kur varētu būt meklējama vaina?
Nu nav jau daudz varianti: Arnijs, Vikingi, vai Alfa motors!;)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Mon Nov 28, 2011 9:08 am
by andrisem
Varbūt ABS bloks pie vainas. Jāved pie kāda augšminētā meistara, lai skatās.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Mon Nov 28, 2011 10:16 pm
by Richa
Paldies Lietotājam Arnijs, Check Engine un TCS Off problēma ir atrisināta:)
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Mon Nov 28, 2011 10:17 pm
by Ainars
kur bija problema?
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Tue Nov 29, 2011 10:18 am
by Richa
Ainars wrote:kur bija problema?
Tiku cauri vien ar kļūdu nolasīšanu, auto kādu laiku bija pastāvējis bez aķīša.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Tue Nov 29, 2011 11:02 pm
by andrejsb
andrejsb wrote:Sveicināti,
Neveras vaļā grabāžnieks, spiežu uz pogu, kas atrodas durvīs - nulle reakcijas, spiežu uz pults pogas - pamirkšķina ar lampiņām, nobļaujas ierastajā manierē, bet bagāžnieku vaļā never. Pie tam nedzird arī ka mēģinātu vērt vaļa, respektīvi neatskan raksturīgā skaņa grabāžnieka rajonā.
A
Nu re, paldies Vestienas ielas meistariem - grabāžnieks veras vaļā un var pildīt savas funkcijas. Bija pārplīsuši (pārtrinušies) vadi.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Wed Dec 07, 2011 1:40 pm
by rzv
Sveiki.
Vakar braucot/gaitā noslāpa dzinējs. Mēģināju pielaist, starteris griež, dzinējs nelec. Nostūmu malā... pēc ~5 min griežu viss lec. Pamēģināju 3x pielaist/slāpēt... viss strādāja... šodien atkal viss normāli...
Ir kādam bijusi līdzīga problēma?
Vai diagnostikā pie kompja parādītos šī kļūda?
Check Engine nedeg.
Auto: SAAB 9-5 2.3LPT, 2001.g. aut.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Wed Dec 07, 2011 3:38 pm
by skirem
Man domāt CPS - aizdedzes momenta devējs. Viņam ir tāds niķis kad ir silts dzinējs, protams varbūt arī kas cits pie vainas...
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Wed Dec 07, 2011 8:02 pm
by zinitis
Nu tas vairāk izklausās pēc DI vai degvielas sūkņa,kautgan nav izslēgts arī augstāk minētais CKP sensors.
Ja CE nedeg,tad visticamāk kompī kļūdu nav un diagnostika neko nepateiks.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Thu Dec 08, 2011 12:06 am
by SAABaeroist
Kads negrib sev tadus auskarus savai damai>>>
http://www.ebay.com/itm/4-PCS-HIGH-QUAL ... 1e679b2ee8
Sutišu savam ,varu pie reeizes vel kadam pasutit.
P.S kaut ari man ja divas reizes ņema nost tadu krasotu,vienreiz pi McDonalda uz Krasta un otreiz pie majam:laugh:
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Thu Dec 08, 2011 9:09 am
by Yukki
SAABaeroist wrote:Kads negrib sev tadus auskarus savai damai>>>
http://www.ebay.com/itm/4-PCS-HIGH-QUAL ... 1e679b2ee8
Sutišu savam ,varu pie reeizes vel kadam pasutit.
P.S kaut ari man ja divas reizes ņema nost tadu krasotu,vienreiz pi McDonalda uz Krasta un otreiz pie majam:laugh:
Labs! Jau saskaitos, ka ne tur iepostēji, bet nē, izrādās pa tēmai - dajoš man arī vienu komplektu!
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Thu Dec 08, 2011 9:33 am
by uculs
Šitie ir tie, kurus pēcāk tik ar visu ventili var nogriezt? Man bija uzlikti. Gribēju vienreiz riepām spiedienu nočekot, bet no četriem tikai vienu ar rokām dabūju vaļā, vienu ar plaķenēm nolauzu. Pēc kāda laika aizgāja trīs pārpalikušie. Tā arī nesapratu kur tiem sīkajiem spēks un meistarība bija atskrūvēt. Man tas neizdevās. Neiesaku likt uz ziemu, vasarā vēl neko. Man kā reiz bija ziemas riepām. Kaut arī vasarenēm pieķēra tā, ka tikai divus varēja ar rokām atskrūvēt, otrus divus ar palķenēm. Bet var jau būt, ka šitie ir citi, man bija apaļi un bez tām drošības skrūvēm.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Thu Dec 08, 2011 9:42 am
by rzv
Nu vot... tikko 5 min atpakaļ atkal noslāpa stāvot pie luksofora :(
Startēju kādas 2x, kamēr pieleca... bet pēc pāris sekundēm atkal noslāpa...
Pēc tam atkal startēju n-reizes līdz pieleca... līdz darbam tiku (3 min braukšana).
Vai tiešām diagnostikā nekas neizlektu?
Man te Ventspilī jau nav liela izvēle... laikam jābrauc uz Autofavorītu... būtu Rīgā brauktu pie Arnija vai Alfa Mot.
Kādas ir DI kasetes miršanas pazīmes?
Vispār man šorīt tā kā likās, ka auto arī "smagāk iet", lai gan dzinējs bija uzsilis kamēr kasīju logus.
Vai dēļ sūkņa mainās dzinēja darbība (jauda)?
Zinitis wrote:Nu tas vairāk izklausās pēc DI vai degvielas sūkņa,kautgan nav izslēgts arī augstāk minētais CKP sensors.
Ja CE nedeg,tad visticamāk kompī kļūdu nav un diagnostika neko nepateiks.
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Thu Dec 08, 2011 9:43 am
by Yukki
uculs wrote:Šitie ir tie, kurus pēcāk tik ar visu ventili var nogriezt?
.. Bet var jau būt, ka šitie ir citi, man bija apaļi .
Ucul, Tu tak esi jauks čalis!:silly:
Kāpēc nevarēja dabūt nost - viņi pierūsē vai pielīmējas? Esmu vasarā lietojis kkādas spīzdīgas cepurītes, nekas neķīlējās, eļļu neizmantoju, plaķenes nevajadzēja, nu jā, nospēra gan gada laikā.
Aerorist, es šitās ņemu anywau, ko uculs saka!
Re:Dažādi jautājumi par 9-5 (2.daļa)
Posted: Thu Dec 08, 2011 9:44 am
by elmo
"Anti-Theft Locking" un viens nocelts pie makdonalda, bet otrs pie mājām! :woohoo:
Tas drīzāk ir zādzību provocējošs aprīkojums, nevis no zādzības pasargājošs. :D