• Aero 9-5 ritošā - Page 6
Page 6 of 7

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Sat Sep 13, 2008 6:08 am
by Yukki
Mr Pink Eyes wrote:Vikingi man pārprogrammē kompi, kad sezonāli pārmainu R16 uz R17 un otrādi. Tas ir iestata (CERU, KA TĀ NOTIEK) korektus parametrus, lai odo un spido metri nemelotu.

Tapēc Wagonam mainu riteņus Vikingā.
??? Ņepoņal??? Neticu! Neesmu gan interesējies, bet kad noliku diskus un pēc tam tos savācu (dažādu iemeslu dēļ mainīju pats garāžā), neviens man nepiedavāja šādu ekstru!:blink:

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Sat Sep 13, 2008 6:12 am
by Yukki
skirem wrote:
1 3 wrote:šitās nav žēlabas, tik tāds jautājums. tas, ka sailentbloki un viena vai divas bukses sastāda 325 Ls būtu vēl "kā-ir-tā-ir". bet ko Vikings tur dara 10 stundas? par šo detaļu nomaiņu plus savirzi man prasa 240 Ls. man visu motoru viņi pārlasīja 12 stundās. ritošās speciālistiem cita kapacitāte nekā motorniekiem??
Par šīm "darba stundām" es jau vairākkārt esmu strīdējies ar Vikingu un mani viņi nespēj pārliecināt/pamatot (tā lai tas izklausītos +/- ticami), bet man domāt viņi ņem par katra mezgla maiņu normstundas un saskaita kopā:ohmy: , tas nekas ka "pa ceļam" tiek izdarītas tās lietas par kurām tiek ņemtas pilnas darba normstundas. Varbūt kāds pārstāvis var nopubliskot šo rēķināšanas kārtību iekš Vikingiem, lai tā sacīt -būtu skaidrība šai jautājumā. Paldies
Vai te vispār vēl kāds postē, kas strādā Vikingos, agrāk bija 3, cik tagad?:unsure: Arnij, stāsti, man arī šis jautājums nepatīk, kāpēc normstundas saskaita arī tajos gadījumos, kad pie vienas jaukšanas ir nomainīti divi mezgli? Vai tā nav?

P.s.starp citu interesanti, ka riepas mainīt Vikingos ir nedaudz lētāk kā specializētajos riepu kantoros, savukārt eļļu gan sanāk apmēram 5x dārgāk kā specializētajos eļļu kantoros, tā lūk.

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Sat Sep 13, 2008 10:11 pm
by Gregers
Yukki wrote:
skirem wrote:
1 3 wrote:šitās nav žēlabas, tik tāds jautājums. tas, ka sailentbloki un viena vai divas bukses sastāda 325 Ls būtu vēl "kā-ir-tā-ir". bet ko Vikings tur dara 10 stundas? par šo detaļu nomaiņu plus savirzi man prasa 240 Ls. man visu motoru viņi pārlasīja 12 stundās. ritošās speciālistiem cita kapacitāte nekā motorniekiem??
Par šīm "darba stundām" es jau vairākkārt esmu strīdējies ar Vikingu un mani viņi nespēj pārliecināt/pamatot (tā lai tas izklausītos +/- ticami), bet man domāt viņi ņem par katra mezgla maiņu normstundas un saskaita kopā:ohmy: , tas nekas ka "pa ceļam" tiek izdarītas tās lietas par kurām tiek ņemtas pilnas darba normstundas. Varbūt kāds pārstāvis var nopubliskot šo rēķināšanas kārtību iekš Vikingiem, lai tā sacīt -būtu skaidrība šai jautājumā. Paldies
Vai te vispār vēl kāds postē, kas strādā Vikingos, agrāk bija 3, cik tagad?:unsure: Arnij, stāsti, man arī šis jautājums nepatīk, kāpēc normstundas saskaita arī tajos gadījumos, kad pie vienas jaukšanas ir nomainīti divi mezgli? Vai tā nav?

P.s.starp citu interesanti, ka riepas mainīt Vikingos ir nedaudz lētāk kā specializētajos riepu kantoros, savukārt eļļu gan sanāk apmēram 5x dārgāk kā specializētajos eļļu kantoros, tā lūk.
Cik tad maksā specializētajos nomainīt eļļū??? Ja nomainu 5 litrus sintētisko eļļu, eļļas filtru, gaisa filtru tad sanāk 80,... LS - atlaide. Ja ņem vērā ka no tiem- filtrs 4.24, eļļa 40.25, gaisa filtrs 16.07 tad pati maiņa sanāk 19,... kas nebūt nav dārgi!!! Pieņemu, ka kkāds vasja to izdarīs par 10 LVL, bet Vikings tomēr gan attieksmes, gan telpu gan garantiju ziņā ir to 9 LVL vērti IMXO, jo labāk patīk patīkamās telpās padzert kapiju un palasīt žurnālu.

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Sat Sep 13, 2008 10:36 pm
by GC1
Gregers wrote:
Cik tad maksā specializētajos nomainīt eļļū??? Ja nomainu 5 litrus sintētisko eļļu, eļļas filtru, gaisa filtru tad sanāk 80,... LS - atlaide. Ja ņem vērā ka no tiem- filtrs 4.24, eļļa 40.25, gaisa filtrs 16.07 tad pati maiņa sanāk 19,... kas nebūt nav dārgi!!! Pieņemu, ka kkāds vasja to izdarīs par 10 LVL, bet Vikings tomēr gan attieksmes, gan telpu gan garantiju ziņā ir to 9 LVL vērti IMXO, jo labāk patīk patīkamās telpās padzert kapiju un palasīt žurnālu.

Nu nez, es, kopā iztērējot tieši Ls 80, šonedēļ nomainīju eļļu, eļļas filtru, gaisa filtru, degvielas filtru un vēl sveces. Filtrus pats iepirku Gogoļa ielas veikaliņā (kur, piemēram, gaisa filtru dabūju divreiz lētāk par Tevis minēto cenu), visu pārējo man izveica Maskavas ielā. Viņi lej Havoline 5w40, vienmēr tur mainu (ik pa 8k), problēmu nav. Bet PRINCIPĀ piekrītu, ka taupīt uz apkopēm noteikti neatmaksājas un vēlams braukt pie uzticamiem meistariem, nevis mainīt katrreiz citā kaktā, kur tik lētāk pasola. ;)

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Sun Sep 14, 2008 3:08 am
by skirem
Nezinu, ko jūs te uzsverat par tām riepu maiņām :unsure: , es nupat specializētajā servisā mainīju + balansēju riepas, cenas sekojošas: Līdz R15(ieskaitot) - 15Ls par komplektu, Līdz R18 (ieskaitot) - 18 Ls par komplektu. Nezinu, iespējams kādos spec jūs mainat riepas ja ir jāmaksā 20 un vairāk :ohmy: , domāju tas ir saistīts ar sezonas maiņu (ziema/pavasaris), tad ši cena tiek pacelta, bet šīs ir regulārās cenas. Cenas ar PVN un visiem čekiem.

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Sun Sep 14, 2008 3:39 am
by SAABaeroist
Cik Vikingos savirze maxsa???

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Sun Sep 14, 2008 7:26 pm
by KoreFun
Yukki wrote:
skirem wrote:
1 3 wrote:šitās nav žēlabas, tik tāds jautājums. tas, ka sailentbloki un viena vai divas bukses sastāda 325 Ls būtu vēl "kā-ir-tā-ir". bet ko Vikings tur dara 10 stundas? par šo detaļu nomaiņu plus savirzi man prasa 240 Ls. man visu motoru viņi pārlasīja 12 stundās. ritošās speciālistiem cita kapacitāte nekā motorniekiem??
Par šīm "darba stundām" es jau vairākkārt esmu strīdējies ar Vikingu un mani viņi nespēj pārliecināt/pamatot (tā lai tas izklausītos +/- ticami), bet man domāt viņi ņem par katra mezgla maiņu normstundas un saskaita kopā:ohmy: , tas nekas ka "pa ceļam" tiek izdarītas tās lietas par kurām tiek ņemtas pilnas darba normstundas. Varbūt kāds pārstāvis var nopubliskot šo rēķināšanas kārtību iekš Vikingiem, lai tā sacīt -būtu skaidrība šai jautājumā. Paldies
Vai te vispār vēl kāds postē, kas strādā Vikingos, agrāk bija 3, cik tagad?:unsure: Arnij, stāsti, man arī šis jautājums nepatīk, kāpēc normstundas saskaita arī tajos gadījumos, kad pie vienas jaukšanas ir nomainīti divi mezgli? Vai tā nav?

P.s.starp citu interesanti, ka riepas mainīt Vikingos ir nedaudz lētāk kā specializētajos riepu kantoros, savukārt eļļu gan sanāk apmēram 5x dārgāk kā specializētajos eļļu kantoros, tā lūk.
"mainīt riepas" tas ir tu atbrauc ar jaunu riepu komplektu un tev to uzliek esošo riepu vietā? Cik tad maksā šāds pasākums?

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Mon Sep 15, 2008 3:48 am
by skirem
->KoreFun
Tieši tā arī bija :)

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Mon Sep 15, 2008 6:08 am
by KoreFun
Un cik tas maksā Vikingos? Es mainu par 15 Ls visu laiku.

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Mon Sep 15, 2008 5:20 pm
by elmo
skirem wrote:Nezinu, ko jūs te uzsverat par tām riepu maiņām :unsure: , es nupat specializētajā servisā mainīju + balansēju riepas, cenas sekojošas: Līdz R15(ieskaitot) - 15Ls par komplektu, Līdz R18 (ieskaitot) - 18 Ls par komplektu. Nezinu, iespējams kādos spec jūs mainat riepas ja ir jāmaksā 20 un vairāk :ohmy: , domāju tas ir saistīts ar sezonas maiņu (ziema/pavasaris), tad ši cena tiek pacelta, bet šīs ir regulārās cenas. Cenas ar PVN un visiem čekiem.
Ls 20 un uz augšu ir tajos riepu servisos, kur rati pirms montēšanas tiek likti mazgājamajā automātā. Foršs skats pēc tam, izbrauc no servisa, mašīna visa dubļaina, bet rati spīd un laistās! :)

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Mon Sep 15, 2008 6:59 pm
by zaz
elmo wrote:
skirem wrote:Nezinu, ko jūs te uzsverat par tām riepu maiņām :unsure: , es nupat specializētajā servisā mainīju + balansēju riepas, cenas sekojošas: Līdz R15(ieskaitot) - 15Ls par komplektu, Līdz R18 (ieskaitot) - 18 Ls par komplektu. Nezinu, iespējams kādos spec jūs mainat riepas ja ir jāmaksā 20 un vairāk :ohmy: , domāju tas ir saistīts ar sezonas maiņu (ziema/pavasaris), tad ši cena tiek pacelta, bet šīs ir regulārās cenas. Cenas ar PVN un visiem čekiem.
Ls 20 un uz augšu ir tajos riepu servisos, kur rati pirms montēšanas tiek likti mazgājamajā automātā. Foršs skats pēc tam, izbrauc no servisa, mašīna visa dubļaina, bet rati spīd un laistās! :)
Foršāks skats ir tad, kad tu pajautā, lai darbonis nobalansē tev ripuku un viņš ar visu 0,5 cm dubļu kārtu liek uz balansiera... :woohoo:

..... tas no pieredzes - biju uz pakaļas par tādu attieksmi pret darbu:blink:

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Mon Sep 15, 2008 7:06 pm
by elmo
Nu ja jau serviss tāds, kur īpaši jāprasa lai balansē, nu tad jau nav jābrīnās, tur tev ne tikai dubļainus ratus nobalansēs, bet arī uzmauks gumijas uz ovāliem ratiem un nemaz nepateiks, ka ratus jāvalcē!:D

Re:Aero 9-5 ritošā

Posted: Mon Sep 15, 2008 8:05 pm
by zaz
elmo wrote:Nu ja jau serviss tāds, kur īpaši jāprasa lai balansē, nu tad jau nav jābrīnās, tur tev ne tikai dubļainus ratus nobalansēs, bet arī uzmauks gumijas uz ovāliem ratiem un nemaz nepateiks, ka ratus jāvalcē!:D
Tur jāpārbortē nekas nebija.... sen nebija balansēti.... bet vienalga baisi.