• Gustava: Saab 99, "Red Devil II" - Page 4
Page 4 of 5

Re:Gustava: Saab 99,

Posted: Mon Jan 30, 2012 9:58 pm
by lablaiks
tas Gustava bildē izskatās kā no B motora, stiprinājums pie motora nedaudz atšķiras.

Re:Gustava: Saab 99, "Red Devil II"

Posted: Mon Jan 30, 2012 10:24 pm
by gustavs
Redzēs. Ceru tuvākajā laikā dabūt, tad arī izpētīsim. Gan jau izdosies salāgot,ja arī nedaudz stiprinajumu vietas atšķirsies.

Re:Gustava: Saab 99, "Red Devil II"

Posted: Mon Jan 30, 2012 10:46 pm
by gustavs
Par lampām:
Konkrētās, priekšējās lampas bija rallija speciālās kā noprotu, tipa standarta amerikāņu(?) ar lielāku lēcu!?

Image

Ja,kāds brīnumainā kārtā kkur pamana šādas tirgojamies, tad padod ziņu.

Image

Vai arī Arņa, Konrāds būs jāapciemo :side: :laugh:

P.s

Priekšējā atšķiras dubultajām lampām no viengabala?

Re:Gustava: Saab 99, "Red Devil II"

Posted: Tue Jan 31, 2012 12:01 am
by Nauris_t16
Vai tu domā priekšējo resti? Laikam, ka nē, bet nu - tas viss attiecas uz vecajām restēm, ne uz to, kas ir tev un man.

Lampas Works rallija mašīnām bija jeņķu variants ar iegrieztām lielākam tālajām.

p.s. es nezinu, vai vispār ir tik vienkārši pārtaisīt kolektoru no B motora uz H.

Re:Gustava: Saab 99, "Red Devil II"

Posted: Tue Jan 31, 2012 2:25 am
by alnislacis
Palasiju aprakstu- esot saab 99 un 900 modeliem.
Kas principa neizsaka ne ko- dubult karbis bijis gan agrinajiem 900 un 99 gan ari velajiem ar H motoru.

Labakais ko varu piedavat pirms atbildes ir lielaka bilde.
Ar nezinataja aci skatoties uz 2 karbju B un H motoriem isti atskiribu kolektoram neredzeju. Varbut kludos.
http://flic.kr/p/bmeXQz

Ceru ka nu nebus velts pasaakums.

Re:Gustava: Saab 99,

Posted: Tue Jan 31, 2012 7:15 am
by Nauris_t16
alnislacis wrote:Palasiju aprakstu- esot saab 99 un 900 modeliem.
Kas principa neizsaka ne ko- dubult karbis bijis gan agrinajiem 900 un 99 gan ari velajiem ar H motoru.

Labakais ko varu piedavat pirms atbildes ir lielaka bilde.
Ar nezinataja aci skatoties uz 2 karbju B un H motoriem isti atskiribu kolektoram neredzeju. Varbut kludos.
http://flic.kr/p/bmeXQz

Ceru ka nu nebus velts pasaakums.
Skrūvju izvietojums itkā ir kā H-motoram, tajā pašā brīdī B neesmu jaucis un acu priekšā atmiņas bildītes nav.

Re:Gustava: Saab 99,

Posted: Tue Jan 31, 2012 8:01 pm
by Nīgrais
Gustavs wrote: Protams, ka viss tiks pārjaukts, iztīrīts un salikti remontkomplekti. Būtu labs harcdore viņus bez visām procedūrām likt virsū :laugh: .
Nu nez... Es gan sākumā uzliktu un pārbaudītu, pamocītu, papētītu un paostītu. Var jau gadīties ar` tā, ka tīrīšanas un remkomplektu likšanas ir cūkām. :(
Nav jēgas remontēt un tīrīt, ja nav zināms ko remontēt un tīrīt. :P

Re:Gustava: Saab 99,

Posted: Wed Feb 01, 2012 9:57 am
by ZingZeng
Neka jau taja karbuli ipasa nav, ta ka tirisana un remkoplektu ieliksana nebus tas sarezgitakais un dargakais.
No savas puses vel ieteiktu parbaudit adatas nodilumu, jo man ir pieredze, ka ta padilst, isti nevaras ciet un paterins uzlec uz 18 l/100km.

Re:Gustava: Saab 99, "Red Devil II"

Posted: Tue Mar 13, 2012 4:11 pm
by gustavs
Pēc trīs mēnešu dīkstāves ierūcāmies, 10sek pagriezu-bendža uzpumpējās un attiet. Kādas 5.min nedaudz zilgani dūmeļi nāca, bet, tad arī viss nostājās normas robežās. Ī.s neviens auto nav sagādājis tik daudz prieka, pat šāds nieks kā piedarbināšana :blink: .
Lai arī kā tur nebūt, ātrāk par aprīļa sākumu, tā pirmajām nedēļam, nekur nekustēsimies.
Karbūžiem jāsamedī gaisa filtri, kkādi alternatīvie, protams koniskie :ohmy: un paši, karbūži jāatdod Meistariem pārjaukt.
Varinats par likšanu virsū bez pārjaukšanas nepārliecina.

Esmu aizmirsis pieminēt tofika ietvaros,ka esam apgādti ar killen atsperēm un kyb gāzes amjiem. Nu tā... zīmuļus pamētāju :laugh: ..., līdz vēlākam B) .

Re:Gustava: Saab 99, "Red Devil II"

Posted: Tue Mar 13, 2012 7:04 pm
by Nils
Te vajag Trionic 5.5! :evil:
Es esmu gatavs panākt pretī ar kaut kādām niansēm pilna seta savākšanai. :whistle:

Re:Gustava: Saab 99, "Red Devil II"

Posted: Tue Mar 13, 2012 8:50 pm
by gustavs
Kā jau minēju, šis būs pagaidu/klasiskais apdeits, pretējā gadījumā, vasaras yougtimer rallijā kāds līkumā noliks ķieģeli :laugh: !
Traki būtt,ja Tu nebūtu gatavs panākt pretī :whistle:.
-------------------------------------
Patreiz no savāktajām lietām ir:
*AL konstruktora motors
*Pakaļējais tilts
*Izplūde
Motors, protams,ka būs jāpārjauc.
Par trionicu u.c niansēm: jāpanāk vienošanā ar Smārdes saimnieku.

Re:Gustava: Saab 99, "Red Devil II"

Posted: Thu Apr 19, 2012 9:20 pm
by Nauris_t16
Image

Image

Bez pārjaukšanas viņi nebūtu strādājuši, bet nu nebija arī paši sūdīgākie, kas redzēti. Mani devītais un desmitais :silly:

Re:Gustava: Saab 99, "Red Devil II"

Posted: Fri Apr 20, 2012 2:34 pm
by gustavs
Zinot Tavu rūpību un darba kvalitāti būs tik pat labi kā karbis nr.8 ;) !
Gaidam kolektora blīvi un, tad arī Z works direktors varēs visu montēt virsū.

Re:Gustava: Saab 99, "Red Devil II"

Posted: Wed Jun 13, 2012 9:21 pm
by gustavs
Esam beidzot atpakaļ ielās. Vēljoprojām nespēju noticēt, ka tas ir tas pats, kurš tik nolemts apdeitam. KĀ VIŅŠ VERĀS :woohoo: , pat pēc tam, kad esi ticis nedaudz izvizināts ar ziedoņa 900c.
Process maigi izsakoties bija ilgs un nervus un maku kutinošs, vismaz 2+ mēneši no paciņas saņemšanas, pārlasīšanas, montāžas un demontāžas un montāžas :woohoo: , un regulācijām utt utjp.
Ceru,ka tehniskās nianses/darbus,kuri tika veikti ziedoniz nokomentēs, kad būs attapies pēc šitā murga :laugh: - toties, ieskaiti esi nokārtojis B). Vajag Z works novelcenes ar Valtu sarunāt ;) , laba štelle būtu!
Bija un ir tā vērts, saprast kā tas viss notiek ar diviem karbjiem - protams, vēl ir jāadoptejās pie jaunajiem parametriem un gaitas īpašībām un jāsadomā/jāuztaisa adekvāta ieplūdes sistēma. Patlaban būs paneļfiltrs, bet gribas lai vairāk tiek vēss gaiss, tad nu arī meistarošu.
Ātrās bildes:

Image

Image

Image


Abiem NK par žetonam.

Re:Gustava: Saab 99, "Red Devil II"

Posted: Thu Jun 14, 2012 9:13 am
by Nauris_t16
Pa lielam jau nekas sarežģīts - uz neejošas mašīnas uzlikt nepārbaudītus karburatorus :)
Mašīnas kārtīgai nestrādāšanai par iemeslu bija sadalītājs, tas tad arī tika norestaurēts. Ar karburatoriem nebija tik viegli, tur bija ļoti daudzu problēmu kopums. Sākot ar to, ka pirms tam kāds gar viņiem bija krāmējies, dažas detaļas noņēmis un veiksmīgi to nomaskējis, utt. Tam visam pa vidu arī tika uzliktas jaunas dīzes un adatas, kas arī pamatīgi palīdzēja stabilas darbības nodrošināšanā un, ļoti ceru, ka tikai pozitīvi iespaidos degvielas patēriņu :D Savādāk - es arī gribu šitādu skaņu un uzrāvienu savā 99 :D