Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Šī sadaļa domāta tam, lai jūs varētu iepazīstināt ar saviem auto projektiem un to norises gaitu.
User avatar
Nauris_t16
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3418
Joined: Thu Aug 30, 2007 12:55 pm
Location: Pārdaugava

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Nauris_t16 »

KurBads wrote:
ziedoniz wrote:Paskaties, tev pat karma vēl tā pati :D

Pussynt jau īstenībā skaitījās sintētika, ne? Jāiet tad pārbaudīt līmenies iekš 99 kārbas :D

Man gan vēljoprojām liekas, ka atslēga ir regulārā maiņā.
cik regulārā?
Nu motoreļļai pašai par sevi derīguma termiņš ir gads, respektīvi, pēc gada viņa ir zaudējusi savas īpašības. Tajā pat brīdī ir mašīnas, kurām kopš dzimšanas tur nekas nav mainīts, bet brauc un slēdzas tāpat.

Es laikam mainītu reizi divos gados/20k km un leju es parastu 10w40.

900ajam neesmu mainījis eļļu, tur ir viena un tā pati kopš 2003.gada kārbas remonta. Bet šovasar gribētos saņemties tur kaut ko iemainīt.

Tev tak tā Honda MTF ir sintētika, vai ne?

Īstenībā jau ir tā, ka cik cilvēku, tik viedokļu. Vieniem sintētika uzspridzina kārbu, citi to ceļ debesīs. Un, protams, ierastais karš starp dažādu brendu piekritējiem.
900aero clubsport #8
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Nils »

Man Tukumā servisā pateica, ka kārbai eļļu nevajag mainīt vispār. :laugh:
Saab 900 Turbo '81
KurBads
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3218
Joined: Thu Jan 17, 2008 3:00 pm

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by KurBads »

Es pieņemu, ka Honda MTF ir sintētiska eļļa ar attiecīgām piedevām.

Nils - un pateicoties šim ieteikumam kādu laiku pēc tam izrādījās, ka ceļojums uz Beļģiju tīri baudāms ir arī treilera "mugurā" ..., ja?
MY 1968 SAAB 96, MY 1969 Sonett V4, MY 1970 99, MY 1988 c900 T16 airflow cabrio, MY 1992 c900 t16 cabrio, MY 1993 c900 T16 airflow 3-d
& Chevy 5,7
User avatar
mixeris
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 4125
Joined: Mon Jan 14, 2008 4:47 pm
Location: Rīga, Latvia

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by mixeris »

Nezinu vai jēga te Lawyer topiku piespmot par šo tēmu, kas ik pa laikam tiek pacelti.
Sintētika jau arī ir dažāda. Atkarīgs no plūstamības parametra. Ja tu ieliesi Mobil 1 0w40, tad tiešām varētu būt problēmas. Atkarīgs arī kāda slodze uz to kārbu ir.

Vajag kaut kur dabūt veco oriģinālo 99 vai 900 user manuāli. Tur ir jābūt par eļļām rakstītam. Tad varētu mēģināt kaut ko pabīdīt uz prikšu un sameklēt atbildi.

Netā neatrodu.
User avatar
Nils
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 3970
Joined: Wed Mar 26, 2008 12:29 pm

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by Nils »

KurBads wrote:Es pieņemu, ka Honda MTF ir sintētiska eļļa ar attiecīgām piedevām.

Nils - un pateicoties šim ieteikumam kādu laiku pēc tam izrādījās, ka ceļojums uz Beļģiju tīri baudāms ir arī treilera "mugurā" ..., ja?
Ne gluži, tur reduktors jau bija tāds aizdomīgs un tā grieze, ko tā kārba turēja arī nebija maza, tāpat kā kārbas nobraukums. :)
Saab 900 Turbo '81
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer »

Šodien šamējais nebija iedarbināms :(

Starteris griež, bet nelec, benzīns ir pilna bāka, pēc ilgākas griešanas un gāzes pedāļa spaidīšanas atskanēja tāds dīvains dobjš, metālisks klakš no motortelpas :dry: Zem kapota nekas aizdomīgs nebija redzams - viss it kā savās vietās, benzīna smakas nav... pēdējo reizi braucot (06.04.), viss bija OK :huh:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by elmo »

Cik bēdīgi! :(
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer »

Stulbi - biju domājis riepas mainīt, šamējam virsū šipenes, bet 1.maijs nav vairs aiz kalniem...
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by gustavs »

Iespējams,ka štrunts,kurš darbina bendz. sūkni salūzis. Noņem viņu nost(sūkni), tur ir tāda kā dakša,kura ir vienota ar sadaleni,kurai rotējot tiek darbināts sūknis...!
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by gustavs »

Vienīgi ir sūdi tādi,ka es stipri šaubos vai izdosies to dakšu atlikt pareizajā pozīcijā bez varstu vāka ņemšanas nost. Baigā laimes spēle.
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by elmo »

Diez vai Lawyer to pats darīs! ;)
Visticamāk, ka būs evakuātors, Arteh, ....$$$$$, bet nu priecē vismaz tas, ka pēc ortodoksālo sābistu vārdiem tas viss būs krietni lētāk kā opeļiem :)
User avatar
KoreFun
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 7731
Joined: Thu Feb 07, 2008 11:11 am
Location: Rîga

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by KoreFun »

Kāds nu vēl evakuators? Lawyer'am taču ir speciāls klasisko SAABu pārvietošanas līdzeklis - dīzelis:P
Turklāt cik tur stiept - 600m?:laugh:
Normally aspirated engine is like never ending turbo lag :)

9-3'99 Project "Griff"
9-3'09 TTiD AT Wagon, Stg 0.5
9-3'02 SE TD04 Convertible
User avatar
lawyer
Saab Kluba biedrs
Saab Kluba biedrs
Posts: 8235
Joined: Thu Jun 05, 2008 8:25 am
Location: Ādaži-Rīga

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by lawyer »

Viss galu galā izrādījās stipri vienkārši - es acīmredzot pats aizlēju cilindrus, spaidot gāzes pedāli pie startēšanas. Tā es vienmēr tiku to startējis - čoks uz augšu (ne līdz galam, parasti pa vidu), griežu atslēgu un spaidu gāzi. Pēdējo reizi, kad neleca, laikam saspaidīju pamatīgi :dry:

Pie reizes tika noņemts āķis - tas nu galīgi neiederās šī auto koncepcijā - tagad pavisam cits skats uz auto pakaļiņu :)

Jābrauc būs uzlikt smukie vasaras diski :silly:
Live as you should die tomorrow, learn as you would live forever ;)
User avatar
elmo
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 12839
Joined: Tue Jan 15, 2008 7:08 am

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by elmo »

Izlasīju šito un atcerējos jaunības piedzīvojumus ar VAZ 2103.
Tam bija tieši tādas pašas problēmas. :laugh: :laugh: :laugh:
User avatar
gustavs
Forums - otrās mājas
Forums - otrās mājas
Posts: 2606
Joined: Fri Feb 15, 2008 10:03 am
Location: Location

Re:Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Post by gustavs »

Varbūt Z. ir cits piegājiens, taču es parasti rikojos šādi: Pirms starta čoks līdz galam ārā, 2-3.sek. periodā pēc auto piedarbināšanas uz izjūti lēnām stunmjam čoku atpakaļ - līdz normāliem brīvgaitas rpm,kuri neliecina par slāpšanu.
Labi, ka tā. Bet to bendzīnsūkņa štruntu gan pasūti Vikingos, vismaz, lai ir, jo šamais ir self made, par cik nebija citu variantu un bija jāgaida 2.nedēļas līdz pasātījums atceļoja. Teorētiski viņam ir jākalpo tik pat labi kā oem, bet back up' am noderēs.
Post Reply