• Lawyer: c900 FF 4d racing edition - Page 43
Page 43 of 48

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Wed Apr 29, 2020 8:02 pm
by Ainars
elmo wrote: Tue Apr 28, 2020 10:48 pm A šitam neliks "smukos" diskus?
Caurumi pa daudz.

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Thu Apr 30, 2020 10:25 am
by saab21
Ainars wrote: Wed Apr 29, 2020 8:02 pm
elmo wrote: Tue Apr 28, 2020 10:48 pm A šitam neliks "smukos" diskus?
Caurumi pa daudz.
Ja Lawyers ļoti grib, varu piedāvāt pārejas flančus, lai varētu uzbārt 5 skrūvju skaistos diskus :lol:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Thu Apr 30, 2020 8:58 pm
by elmo
saab21 wrote: Thu Apr 30, 2020 10:25 am
Ainars wrote: Wed Apr 29, 2020 8:02 pm
elmo wrote: Tue Apr 28, 2020 10:48 pm A šitam neliks "smukos" diskus?
Caurumi pa daudz.
Ja Lawyers ļoti grib, varu piedāvāt pārejas flančus, lai varētu uzbārt 5 skrūvju skaistos diskus :lol:
Nu re, ja grib , tad var! :clap:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Jun 01, 2020 12:45 pm
by lawyer
Piektdien Biķerniekos pirmajā sesijā viss bija baigi labi - gāja kā zvērs pēc iesildīšanās, aizbēgām no poršiem, noķērām dažus mazākos, bet sesijas beigās parādījās pirmais trauksmes signāls - dzesēšanas šķidruma temperatūra tuvu sarkanajam, kaut arī ārā tikai ap 20 C, bet pečka uz max karstumu uzgriezta un ventilators ieslēgts :think:

Boksos atverot kapotu, skats atkal bēdīgs - eļļa caur taustu izšļakstīta pa motortelpu. Pēc Naura ieteikuma otro sesiju braucam kā LPT - atvienojam APC, salona ventilatoru uz max.

Protams, ātrums nav tas vairs, ne tuvu, bet sāk parādīties balts dūms no izpūtēja, par ko es arī dabūju tehnisko karogu un bija jābrauc malā. :doh:

Eļļa tāpat tiek šķaidīta pa taustu, bet arī dzinēja otrā pusē ir eļļas pēdas - izskatās, ka tā līst no kārbas tausta, kur ieplīsis gumijas aizbāznis, un pa taisno uz izplūdes trubas :shock: Pārbaudīt līmeni nevar, jo nav tausta, tādēļ, lai neriskētu ar tikko salaboto kārbu, aizčunčinu līdz ARTEH...

Dīvaini, ka pat pēc otrās sesijas un motoreļļas šķaidīšanas, tā joprojām ir max līmenī :think:

Pēc sarunas ARTEH, darbu uzmetums varētu būt tāds:

- dzeses radiatoram otrs ventilators (pats radiators jau ir no 9-5)
- atgriezties pie standarta kartera ventilācijas shēmas?

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Jun 01, 2020 12:47 pm
by lawyer
Bet vismaz bildi smuku dabūju :roll:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Mon Jun 01, 2020 3:58 pm
by Nauris_t16
Vēlāk padomāju, ka loģiski, ka tev eļļa gāzās laukā kreisajos pagriezienos, kārbā caurums bija labajā pusē. Un sorry, es saprotu, ka var negribēties sameklēt kārbas ščupu, bet var tak uztaisīt normālu zaglušku, nevis gumijas cimdam nogriezt galu un piemest ar nesavilktu hamutu bez skrūves.

Es saliktu oem kartera ventilāciju, manam pat bez gredzeniem un ar mega eļļas patēriņu nekad nekas nav šķiests laukā caur ščupu.

Dzesei ofic vajag 2 propellerus, vienu pie devēja, otru uz slēdzi, lai var ieslēgt pie nepieciešamības. Plus, primārajam ventilatoram ir jāstāv labajā pusē (kā tas arī ir no rūpnīcas), inženieru gājiens, lai papildus ar gaisa plūsmu vēdinātu izplūdes pusi. Un es vairs nelikšu nevienu lietotu radiatora ventilatoru, kaut pa brīvu dod - jauns SPAl un miers, nemaksā viņi tādu kosmosu salīdzinājumā. Kā tieši tev tur stāv 9-5 radiators, nesaprotu - izskatījās pēc parasta 900 radiatora, lai gan diži nepētīju.

Cik tev ir base boost, ja tev likās, ka ar lpt nevar pabraukt? Man iet tīri normāli lpt režīmā, bet tas var būt dēļ droseles. Nav kosmoss, bet nejūties arī apdalīts. Ja tikšu uz nākamo treniņu, intereses pēc varētu vienu sesiju nobraukt ar lpt.

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Tue Jun 02, 2020 3:23 pm
by lawyer
Nezinu, cik ir base boost. Labi, nav tā, ka LPT galīgi negāja, bet salīdzinot ar HOT, lielākos ātrumos bija švaki, tad Ferrari 456 arī atrāvās no manis :mrgreen:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Wed Jun 03, 2020 11:05 am
by Nauris_t16
Tev nav boost gauge? Parasti jau jebkura regulācija sākas ar pareizu base boost.

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Wed Jun 03, 2020 1:21 pm
by lawyer
Nav turbo spiediena rādītāja :shifty:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Thu Jul 09, 2020 3:29 pm
by lawyer
Tā, sadarījām kaut ko:

1. Jauns korķis uz kārbas eļļas tausta cauruma.

2. Salabota dzinēja eļļas tausta truba - augšā bija plaisa, caur kuru varēja pūst ārā eļļu pie lielas slodzes. Spiediena karterī neesot, esot pārbaudīts.

3. Uzstādīts dubultais ventilatoru komplekts, pasažieru puses ir primārais, otrs ieslēdzas ar slēdzi no salona.

4. Pacēlu augstāk priekšējo numura zīmi, līdz ar bampera malu, lai vairāk gaisa tiek eļļas radiatoram.

5. Jauns AKB, notīrīju arī klemmes. Pirms tam AKB tika izsūkta sausa, auto stāvot. Problēma tāda, ka man atslēgu var izņemt ārā no jebkuras pozīcijas, bet to vajadzētu varēt izdarīt tikai tad, kad ir atpakaļgaita ieslēgta. Turpmāk, lai tas neatkārtotos, jāatceras par ielikšanu R un tikai tad izņemt atslēgu no aizdedzes :roll:

Nu ko, esmu pieteicies uz 20.jūlija trases dienu. :twisted:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Tue Jul 21, 2020 12:53 pm
by lawyer
Vakar bijā YTR trases dienā. Ir labas un sliktas ziņas :shifty:

1. Caur eļļas taustu eļļu vairs nedzen, urrrā! :D

2. Otrs ventilators palīdz dzesēt, sarakanajai zonai tuvojas tikai pēdējā aplī, un arī ne līdz galam, samazinot tempu, atdziest ātri. Ņemot vērā vakardienas karstumu, tas darbojas, forši! 8)

3. Eļļu tāpat kaut kur dzen ārā virs eļļas filtra, un arī no otras puses, bet ne tā, lai līmeni būtiski iespaidotu.

4. Pirmās sesijas beigās pēkšņi kārba/kuklise sāka niķoties - nevarēja ielikt zemāk trešajā. Gudri cilvēki saka, ka kulisē detaļas izplešas tādā karstumā, un tas var būt pie vainas. Otrā sesija - secīgi paātrināties var - 1., 2., 3., 4., forši, bet pirms elkoņa nevar atpakaļ trešajā ielikt :doh: Liku otrajā, kas ar šo diezgan īsto kārbu, bija pilnīgi garām. Tā mācījos visu trasi izbraukt ceturtajā robā :shifty: Braucot mājās, testēju kārbu, paātrinoties secīgi, viss OK, zemāk liekot ar spēku, arī padodas, bet, ja atmetas trešajā, tad izsit no roba ārā ar tādu spēku, ka roka sāp pēc tam :cry: Sinhronizators var būt pie vainas? :roll:

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Tue Jul 21, 2020 4:43 pm
by Normunds
Ir lietas ko der atcerēties braucot sacīkšu trasēs un abas sākas ar vārdu "nelauzt" :
- auto iekšā trases līkumā;
- kārbu pārslēdzoties uz zemāku pārnesumu.

Ar pilnīgi visu marku un modeļu auto ( ja vien tie nav bijuši pilnīgi jauni ) pirms elkoņa uz 3-šo slēdzu ar īsu starpgāzi.
Tiltiņš, Slimnīcas un Kīnostudijas līkumi ar 900 turbo ņemās pat ļoti labi arī ar 4to, tādējādi arī vairāk tiek domāts par bremžu dzesēšanu un motora neuzvārīšanu. Starpība varbūt ir dažas sekundes, bet nekas daudz, jo arī Tavs auto ceļ ļoti labi.

Man likās ka Tu šo patiesību zini un ievēro.
Kādi bija Tavi laiki ?

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Wed Jul 22, 2020 9:17 am
by Nauris_t16
Nekas tai kulisē nevar izplesties tik ļoti, sakarst eļļa un sāk sliktāk slēgties, man ir tas pats - bet ar starpgāzi viss slēdzas un viss notiek. Loģiski padomājot cik rpm ir 3ajā pie 100-110, ir loģiski ka nekas bez starpgāzes tur neieslēgsies, pārāk liela apgriezienu starpība. Var jau mēģināt ielauzt, bet nu cik tas ir ilgmūžīgi. Sāc vien pa ielu ikdienā kačāt skillu uz starpgāzi :D

Ar type7, īso reduktoru un 205/45R17 (oem izmērs) visu trasi maucu ar 4o - elkonis, slimnīca un KP17 ar trešo. Ar 205/45R16 bija viss ar 4o, taisnē 5ais, elkonī 3ais - tik cik jāpaspēj pārštepselēt 2 robi uz leju bremzējot starp ozolu un elkoni, diezgan nervus kutinošs pasākums :D

Man viegli karsa, visu laiku detonēja un attiecīgi meta nost uz base boost 0,4bar, pēc sajūtām arī aizdedzi grieza nost, jo tālāk par 5500rpm negriezās. Pāris reizes atnāca vaļā un pus apli pūta 1,1bar, tad arī izspiedu 1:46.6

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Wed Jul 22, 2020 10:37 am
by lawyer
Par saviem laikiem neko nezinu, esmu IT-imigrants :mrgreen: Kad beidzot uzinstalēju un palaidu pareizo softu, auto jau bija salauzts :cry:

Ar c900 nekad neesmu taisījis starpgāzes. Ar Civic tās sanāca kaut kā dabiski, bet tikai uz augšu slēdzoties. Nu, būs jāmācās tās starpgāzes abos virzienos ar c900 :shifty:

Tas ož pēc kārtējā kārbas remonta :doh:

P.S. Šķiet, pirms elkoņa vienā aplī par ātru iemetu trešajā, pēc tam arī laikam tas sākās...

Re: Lawyer: c900 FF 4d racing edition

Posted: Wed Jul 22, 2020 3:49 pm
by Nauris_t16
Uz augšu jau parasti nevajag starpgāzi, tik cik pauzīti varbūt, ja kārba ne pārāk labi slēdzas :roll:

Ja ieliki trešajā par agru, nevis iegrūdi no visa spēka, riskēji tikai pārgriezt motoru, nevis sajāt kārbu. Kārbai pa lielam vienalga cik ātri griezties.