Re:DI Bloki
Posted: Sat Mar 03, 2012 11:52 am
Nu hvz , vai tad no dinamiskākas braukšanas dilst ātrāk tās sveces . :blink:KoreFun wrote:
jo vairāk minam to pedāli - jo biežāk mainām sveces
Peace!
Nu hvz , vai tad no dinamiskākas braukšanas dilst ātrāk tās sveces . :blink:KoreFun wrote:
jo vairāk minam to pedāli - jo biežāk mainām sveces
Peace!
Īsti nepiekrītu, kaut vai no aspekta, ka reti kuras lietas ir mūžīgas. Augstspriegums + apstākļi motortelpā (karstums, izgarojumi) tomēr pabojā plastmasas dielektriskās īpašības.elmo wrote:DI ir rūpnīcas brāķis, vai arī smalks marketings, kā nopelnītpapildus $, tas arī viss.
Sveces ātrāk nedilst, bet siltumnovadošajam izolatoram gan būs ekstremālāki apstākļi.alpins wrote:Nu hvz , vai tad no dinamiskākas braukšanas dilst ātrāk tās sveces . :blink:KoreFun wrote:
jo vairāk minam to pedāli - jo biežāk mainām sveces
Peace!
alpins wrote:Nu nez , man liekas , tā sveču nelaicīga mainīšana , lai saglabādu to di kaseti ir mīts Es , pat pārāk laicīgi to darīju , un še tev šovakar nosvila tas dranķis , ar visu smaku un dūmiem , bez iepriekšējām pazīmēm Operatīvi szv šrotu , un dabūju lietotu vietā , nez cik tā novilks
No savas statiskikas 1:0 (CKP : DI), šonedēl noplīsa.elmo wrote:Spriežot pēc tā cik daudziem ir bijušas problēmas ar CKP, tad vairāk jābaidās no CKP, nekā no DI!
Rojā man viena no 9000 mētājās. Varu atdot eksperimentiem, jo pašam priekš tā laika droši vien neatliks. Būtu jau labi, ja Tu to remonta procesu safotogrāfētu un ieliktu šeit kopā ar kaut kādu aprakstiņu. Es jau arī esmu lasījis i-netā par DI labošanu. Tur gan atradu tikai aprakstus par to, ka parastitiekot "izšauti" viens tranzistors un daži kondensatori. Tas faktiski nozīmē visa bloka klusēšanu, bet esmu arī dzirdējis nostāstus, ka DI darbojas daļēji - t.i. "izbeidzas" dzirkstele tikai vienā no cilindriem. Tādā gadījumā gan atliek tikai vienas konkrētas spoles vaina. Droši vien vajag kaut kādu statistiku, lai noskaidrotu biežāko defektu. Bet visā visumā man bija cits funktieris - gribēju izjaukt, izpētīt konstrukciju, sazīmēt elektrisko shēmu un apdomāt, kā viena bloka vietā varētu izgatavot tā aizvietotāju ar atsevišķām spolēm uz katru sveci un atsevišķu kontroles bloku. Kas zin, varbūt pat beigās vēl bizness ar tādu sistēmu sanāk?Diks wrote:Nu i-netā ir instrukcijas kā viņus remontēt - cik nu kuram veiksmīgi tas izdevies. Jebkurā gadījumā, ja bojātos ir doma mest ārā, sportiskas intereses vadīts, esmu ar mieru savākt, izpētīt sīkāk un, iespējams, saremontēt. Nekādas kosmiskās tehnoloģijas jau tur iekšā nav, lielākā ķēpa ir tikt galā ar tās iekšējās mastikas korektu izvākšanu un, pēc remonta, atjaunošanas.
Nav veerts izdomaat velosipeedu,papeeti T8 aizdedzes uzbuuvi....!GuntisG wrote:Rojā man viena no 9000 mētājās. Varu atdot eksperimentiem, jo pašam priekš tā laika droši vien neatliks. Būtu jau labi, ja Tu to remonta procesu safotogrāfētu un ieliktu šeit kopā ar kaut kādu aprakstiņu. Es jau arī esmu lasījis i-netā par DI labošanu. Tur gan atradu tikai aprakstus par to, ka parastitiekot "izšauti" viens tranzistors un daži kondensatori. Tas faktiski nozīmē visa bloka klusēšanu, bet esmu arī dzirdējis nostāstus, ka DI darbojas daļēji - t.i. "izbeidzas" dzirkstele tikai vienā no cilindriem. Tādā gadījumā gan atliek tikai vienas konkrētas spoles vaina. Droši vien vajag kaut kādu statistiku, lai noskaidrotu biežāko defektu. Bet visā visumā man bija cits funktieris - gribēju izjaukt, izpētīt konstrukciju, sazīmēt elektrisko shēmu un apdomāt, kā viena bloka vietā varētu izgatavot tā aizvietotāju ar atsevišķām spolēm uz katru sveci un atsevišķu kontroles bloku. Kas zin, varbūt pat beigās vēl bizness ar tādu sistēmu sanāk?Diks wrote:Nu i-netā ir instrukcijas kā viņus remontēt - cik nu kuram veiksmīgi tas izdevies. Jebkurā gadījumā, ja bojātos ir doma mest ārā, sportiskas intereses vadīts, esmu ar mieru savākt, izpētīt sīkāk un, iespējams, saremontēt. Nekādas kosmiskās tehnoloģijas jau tur iekšā nav, lielākā ķēpa ir tikt galā ar tās iekšējās mastikas korektu izvākšanu un, pēc remonta, atjaunošanas.