• DI Bloki - Page 3
Page 3 of 4

Re:DI Bloki

Posted: Sat Mar 03, 2012 11:52 am
by alpins
KoreFun wrote:
jo vairāk minam to pedāli - jo biežāk mainām sveces

Peace!
Nu hvz , vai tad no dinamiskākas braukšanas dilst ātrāk tās sveces . :blink:

Re:DI Bloki

Posted: Sat Mar 03, 2012 11:54 am
by Arnijs
elmo wrote:DI ir rūpnīcas brāķis, vai arī smalks marketings, kā nopelnītpapildus $, tas arī viss.
Īsti nepiekrītu, kaut vai no aspekta, ka reti kuras lietas ir mūžīgas. Augstspriegums + apstākļi motortelpā (karstums, izgarojumi) tomēr pabojā plastmasas dielektriskās īpašības.
Mēs taču nebrīnamies, ja noklājas 10gadīgs TV aparāts. Un DI nodegšanas pamats ir augstsprieguma caursišana.
Jā - droši vien tehnoloģiski ir iespējams uzražot izturīgāku DI, bet auto taču ražotājs paredz 5-7 gadu ekspluatācijai, ko vidējā statistiskā DI arī izpilda.
Kaut kā neesmu dzirdējis regulāras sūdzības par tikko mainītu DI bloku atteikumiem.

Re:DI Bloki

Posted: Sat Mar 03, 2012 11:57 am
by Arnijs
alpins wrote:
KoreFun wrote:
jo vairāk minam to pedāli - jo biežāk mainām sveces

Peace!
Nu hvz , vai tad no dinamiskākas braukšanas dilst ātrāk tās sveces . :blink:
Sveces ātrāk nedilst, bet siltumnovadošajam izolatoram gan būs ekstremālāki apstākļi.

Re:DI Bloki

Posted: Mon Mar 05, 2012 10:51 am
by andrejsb
Es gan mainu sveces ar katru eļļas maiņu, dārgi tas nav un sirds mierīgāka. Tagad gan džeki čans aizdegas laiku pa laikam, pēc diagnostikas izskatās DI iet uz beigām, bet auto ir 10 gadi, tā ka tas ir pilnīgi iespējams.

Re:DI Bloki

Posted: Mon Mar 05, 2012 1:03 pm
by platais
Zinot ,ka katra no tām nosprāgušajām kasetēm ir apm 20 gadi veca, es gan īpaši nebrīnos, ka tā bija, manuprāt tās ir nokalpojušas ar atliektiem galiem, sveces mainu biežāk kā prasīts, nav jau tik dārgi..

Re: DI Bloki

Posted: Wed May 07, 2014 10:34 pm
by alpins
Nu nez , man liekas , tā sveču nelaicīga mainīšana , lai saglabādu to di kaseti ir mīts :D Es , pat pārāk laicīgi to darīju , un še tev šovakar nosvila tas dranķis , ar visu smaku un dūmiem , bez iepriekšējām pazīmēm :( Operatīvi szv šrotu , un dabūju lietotu vietā , nez cik tā novilks :shock::lol:

Re: DI Bloki

Posted: Wed May 07, 2014 10:45 pm
by Ainars
alpins wrote:Nu nez , man liekas , tā sveču nelaicīga mainīšana , lai saglabādu to di kaseti ir mīts :D Es , pat pārāk laicīgi to darīju , un še tev šovakar nosvila tas dranķis , ar visu smaku un dūmiem , bez iepriekšējām pazīmēm :( Operatīvi szv šrotu , un dabūju lietotu vietā , nez cik tā novilks :shock::lol:

same shit here... bet man no riita :D... sveceem un motoram 1200km :D
novilks tikapt cik tava vecaa lietotaa :D

es tev saku.. tas ir lawyera pirksts :D

Re: DI Bloki

Posted: Wed May 07, 2014 10:56 pm
by alpins
Aha , es vēl te nesen gribēju uzrakstīt , ka man nekādu problēmu , nesen bij diskusija par to :D Un še tev :D

Re: DI Bloki

Posted: Thu May 08, 2014 9:07 am
by GuntisG
Nja, :? to DI būtu baigi svētīgi aizstāt ar tādu konstrukciju, kur katrai svecei sava spolīte, nevis visas vienā blokā iekausētas.

Re: DI Bloki

Posted: Thu May 08, 2014 3:09 pm
by Diks
Nu i-netā ir instrukcijas kā viņus remontēt - cik nu kuram veiksmīgi tas izdevies. Jebkurā gadījumā, ja bojātos ir doma mest ārā, sportiskas intereses vadīts, esmu ar mieru savākt, izpētīt sīkāk un, iespējams, saremontēt. Nekādas kosmiskās tehnoloģijas jau tur iekšā nav, lielākā ķēpa ir tikt galā ar tās iekšējās mastikas korektu izvākšanu un, pēc remonta, atjaunošanas.

Re: Re:DI Bloki

Posted: Thu May 08, 2014 4:38 pm
by Flesh
elmo wrote:Spriežot pēc tā cik daudziem ir bijušas problēmas ar CKP, tad vairāk jābaidās no CKP, nekā no DI! :)
No savas statiskikas 1:0 (CKP : DI), šonedēl noplīsa.

Re: DI Bloki

Posted: Thu May 08, 2014 8:54 pm
by GuntisG
Diks wrote:Nu i-netā ir instrukcijas kā viņus remontēt - cik nu kuram veiksmīgi tas izdevies. Jebkurā gadījumā, ja bojātos ir doma mest ārā, sportiskas intereses vadīts, esmu ar mieru savākt, izpētīt sīkāk un, iespējams, saremontēt. Nekādas kosmiskās tehnoloģijas jau tur iekšā nav, lielākā ķēpa ir tikt galā ar tās iekšējās mastikas korektu izvākšanu un, pēc remonta, atjaunošanas.
Rojā man viena no 9000 mētājās. Varu atdot eksperimentiem, jo pašam priekš tā laika droši vien neatliks. Būtu jau labi, ja Tu to remonta procesu safotogrāfētu un ieliktu šeit kopā ar kaut kādu aprakstiņu. Es jau arī esmu lasījis i-netā par DI labošanu. Tur gan atradu tikai aprakstus par to, ka parastitiekot "izšauti" viens tranzistors un daži kondensatori. Tas faktiski nozīmē visa bloka klusēšanu, bet esmu arī dzirdējis nostāstus, ka DI darbojas daļēji - t.i. "izbeidzas" dzirkstele tikai vienā no cilindriem. Tādā gadījumā gan atliek tikai vienas konkrētas spoles vaina. Droši vien vajag kaut kādu statistiku, lai noskaidrotu biežāko defektu. Bet visā visumā man bija cits funktieris - gribēju izjaukt, izpētīt konstrukciju, sazīmēt elektrisko shēmu un apdomāt, kā viena bloka vietā varētu izgatavot tā aizvietotāju ar atsevišķām spolēm uz katru sveci un atsevišķu kontroles bloku. Kas zin, varbūt pat beigās vēl bizness ar tādu sistēmu sanāk? :D

Re: DI Bloki

Posted: Thu May 08, 2014 10:07 pm
by zinitis
GuntisG wrote:
Diks wrote:Nu i-netā ir instrukcijas kā viņus remontēt - cik nu kuram veiksmīgi tas izdevies. Jebkurā gadījumā, ja bojātos ir doma mest ārā, sportiskas intereses vadīts, esmu ar mieru savākt, izpētīt sīkāk un, iespējams, saremontēt. Nekādas kosmiskās tehnoloģijas jau tur iekšā nav, lielākā ķēpa ir tikt galā ar tās iekšējās mastikas korektu izvākšanu un, pēc remonta, atjaunošanas.
Rojā man viena no 9000 mētājās. Varu atdot eksperimentiem, jo pašam priekš tā laika droši vien neatliks. Būtu jau labi, ja Tu to remonta procesu safotogrāfētu un ieliktu šeit kopā ar kaut kādu aprakstiņu. Es jau arī esmu lasījis i-netā par DI labošanu. Tur gan atradu tikai aprakstus par to, ka parastitiekot "izšauti" viens tranzistors un daži kondensatori. Tas faktiski nozīmē visa bloka klusēšanu, bet esmu arī dzirdējis nostāstus, ka DI darbojas daļēji - t.i. "izbeidzas" dzirkstele tikai vienā no cilindriem. Tādā gadījumā gan atliek tikai vienas konkrētas spoles vaina. Droši vien vajag kaut kādu statistiku, lai noskaidrotu biežāko defektu. Bet visā visumā man bija cits funktieris - gribēju izjaukt, izpētīt konstrukciju, sazīmēt elektrisko shēmu un apdomāt, kā viena bloka vietā varētu izgatavot tā aizvietotāju ar atsevišķām spolēm uz katru sveci un atsevišķu kontroles bloku. Kas zin, varbūt pat beigās vēl bizness ar tādu sistēmu sanāk? :D
Nav veerts izdomaat velosipeedu,papeeti T8 aizdedzes uzbuuvi....!

Re: DI Bloki

Posted: Thu May 08, 2014 10:25 pm
by Vilcins
Image
Nu ko,mani laikam ari driz gaida DI kasetes maina,sodien meklejot kaski,biju noskruvejis un opa skatos plaisa :roll:

Re: DI Bloki

Posted: Thu May 08, 2014 10:39 pm
by edijs
Bez stresa, es vienreiz ņēmu ārā DI un secināju, ka viens plastmasas pipsiks paliek uzmaukts uz sveces, pilnībā atdalījies no pašas kasetes. :D Teorētiski tur jau sen bija kaut kur jāsit cauri un vai nu jānosvilst vai kaut kādām pazīmēm jābūt. Bet nē, brauca svelpdams.