• Dažādi jautājumi par 9-3 - Page 9
Page 9 of 57

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Sun Dec 14, 2008 8:05 am
by Nīgrais
Vienam klientam tādu iesmērēju. Uzlikām, viss ok, soļķa līmenis smuki - apakšā.
Pēc divām dienām zvans - Help, līmenis pašā augšā!!!
Re kā, uzreiz varēja tankštelli pie pakaļas paņemt par degvielas tīrību. A tā būtu aizklapējis ciet visu iespējamo un mocījies vēl kādus mēnešus ar domu - man tak filtrs jauns, nav ne mēnesis pagājis.
Tā kā lieta tiešām ir laba.
:)

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Sun Dec 14, 2008 11:37 pm
by lawyer
Es pildos tikai Statoilā un Neste... Protams, bija divas bākas apmēram arī biodīzelis izbraukts... Bet pēc tam, kad auto gaitā sāka raustīties, biodīzeli vairs neleju... Protams, var jau gadīties, ka arī tajos tankos gadās piekakāta degvielas partija...

P.S. Kaut kā neredzēju, ka tas super-duper filtrs būtu tieši paredzēts auto dīzeļdzinējiem...?

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Mon Dec 15, 2008 12:36 am
by Arnijs
lawyer wrote:
P.S. Kaut kā neredzēju, ka tas super-duper filtrs būtu tieši paredzēts auto dīzeļdzinējiem...?
tas ir speciāli TIKAI dīzeļdegvielai! Iespējams, ka filtrē arī citus degv. veidus. Bet lietiņa tiešām laba! Ar iespēju regulāri noliet "otstoju"

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Mon Dec 15, 2008 6:19 am
by mixeris
a kurā vietā šitiem 2.2 dīzeļiem atrodas filtrs?

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Mon Dec 15, 2008 6:28 am
by Arnijs
mixeris wrote:a kurā vietā šitiem 2.2 dīzeļiem atrodas filtrs?
Sānos pie bākas

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Mon Dec 15, 2008 11:58 pm
by Kabrio
jautaajums no citas seerijas - par bagaazhnieku - kaa vinsh straadaa? :blink:
ir taa ka beidzot izdomaaju samainiit numura apgaismojumam spuldziiti - atveru viss kaartiibaa, nomainu, veru ciet - nekaa.. it kaa buutu palags pa vidu iestuteets - ciet netaisaas - tagad braucot pa lieliskajaam riigas ielaam ik pa briitinju iemirgojas, ka bagaaznieks valjaa... :angry:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Tue Dec 16, 2008 12:51 am
by Kabrio
kaadam nav mehaniisms uzziimeets adobe riiderii? interesee tieshi kaa vinsh tur aizkjeras un kas notiek kad nospiezh podzinju bagaaznieks uz pults piem...

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Tue Dec 16, 2008 2:24 am
by Diks
Ir šādas bildītes ImageImage , bet sīkāk var papētīt: http://saab95.5go.ru/html/11_0_1_12.htm
Kabrio wrote:kaadam nav mehaniisms uzziimeets adobe riiderii? interesee tieshi kaa vinsh tur aizkjeras un kas notiek kad nospiezh podzinju bagaaznieks uz pults piem...

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Tue Dec 16, 2008 2:27 am
by Diks
Kļūda ar bildēm :blush: : Image .
šitā ir tā otra :) .

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Tue Dec 16, 2008 7:37 am
by Kabrio
paldies, nu viss ir skaisti atkal :cheer:

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Sat Dec 20, 2008 5:46 am
by Arnijs
Kļaviņš wrote:Tas dizeļa temats par degvielas tecēšanu atpakaļ uz bāku ir aktuāls jautājums arī citur. Izmaļot Vācijas lielāko autoforumu motor-talk šīs lietas tāpat tika apspriestas. Interesējos pats arī par šo modeli pašlaik.

Arnijs varētu pakomentēt, kuru gadu 2.2 l dīzelis remontējas pie jums vibiežāk? Vai slimību secība ir EGR, LMM, sūknis, turbīna?
Cik zinu tas Bosch sūknis 125 ZS versijā ir komplicētāks par pirmo.
Pakomentēt neko daudz nevarēšu! 2.2 motorīšu Latvijā ir salīdzinoši maz un motoru problēmas viņiem - vēl mazāk! Vikingos 2 gadu laikā tika tīrīti daži EGR un 1x bij problēmas ar sūkni. Iespējams, tas arī tāpēc, ka dīzeļdegvielas sistēmas uz vietas netiek remontētas dēļ vajadzīgā aprīkojuma, bet arī sūdzības no klientiem īpaši neatminos.

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Sat Dec 20, 2008 6:21 am
by mixeris
Viena EGR sistēma ir tīrīta manā garāžā :D
Un EGR sistēmai bija nobeidzies mazais ieplūdes droseļu grozošais vakuumvārsts.

Re:Dažādi jautājumi par 9-3

Posted: Sat Dec 20, 2008 6:28 am
by lawyer
Kļaviņš wrote:Tas dizeļa temats par degvielas tecēšanu atpakaļ uz bāku ir aktuāls jautājums arī citur. Izmaļot Vācijas lielāko autoforumu motor-talk šīs lietas tāpat tika apspriestas. Interesējos pats arī par šo modeli pašlaik.

Arnijs varētu pakomentēt, kuru gadu 2.2 l dīzelis remontējas pie jums vibiežāk? Vai slimību secība ir EGR, LMM, sūknis, turbīna?
Cik zinu tas Bosch sūknis 125 ZS versijā ir komplicētāks par pirmo.
Kas ir LMM?

P.S. Nopietnākās slimības, kas 2.2TiD piemīt, ir pretīgs troksnis un vibrācija aukstam motoram - pārsēžoties no četrvārstu benzīnnieka tādā dīzelī, no sākuma ir zināms diskomforts ;) Bet ar laiku pierod :laugh: