• Saab 9000 1989 b202 T16 manual - Page 4
Page 4 of 6

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Posted: Sun Oct 28, 2012 9:33 am
by Matīss
un vēl: no pieredzes un zinātnes droši vien, kā lai labāk dabū visu to jaudu, kas autiņam ir, līdz zemei??? proti, vai ir iespējams samazināt izslīdēšanu uzsākot no vietas, it sevišķi slapjā laikā? Paldies!

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Posted: Sun Oct 28, 2012 10:16 am
by elmo
Nu varbūt sāc ar atbilstošu riepu izvēli konkrētai situācijai.

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Posted: Sun Oct 28, 2012 10:35 am
by Nauris_t16
Matīss wrote:Es esmu savācis šādus tādus materiālus par 9000 un pieļauju, ka kādam tādi varētu noderēt. Es te drīkstu likt uz tiem saites, jo es protams neesmu ne to autors, ne veidotājs... :laugh:
Es domāju, ka droši, tiesa, es no autortiesībām maz ko jēdzu :D

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Posted: Sun Oct 28, 2012 5:59 pm
by Matīss
elmo wrote:Nu varbūt sāc ar atbilstošu riepu izvēli konkrētai situācijai.
Ar to es domāju to visu pabeigt... Bet vai ar to vien būs gana un vai tas ir vienīgais, ko var izdarīt? :blink:

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Posted: Sun Oct 28, 2012 6:28 pm
by elmo
Luksaforu cīņas nav Saab stihija,diez vsi ir vērts tērēt kāpostu kas entās reizes pārsniedz auto vērtību.

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Posted: Sun Oct 28, 2012 6:45 pm
by Matīss
elmo wrote:Luksaforu cīņas nav Saab stihija,diez vsi ir vērts tērēt kāpostu kas entās reizes pārsniedz auto vērtību.
Bet, ja man mašīnai ir 175 zs (varbūt vairāk, nevar saprast), to neierobežo nekāda elektronika un es pārsvarā braucu pa pilsētu, tad kā lai tos neizmanto... :laugh:

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Posted: Sun Oct 28, 2012 6:51 pm
by elmo
175 zs vajadzētu pietikt ar atbilstošām riepām. Ja steidžots, tad, jau jāskatās bloķa virzienā.;)
http://www.abbottracing.net/product.php?id_product=109

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Posted: Sun Oct 28, 2012 7:11 pm
by Matīss
elmo wrote:Luksaforu cîòas nav Saab stihija,diez vsi ir vçrts tçrçt kâpostu kas entâs reizes pârsniedz auto vçrtîbu.
es Tev lieku pretī šo. Naivi, bet tomēr, man iepatikās! to taču ir veidojuši ražotāji un tātad bija kaut kāds pamats, vismaz nedaudz. Image

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Posted: Sun Oct 28, 2012 7:58 pm
by Gregers
Matīss wrote:
elmo wrote:Luksaforu cîòas nav Saab stihija,diez vsi ir vçrts tçrçt kâpostu kas entâs reizes pârsniedz auto vçrtîbu.
es Tev lieku pretī šo. Naivi, bet tomēr, man iepatikās! to taču ir veidojuši ražotāji un tātad bija kaut kāds pamats, vismaz nedaudz. Image
Nē, Tu nesaprati- tieši ar riepām ir jāsāk, jo 175 zirgi neprasa nedz bloķi nedz kko vel luksoforu startiem! Pie šīs jaudas saabam 90% gadijumu trūkst tikai vadītajs kurš prot startēt un gumija kura spēj lipt pie asvalta/grunts/ledus ;)
Tajā brīdī kad spēsi uzstartēt līdz 100 km/h kaut vai ražotāja norādītajās sekundēs laipni lūgts atgriezties pie jautājuma ko darīt talāk (tikai neaizmirsti, ka 100 km/h pec spido nav 100 km/h realitatē ;) )

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Posted: Sun Oct 28, 2012 8:07 pm
by elmo
Tieši tā, uz pielijuša asfalta Mazda3 1,6 automāts, ar cietām vissezonas riepām spolēja kā nezvērs!:laugh:
Kad uzlika normālas ziemenes, ne vairs spolē, ne līkumos izslīd.
Mizas nevajag par zemu novērtēt.;)

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Posted: Sun Oct 28, 2012 8:29 pm
by Nauris_t16
Jebkura turbo priekšpiedziņa pa lielam nav domāta labiem startiem, kur nu vēl ar 9k svaru.

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Posted: Sun Oct 28, 2012 8:40 pm
by Nauris_t16
ziedoniz wrote:Jebkura turbo priekšpiedziņa pa lielam nav domāta labiem startiem, kur nu vēl ar 9k svaru.
nu labi, svars nogalina :D Gribi startēt, liec 9k uz diētas. Kad būsi zem tonnas, vari beigt :D

http://www.youtube.com/watch?v=1udKyDZ1 ... re=related

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Posted: Sun Oct 28, 2012 9:42 pm
by Gregers
ziedoniz wrote:
ziedoniz wrote:Jebkura turbo priekšpiedziņa pa lielam nav domāta labiem startiem, kur nu vēl ar 9k svaru.
nu labi, svars nogalina :D Gribi startēt, liec 9k uz diētas. Kad būsi zem tonnas, vari beigt :D

http://www.youtube.com/watch?v=1udKyDZ1 ... re=related
Tā hondas skaņa vnk nogalina :laugh:

Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Posted: Mon Oct 29, 2012 12:55 pm
by edijs
Stāvot blakus tavējam Vestienas ielas servisā brīdī, kad uz darbadienas beigām galva bija dulla un grasījās sāpēt, arī bija sajūta, ka tikšu nogalināts. :D Ārā, svaigā gaisā jau ir baigi ok, bet nelielā telpā, kur tas blublublbulbuulbuuuu labi atbalstojas, ir baiiigais trobelis. :D

Par tēmu - man pat ar Maptun Stg3 vēl nav radušās pārdomas par to, kā labāk novadīt jaudu līdz zemei. Labas riepas ir viss, kas vajadzīgs. Un jāsamierinās ar to, ka Saabs nav nekāds dragrace auto. Vairumā gadījumu ielas satiksmē itin labi var tikt līdzi citiem, neskatoties uz to, ka starts varbūt nesanāk tik spīdošs - lai arī rwd/awd braucamie uzsāk ar pārliecinošu izrāvienu, otrā roba galā es jau esmu tos apsteidzis, trešā roba galā vērojumu kā mazus punktiņus atpakaļskata spogulī (ok, ok, pārspilēju :) ).

Ja gribi no nulles līdz 60-80 tikt max ātri, vienkārši ieliec automātu. :D

Re: Re:Saab 9000 1989 b202 T16 manual

Posted: Thu Jan 24, 2013 9:58 am
by Matīss
Labdien!
Ir sākušies virsbūves darbi, un radies viens nepatīkams jautājums - priekšējie spārni...
Ir kādam idejas, kur dabūt jaunus (vienalga kāda ražotāja) vai normālus lietotus (taisāmus), jo pagaidām visi ir redzēti tādi pabēdīgi...
Paldies!