• 9-5, 1999, 2.3T - Page 2
Page 2 of 3

Re:9-5, 1999, 2.3T

Posted: Thu Oct 04, 2012 9:28 pm
by chippy
Flesh wrote:Gāzes iekārta no ArTeh? Aero paka - uzdzīts 2,3t līdz 230? Kādi vizualie defekti? Miglinieki :) ?
Gāzes iekārta likta autogāze.lv, bet pie Arteh- pārlikta.
Jā, uzdzīts līdz 230HP.
Miglinieki ir.

Re:9-5, 1999, 2.3T

Posted: Wed Oct 10, 2012 12:29 pm
by SAABaeroist
Labs Saabiņš :) Pa kadiem 1800-1900 gan jau aizietu.
Domaju ka šim te daudzas slimibas jau izslimotas....

Re:9-5, 1999, 2.3T

Posted: Wed Oct 10, 2012 6:01 pm
by elmo
Ja atmiņa neviļ,tad mazliet ar otiņu būs šur tur jāpiepindzelē bet visā visumā durams kurmis,jo visu laiku kaut kas tiek uzlabots!:laugh:

Re:9-5, 1999, 2.3T

Posted: Sat Oct 13, 2012 10:33 am
by andrejsb
Cenas krīt. Būtu viņš vagons, varētu padomāt...

Re:9-5, 1999, 2.3T

Posted: Sat Oct 13, 2012 7:54 pm
by Ainars
būtu busiņš ar lielu bagāžnieku un vismaz 250zs, padomātu :side:

Re:9-5, 1999, 2.3T

Posted: Sat Oct 13, 2012 9:29 pm
by andrejsb
Dodge Durango 5.7 Hemi dzinēju, būs vairāk par 250 lopiem :)

Re:9-5, 1999, 2.3T

Posted: Sat Oct 13, 2012 9:42 pm
by lawyer
andrejsb wrote:Dodge Durango 5.7 Hemi dzinēju, būs vairāk par 250 lopiem :)
Bet jēgas no tā pilnīgi nekādas :P

Re:9-5, 1999, 2.3T

Posted: Sat Oct 13, 2012 11:14 pm
by Gregers
lawyer wrote:
andrejsb wrote:Dodge Durango 5.7 Hemi dzinēju, būs vairāk par 250 lopiem :)
Bet jēgas no tā pilnīgi nekādas :P
Kādā ziņā? :dry:

Re:9-5, 1999, 2.3T

Posted: Sun Oct 14, 2012 10:52 am
by elmo
Amerikāņu motoriem tos zirgus vajag,lai konvertētu degvielu troksnī (rūkoņā),kamēr citi auto degvielu pārveido paātrinājumā. :)

Re:9-5, 1999, 2.3T

Posted: Sun Oct 14, 2012 11:02 am
by andrejsb
Zafīrām bija (ir) kaut kādas OPC versijas, bet vai tur ir 250 lopiņi? Bet jebkurā gadījumā, man liekas ka ar vagonu pilnīgi pietiktu. Iespējams ka minivens praktiskāks, bet man neiet pie sirds.

Re:9-5, 1999, 2.3T

Posted: Sun Oct 14, 2012 4:00 pm
by Gregers
elmo wrote:Amerikāņu motoriem tos zirgus vajag,lai konvertētu degvielu troksnī (rūkoņā),kamēr citi auto degvielu pārveido paātrinājumā. :)
Atļaušos atgadināt, ka šajā forumā ir tikai daži auto kuri to trokšņa ģeneratoru var apbraukt no starta līdz 130-140 km/h ;)
Pietam ja ņem vērā, ka viņi vidusmērā ir aprīkoti ar gazi tad vel arī tērē viņi līdzvertīgi vietējam dīzelistam un uzturēšanā pielīdzināmi kādam 900 NG

Re:9-5, 1999, 2.3T

Posted: Sun Oct 14, 2012 5:18 pm
by Nauris_t16
Lūdzu, nu ļoti lūdzu, ejiet uz citu topiku :D Es zinu kā šitais izvērsīsies :D

Re:9-5, 1999, 2.3T

Posted: Sun Oct 14, 2012 7:59 pm
by lawyer
ziedoniz wrote:Lūdzu, nu ļoti lūdzu, ejiet uz citu topiku :D Es zinu kā šitais izvērsīsies :D
Nesatraucies, nekas neizvērtīsies ;)

Par reliģiskām lietām, ticību nav jēgas diskutēt :P

:D

Re:9-5, 1999, 2.3T

Posted: Sun Oct 14, 2012 9:43 pm
by elmo
Gregers wrote:
elmo wrote:Amerikāņu motoriem tos zirgus vajag,lai konvertētu degvielu troksnī (rūkoņā),kamēr citi auto degvielu pārveido paātrinājumā. :)
Atļaušos atgadināt, ka šajā forumā ir tikai daži auto kuri to trokšņa ģeneratoru var apbraukt no starta līdz 130-140 km/h ;)
Pietam ja ņem vērā, ka viņi vidusmērā ir aprīkoti ar gazi tad vel arī tērē viņi līdzvertīgi vietējam dīzelistam un uzturēšanā pielīdzināmi kādam 900 NG
Tālāk par aļņa testu tāpat viņi neaizbrauc! :)

Re:9-5, 1999, 2.3T

Posted: Sun Oct 14, 2012 10:25 pm
by andrejsb
ziedoniz wrote:Lūdzu, nu ļoti lūdzu, ejiet uz citu topiku :D Es zinu kā šitais izvērsīsies :D
Taisnība, es lasos, būšu atpakaļ kad būs 2K :)