Priecē tas, ka graboņa aizm. tiltā ir pazudusi, bet sajūgs arī ir pazudis. Tas vairs nepriecē. Statoilā ielieta pilna bāka un velkam uz RS1. 5 minūtes atrodas, bet sajūga cilindrs, izspiežot nodevīgu burbuli, atsaka pavisam. Pedāļis iet pa tukšo un nav atdzīvināms. Pēc pāris minūtēm starts... Sajūta ne no tām labākajām, jo posms jābrauc 2x pēc kārtas. mainās tikai vidējie ātrumi. Startējam ar starteri - 1.ātrumā . Slēgšanās sinhronizācija lielas problēmas nesagādā, jo jaunībā ar GAZ nebija dižas atšķirības pat ar visu sajūgu. Laiks tiek ņemts ar lāzeru. Katra sekundes 1/10 - soda punkts.(ja kāds mums būtu tajā brīdī teicis, ka mēs pēc šiem diviem RS būsim līderos, mēs viņu būtu noturējuši par viegli hmmmm - jukušu?) Bet tieši tā arī bija.
Ar 4!!!!!!!!!! soda punktiem. Tas nozīmē, ka divos RS mūsu summārā kļūda bija 0.4 sec. Kaut kas tāds pat sapņos nebija rādījies. (bet mēs par to tobrīd vēl nezinājām) Pēc RS2 - pārbrauciens uz RS3/RS4 starta vietu un viena (pirmā) no mūsu tās dienas liktenīgajām kļūdām. Piestājam, lai mēģinātu tikt galā ar sajūgu. Labu laiciņu pačakarējušies, saprotam, ka viss jāatliek uz servisa parka apmeklējumu pēc RS4. Bet - esam nokavējuši dažas minūtes uz savu ierašanās minūti (starts nedaudz vēlāk) Pat nenokavējām! Vnk nesapratām, ka visam tam baram, kas mūs apdzina pa ceļam, bija jārauj garām un savā minūtē jāspraucas starta zonā. Tā vietā, mēs, kā godīgi pionieri, rātni stāvam kopējā rindā. (vakarā tas rezultējās 50 soda punktos un pakāstā pjedestālā). Vidējie ātrumi nedaudz pieaug, bet braukšana ir viegla, pat rotaļīga. Sekojam saviem laikiem un viss ir jauki. Pie zīmes "Pastende" esam precīzi savā sekundē. Finišs - pēc nepilna km. Bet - pirms finiša kreisais 90 grādu pagrieziens, pēc nepilniem 100m T-veidā pa labi un finišs! Pirms pirmā līkuma esam savā laikā, bet auto, bremzējot, izmet no roba. Drudžaini mēģinu cirst 2-ajā (protams, ka bez sajūga), kkā izņemu līkumu, nespēju pienācīgi ieskrieties, kad jau nākošais 90nieks un neglābjami zaudētas ~8 sec. (Vēlāk pēc rezultātiem, tas būs redzams, ka ir bijis klupšanas akmens bezmaz vai visiem, vienīgais - 8 sec (80 soda punkti) ir neglābjami daudz!) Braucot šo 2-x jau zinām kas un kā un kavējums ir vairs 1.5 sec. (ir ļoti grūti tādā kaskādē saprast, kā jābrauc, lai ietrāpītu savā sec) Tālāk jau ceļš uz servisa parku. Piestājam kautrīgi maliņā pret "lielo puiku" teltīm un ejam runāties. tagad nemaz nepateikšu, kas mums īsti palīdzēja ar kompresoru un instrumentiem (vai nu leiši, vai poļi), bet spiedienu cilindrā dabūju un sajūgs atgriezās un - kas pats patīkamākais, nemēģināja arī vairāk pazust. Nākošais posms - 52km garais Mordanga Open pa koplietošanas ceļiem, kuri nebija slēgti, pagāja it kā Ok, ja nerēķina, ka visu dopu nobraucām ar brīvrumbu (Normund - zinu, ka tā nav problēma, bet nespēju vēl īsti aprast ar faktu- ripināt tukšgaitā pa oļainu granteni, kad gribās 100% saikni ar motoru) Visus 52km nobraucam godam, laiki ļoti pieklājīgi (nobīde nepārsniedz 5 sec nevienā slēptajā punktā un ar roku ņemtajam laikam bija 10X pielaidīgāka vērtēšana - 1sec - 1 soda punkts. Pēdējā līkumā pirms finiša esam savā sekundē, bet nenoorientējamies, kur tad īsti stāv lāzers un še tev - 6 sec nobīde un 60 soda punkti.
Un tad seko viens no interesantākajiem RS. Pilsētas dops. Ja kādam liekas, ka 60km/h vidējais uz 3.5km distanci ar četriem ātruma slāpētājiem, daudziem līkumiem un tramplīnu ir maz, lai pamēģina nobraukt. Pēc dažiem pagriezieniem kavējam jau ~8 sec. Saprotu, ka te ir vnk jāvelk! To arī daru un nenostiprinātais ugunsdzēšamais (kāda gan man bija fkng doma novietot viņu uz grīdas) sāk savu nekontrolēto ceļojumu pa visu salonu, pāris reizes trāpot arī zem pedāļiem. Izdodas šo paspert malā (viņš vēl dažas reizes atgriezās) un jau kaucošām riepām eju pirmajā roterī uz stāvlaukuma, tad divi 90nieki un nedaudz garāka taisne, kuras beigās ir tā ap 115-120. Esam atguvuši visu iekavēto un uz tramplīna jau atļaujos sabremzēt (ja Valdo neuzlektu - tas nebūtu viņa stilā, bet mēs izlēmām nelekt). Vēl pēdējais līkums, maza taisnīte un - esam finišā! Nobīde no ideālā laika - 0,3sec. Finišēts lieliski! Braucam uz VIP zonu, liekam auto parkā
un ejam tusēt un baudīt VIP zonas haļavu (nu tur - alus, soļanka, kafija...)
Skatāmies, kā lēkā "lielie puiki"
un gaidām savus rezultātus.
Pēc pāris stundām arī tie ir klāt. Savā debijas reizē paliekam 4-tie. Līdz 3-šajai vietai pietrūkst -10punkti vai ekvivalents 1 sec lāzerfinišā.
Lielā balva ceļo uz Igauniju,
otrie ir i-auto laiku ekipāža ar Askonu Matvejevnu, trešie - Olafs & Co ar 99-to un mēs 4-tie. Četriniekā - 3 SAAB!!!
Normund! Tam V4 vajag iešprici! Pats redzi, kādi ļauni joki padomā karbuļiem. Bet nu - tāds ir sports, it īpaši ar tuvu 40 gadniekiem auto.
Milzīgs paldies visiem par atbalstu, kolēģiem par palīdzību un sapratni, kompānijai par padomiem, Orgiem par fantastisko pasākumu (neciešu, ja katru sūdu raksturo ar "fantastiski", bet šis tiešām bija šī vārda cienīgs!), kā arī mājās palicējiem, kas gan šad tad uzņurd par mūsu aktivitātēm, bet brokatis, maizītes un kafija līdz, ir bijušas vienmēr. Un vakarā jau ar zināmu interesi tiek pārskatītas bildes
Vienkārši lielisks "pies" (kā teiktu Ufo) tur ļaužiem bij sanācis...