• ZZ Sudraba Gulbis - Page 5
Page 5 of 10

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Posted: Tue Jun 11, 2013 3:52 pm
by ZingZeng
mixeris wrote:
lawyer wrote:Protams, Tevis uzskaitītais darbojas jebkurā gadījumā pie jebkura dzinēja 8)

No pašām modernākajām fīčām var pieminēt start/stop sistēmu, bet tā man šķiet ir nāve starterim. Dīzeļiem atslēdzami cilindri laikam vēl nebija ieviesti :roll:
Vēl jau ir piemirsts fuel cut-off at deaceleration.
Tas arī dod savu artavu, bet ir jāiemācās nevis izspiest sajūgu vai ieslēgt neitrālajā, bet tieši atstāt ātrumā, jo tad patēriņš ir 0 :)
Ka tas var būt 0, ja motors griežas, varbūt degvielas/gaisa attiecības ir savādakas, bet 0 nu nekādi nevar būt.

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Posted: Tue Jun 11, 2013 4:28 pm
by elmo
Nezinu kā ar to ir SAABIEM, bet Drošas braukšanas autoskolas A4 1,8T iemetot neitrālajā patēriņu rādīja 0,6 litri stundā, bet ripinoties ar 5to ātrumu rādīja apaļu 0. Tur bija tāds gudrs aparātiņš uzstādīts, kas precīzi skaitīja visus patēriņus un instruktors man speciāli demonstrēja atšķirību starp ripināšanos neitrālajā un ripināšanos ar maksimāli augstāko pārnesumu.
Neprasi man kā tas ir iespējams, es tikai saku ko redzēju. Teoriju lai stāsta Vecais Nīgrais, viņam labi padodas! :mrgreen:
Pa ausu galam atceros, ka instruktors kaut ko minēja par to, ka kompis atslēdzot degvielas padevi, kad riteņi pēc inerces griežot motoru.

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Posted: Tue Jun 11, 2013 4:33 pm
by lawyer
Man arī tā šķiet, ka nulle nevarētu būt, jo virzulis pilnīgi bez degvielas cilindrā tā vienkārši nekustēsies uz leju tikai uz auto inerces pamata - būtu ļoti spējš palēninājums, ja pēkšņi netiktu padota degviela cilindros. Var padot mazāk nekā tukšgaitā, tas jā, bet vispār apgriezt padevi... :?::shifty: Varbūt kāds zinošāks cilvēks mums, lajiem, apskaidros? :roll:

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Posted: Tue Jun 11, 2013 4:39 pm
by andrejsb
Jā jā, es piebiedrojos, kāds paskaidrojiet, lai es varētu bračku nolikt pie vietas, kurš apgalvo ka ripinot pārnesumā degviela vispār netiek patērēta. Man liekas - ja dvigla rūc tātad kāda kripatiņa gaisa un degvielas sadeg...

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Posted: Tue Jun 11, 2013 9:04 pm
by uculs
Cik es atceros, tad atmetot degvielu netērē, neprasiet kā, neatceros :mrgreen: .

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Posted: Tue Jun 11, 2013 9:10 pm
by Mahmuds
Man Calibra arī rādīja momentāno patēriņu, tad arī tā bija, ja iesēdza brīvgaitā, tad pie uzsiluša dzinēja patēriņš bija 1,1-1,2 l/h (2,5l V6 dzinējs), bet braucot pārnesumā un atlaižot gāzes pedāli, patēriņu rādīja 0,0l.

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Posted: Tue Jun 11, 2013 10:15 pm
by mixeris
Es par šo arī izstrīdējos ar darba kolēģi un tad pameklēju info :D Es arī domāju, ka tā nevar būt, ka neko netērē, bet īstenībā tā arī ir.
Savulaik tika pielietots tikai pie extrēmas deakselerācijas, lai nelietu iekšā katalizatorā dzīvu nesadegušu degvielu.
Atmetot gāzi degvielas padeve tiek pārtraukta, tiek vēl vesels bars devēju ar kompja palīdzību atslēgti vai viņu signāli koriģēti, lai tas viss nejūgtos nost.
Atmetot gāzi motors arī nerūc. Ir visādi citādi trokšņi, jo berze jau turpinās.
Un degvielu nevajag, lai motors grieztos uz priekšu. Protams, līdz ko apgriezieni pietuvinās tukšgaitai tā degvielas padeve atjaunojās.

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Posted: Tue Jun 11, 2013 10:21 pm
by mixeris
Lūk pat viens patents ar labu aprakstu un blokshēmām :)
http://www.google.com/patents/US6161521" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Posted: Wed Jun 12, 2013 11:45 am
by lawyer
Interesanti, tikai kā lai zina, kuram auto tā ir? :roll: Par savu 2.2TiD es stipri šaubos vai ir pilnīgs cut-off :think: Mazāk varētu tērēt nekā tukšgaitā, bet vai vispār neko :think:

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Posted: Wed Jun 12, 2013 11:53 am
by mixeris
2.2 nebija gan, bet par 1.9 nezinu :)

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Posted: Wed Jun 12, 2013 4:29 pm
by ZingZeng
Atliek tikai eksperimentēt, man patreiz vidējo rāda 5.7 l/100km, bet es daudz ripinos ar inerci brīvgaitā, no ikdienas 60km kādi 2.5-3km varetu būt veikti ar inerci.

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Posted: Fri Jun 21, 2013 9:49 am
by ZingZeng
Vakar atkal tankojos un padarbojos atkal ar kalkulatoru. Šoreiz kompītis man rādīja uz otru pusi, jo pec tā vidējais bija 5.8 l/100km, bet pēc kalkulatora 5.97 l/100km.
Pa lielam manam ikdienas maršrutam vidējais tad sanāk apaļi 6 l/100km.
Walcc man sagādaja profesionālu dīzeļu brīnumpiedevu. Vakar pirmo reizi pielēju, redzēs kas būs, ziņošu vēlak pec nākošās tankošanās.
Līdz šim nekādas problēmas ar auto nav noverotas, joprojām brīnos kāpēc dīzelis nesmird pēc dīzeļa, vakar pat tankojoties piebāzu degunu pie bākas, nekas ...

Viens jautajums ksenonu spečokiem, man izskatās, ka gaisma blakussēdētāja pusē ir tāda kā dzeltenāka, blāvaka. Varbūt nedaudz zemāka nekā vadītaja pusē. Vai tā tam būt būt?

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Posted: Fri Jun 21, 2013 9:52 am
by ZingZeng
Aizmirsu piebilsts, ka eksperimentēju un šoreiz brīvgaitā neripinājos, maksimali centos atstāt kārbu robā.

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Posted: Fri Jun 21, 2013 10:23 am
by elmo
ZingZeng wrote:Aizmirsu piebilsts, ka eksperimentēju un šoreiz brīvgaitā neripinājos, maksimali centos atstāt kārbu robā.
Nevis tikai robā, bet pašā augstākajā, maksimāli iespējamajā pārnesumā! :wink:

Bet vai tā fīča uz dīzeļiem strādā, fig viņu zin!

Re: ZZ Sudraba Gulbis

Posted: Fri Jun 21, 2013 10:31 am
by ZingZeng
Pa lielam atsķirība nekāda 0.04 l/100km.