• SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā - Page 2
Page 2 of 4

Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā

Posted: Wed Aug 14, 2013 5:35 pm
by lawyer
9-3ss, protams, teorētiski var tā vienkārši pārveidot par elektroauto, bet nekas labs no tā nesanāks. Lai sasniegtu labu rezultātu, elektroauto ir jābūvē praktiski no nulles, jau pašā iesākumā paredzot, ka ir labākā iespējamā vieta akumulatoriem utt. Citadāti tas būs kārtējais FAIL :ugeek:

Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā

Posted: Wed Aug 14, 2013 6:03 pm
by Gac
elmo wrote:Nu bet prese tak rakstīja, ka pirmie elktroauto būšot uz 9-3 bāzes būvēti! Tas tak nav nekāds noslēpums!
Tikai nāksies pasvīst pie svara samazināšanas, un akumulatoru izvietošanas problēmas. Tāpat būs jārisina akumulatoru mazspēja darboties zemās temperatūrās! Ja vasrā vēl rīgas ielās var redzēt Latvenergo un Rīgas satiksmes elektobīļus, tad ziemā viņus uz ceļiem nemana!
Nu nez nez. blakus kaimiņi ikauņi šamos (t.i. elektromobiļus) kaut kā lieto. Un, cik zinu, baigi nesūdzās. Tartu pat ar līfiem taksisti braukā... Norvēģijā Leaf ir populārākais Nissan modelis, bet ir vēl arī visie tie mazie micuki, pežo, citroeni. Pieļauju, ka Zviedrijā uz elektro9-3 ne viens vien pārsēstos. Protams, ir jāsaprot, ka pie patreizējās infrastruktūras u.c. apstākļiem elektroauto nekā nevar kalpot kā ģimenes vienīgā mašīna. Un to, cik zinu, ražotāji arī nemaz nepaģēr...

Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā

Posted: Wed Aug 14, 2013 6:07 pm
by Gac
lawyer wrote:9-3ss, protams, teorētiski var tā vienkārši pārveidot par elektroauto, bet nekas labs no tā nesanāks. Lai sasniegtu labu rezultātu, elektroauto ir jābūvē praktiski no nulles, jau pašā iesākumā paredzot, ka ir labākā iespējamā vieta akumulatoriem utt. Citadāti tas būs kārtējais FAIL :ugeek:
Galīgs varbūt gluži nē, bet daļēji tev taisnība... Cik dzirdēts, piemēram, Renault Fluence vai Ford Focus diezko izdevušies neesot. Vēl kas ir svarīgi elektromobilim, maksimāli piedomāt pie aerodinamikas, jo tā diezgan būtiski ietekmē veicamo distanci.

Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā

Posted: Thu Aug 15, 2013 9:15 am
by lawyer
Manējais domāt, ka Saabam būtu jāpievēršas iesākumā kaut kam lētākam un mazākam (kaut ko līdzīgu FIAT 500, Opel Adam vai Alfa MiTO utml), lai var sasniegt zolīdus ražošanas apjomus un tikai pēc tam būtu jāatvēzējas uz lielākiem auto un elektromobiļiem, bet nu zviedrķīnieši gan jau paši zinās labāk, kā savu naudiņu tērēt :roll:

Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā

Posted: Thu Aug 15, 2013 9:22 am
by elmo
lawyer wrote:Manējais domāt, ka Saabam būtu jāpievēršas iesākumā kaut kam lētākam un mazākam (kaut ko līdzīgu FIAT 500, Opel Adam vai Alfa MiTO utml), lai var sasniegt zolīdus ražošanas apjomus un tikai pēc tam būtu jāatvēzējas uz lielākiem auto un elektromobiļiem, bet nu zviedrķīnieši gan jau paši zinās labāk, kā savu naudiņu tērēt :roll:
Galvenais, lai netaisna neko līdzīgu G-Wiz .

Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā

Posted: Thu Aug 15, 2013 10:42 am
by ambulacets
http://www.autoblog.com/photos/saab-9-3 ... to-239078/" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā

Posted: Thu Aug 15, 2013 12:59 pm
by lawyer
elmo wrote:
lawyer wrote:Manējais domāt, ka Saabam būtu jāpievēršas iesākumā kaut kam lētākam un mazākam (kaut ko līdzīgu FIAT 500, Opel Adam vai Alfa MiTO utml), lai var sasniegt zolīdus ražošanas apjomus un tikai pēc tam būtu jāatvēzējas uz lielākiem auto un elektromobiļiem, bet nu zviedrķīnieši gan jau paši zinās labāk, kā savu naudiņu tērēt :roll:
Galvenais, lai netaisna neko līdzīgu G-Wiz .
Tas gan, jā! :lol:

Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā

Posted: Thu Aug 15, 2013 3:29 pm
by eMTEC
Tās ziņas tikai ievietotas 17.Jan., tapēc nezinu cik daudz tam visam ticēt, bet vienu varu teikt, vai tad 9-3 ir luksusa klases limuzīns ka aizmugurē vajag tādu roku balstu :D

Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā

Posted: Fri Aug 16, 2013 9:21 am
by jankab
Man gan vairāk liekas, ka tie roku balsti vajadzīgi pirkstiņbaterijām :D

Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā

Posted: Fri Aug 16, 2013 9:51 am
by envoy
jankab wrote:Man gan vairāk liekas, ka tie roku balsti vajadzīgi pirkstiņbaterijām :D
Gluži manas domas.

Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā

Posted: Fri Aug 16, 2013 10:05 am
by elmo
Tie roku balsti ir speciāli tur ielikti, lai nebūtu iespējams izmantot slēpju lūku!
Galu galā var sanākt baigā šmuce, nopērc elektrocvāgenu, ieliec slēpes un aibrauc uz Ozolkalnu paslēpot, bet atpakaļ vairs netiec, jo aķĪtis nosalis!
Tāpēc inženieri jau saknē atsit vēlmi braukt slēpot! :twisted:

Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā

Posted: Fri Aug 16, 2013 11:57 am
by jankab
elmo wrote:Tie roku balsti ir speciāli tur ielikti, lai nebūtu iespējams izmantot slēpju lūku!
Galu galā var sanākt baigā šmuce, nopērc elektrocvāgenu, ieliec slēpes un aibrauc uz Ozolkalnu paslēpot, bet atpakaļ vairs netiec, jo aķĪtis nosalis!
Tāpēc inženieri jau saknē atsit vēlmi braukt slēpot! :twisted:
Uz jumta būs tāds pats, savādāk kāds vēl iedomāsies par jumta bagāžnieku un tajā vest slēpes :D

Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā

Posted: Fri Aug 16, 2013 4:16 pm
by HforU
elmo wrote:Tie roku balsti ir speciāli tur ielikti, lai nebūtu iespējams izmantot slēpju lūku!
Galu galā var sanākt baigā šmuce, nopērc elektrocvāgenu, ieliec slēpes un aibrauc uz Ozolkalnu paslēpot, bet atpakaļ vairs netiec, jo aķĪtis nosalis!
Tāpēc inženieri jau saknē atsit vēlmi braukt slēpot! :twisted:
Dzirdēju baumas, ka Ozolkalns jaunajai sezonai gatavo īpašu pārsteigumu - stāvvietas elektrovāgeniem!
Ja nu kāds jau laikus grib rezervēt sev ērtu vietiņu, PM. :lol:

Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā

Posted: Tue Aug 20, 2013 2:27 pm
by elmo
http://financenet.tvnet.lv/nozares/4755 ... t_razosanu" onclick="window.open(this.href);return false;


Saprotu, ka būs arī benzīnnieki!

Re: SAAB darbinieki atgriežās rūpnīcā

Posted: Thu Nov 28, 2013 12:22 pm
by Gac
http://www.saabsunited.com/2013/11/pres ... onday.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Nu ko, šis laikam jāsvin...