• SAAB klasiskas alternatīvas - Page 3
Page 3 of 3

Re: SAAB klasiskas alternatīvas

Posted: Thu Sep 05, 2013 1:10 pm
by KurBads
:lol: ... nu nezinu kur ir problēma vienlaicīgi mīlēt SAAB un lūkoties uz MB ... konkrēti 123 wagons man tiešām šķiet skaists, viss pārējais, kas nāca pēc tam, nesaista.
Mr Pink Eyes wrote:Nē nu protams katram mums ir savi uzskati par gaumi un dizainu, bet es vot nekādīgi nesaprotu, kā sābistam var patikt mersedesi? :shock:

Re: SAAB klasiskas alternatīvas

Posted: Thu Sep 05, 2013 2:52 pm
by lawyer
Kusls noteikti ir 2.0D ar ~70zs, sludinājumos vienīgais dīzelis ir 3.0D, kam bija kaut kur ap 100 ponijiem (rēķinu, ka no atmosfēriskā dīzeļa parasti izspiež ap 35zs uz 1L darba tilpuma), kas droši vien būs OK. W123 esot ļoti vienkāršs un ļoti izturīgs. Galvenais, lai nav rūsas un dzinējam nevajadzētu kap-remontu 8)

Re: SAAB klasiskas alternatīvas

Posted: Fri Sep 06, 2013 1:30 pm
by treidins
Es rekomendētu Citroen CX,pats laiku pa laikam blenžu uz tiem ,bet ir tā ,ka gribās,un tajā pat laikā visādas bailes,apkārtējo viedokļu klišejas un paša šaubas šo domu nomāc un lēnām noslāpē :roll:
autopliusā http://auto.plius.lt/skelbimai/citroen- ... 22453.html" onclick="window.open(this.href);return false; kā reize viens eksemplārs ir Viļņā un cena nav kosmoss,nu tas tā,manuprāt,ko tad no malas daudz var ieteikt,pašam vien jāskatās...

Re: SAAB klasiskas alternatīvas

Posted: Fri Sep 06, 2013 1:57 pm
by elmo
treidins wrote:Es rekomendētu Citroen CX,pats laiku pa laikam blenžu uz tiem ,bet ir tā ,ka gribās,un tajā pat laikā visādas bailes,apkārtējo viedokļu klišejas un paša šaubas šo domu nomāc un lēnām noslāpē :roll:
autopliusā http://auto.plius.lt/skelbimai/citroen- ... 22453.html" onclick="window.open(this.href);return false; kā reize viens eksemplārs ir Viļņā un cena nav kosmoss,nu tas tā,manuprāt,ko tad no malas daudz var ieteikt,pašam vien jāskatās...
Nezināju, ka CX zapaska atrodas motortelpā! Man tas ir jaunatklājums! :roll:

Re: SAAB klasiskas alternatīvas

Posted: Fri Sep 06, 2013 2:04 pm
by edijs
Vakar sanāca izbrauciens ar 91.gada Audi 100. Redzesloka paplašināšana, tā teikt. :) Sanāca garāks gabaliņš, līdz Kuldīgai un atpakaļ, nedaudz vēl pa Rīgu.

Patīkami pārsteidza - kluss salons, tiešām kluss. Varētu pat sacensties ar sētā mītošo E90 bembīti. Un tam auto ir 600k nobraukums!!! Auto ir valsts īpašums, tātad aprūpēts gan jau visus garos mūža gadus godam un arī trakulīgu jauniešu rokās gan jau nav bijis. Vizuāli kopts, no puvuma ne smakas, salons arī priekš tāda nobraukuma itin zolīds. No piekares arī nevienas skaņas, ripo klusi un gludi. Protams, uzvedas uz ceļa kā jau gultai pienākas, taču piedomājot līdzi un netaisot pārlieku straujus manevrus, var sadzīvot. Brīžam pat šķiet, ka uz tā rēķina iegūtais komforts ir tā vērts.

Biju gan domājis, ka simtajā auģikā vietas ir vairāk, tas taču savulaik tāds kā piektais bembis vai MB E klase skaitījās, bet nekā, salons kā salons. Ok, varbūt aizmugurē sēdošajiem kājām vairāk vietas, taču uz tā rēķina pakaļējā beņķa sēžamā daļa ir mazāka un bagāžnieks vispār ir parodija par bagāžnieku. Man bija jāved trīs datori un viens printeris - no rīta tas bija iemests 9k bagāžniekā kopā ar vēl visādu citādu drazu. Audi bagāžniekā tik vien kā tie trīs datori un printeris salonā.. Ok, pieņemsim, ka esmu izlepis ar 9k bagāžnieka izmēriem - tātad Audim ir bagāžnieks, bet Saabam ir kravas kaste. :D

Tālāk - motors. Jēziņ... Sajūtas diezgan skarbas, kad tu min vai nemin, bet tas auto spītīgi uzņem ātrumu pēc saviem ieskatiem. :) Sākumā pat baidījos pārlieku mocīt - kārba aptuveni tik gara (vai, pareizāk sakot - īsa), cik 9k īsā kārba ar 4.45 koeficientu. Respektīvi, kad spidometrā 100, tahometrā 3k, 115=3.5k, 125=4k. Ok, 900og ar tomātkārbu ir līdzīgs apgriezienu diapazons virs 100kmh, taču tam atkal nav tik griezīga motora skaņa. :D Atsaucīgums virs 100kmh Audim ir tuvu nullei, tāpēc man vairs nav brīnums, kāpēc ļautiņi, kas joprojām pārvietojas ar šo kultūrvēsturisko vērtību, čuņčina lēnām pa maliņu. :) Kādreiz zāle bija zaļāka un automašīnas pārvietojās lēnāk - toreiz varbūt bija auto uz goda. Šodienas satiksmē iekļauties tiešām grūti. Pēc kādiem 100 norullētiem kilometriem gan es biju jau maķenīt piešāvies, nebija tik traki. Bet tas vairāk pateicoties tam, ka ceļš bija salīdzinoši tukšs. Ja būtu biezāka satiksme, tad čau - apdzīšanas iespējas nekādas, vari vien vilkties fūrei pakaļā n kilometru garumā vai arī piestāt malā, pagaidīt un tad pēc laika braukt jau citai fūrei pakaļā. :D

Mmm, bet kā mans Saabs vakar pēc tam lidoja, kad atkal tajā iekāpu! :mrgreen: Man uz brīdi pat salikās, ka neko vairāk par stock Aero jaudu nevajag pilnai laimei! :D

Re: SAAB klasiskas alternatīvas

Posted: Fri Sep 06, 2013 2:24 pm
by elmo
Par Auģikiem runājot, man savos staļļos gribētos kaut ko šādu, saprotams Quattro izpildījumā.
Image

Re: SAAB klasiskas alternatīvas

Posted: Fri Sep 06, 2013 2:25 pm
by edijs
Nu šis ir cits stāsts. Šis nav gluži tipiski apaļais Hitlerauto. :)

Vispār jau tas simtais audis pilnpiedziņas izpildījumā un ar normālu turbo motoru varbūt arī būtu itin braucams, jo īpaši ziemā.

Re: SAAB klasiskas alternatīvas

Posted: Fri Sep 06, 2013 2:28 pm
by elmo
edijs wrote:Nu šis ir cits stāsts. Šis nav gluži tipiski apaļais Hitlerauto. :)
Tu domā 1939.gada Auto Union Typ D?
Image

Re: SAAB klasiskas alternatīvas

Posted: Fri Sep 06, 2013 2:45 pm
by lawyer
treidins wrote:Es rekomendētu Citroen CX,pats laiku pa laikam blenžu uz tiem ,bet ir tā ,ka gribās,un tajā pat laikā visādas bailes,apkārtējo viedokļu klišejas un paša šaubas šo domu nomāc un lēnām noslāpē :roll:
autopliusā http://auto.plius.lt/skelbimai/citroen- ... 22453.html" onclick="window.open(this.href);return false; kā reize viens eksemplārs ir Viļņā un cena nav kosmoss,nu tas tā,manuprāt,ko tad no malas daudz var ieteikt,pašam vien jāskatās...
Diez vai KurBads spēs saremontēt hidraulisko piekari pašu spēkiem :think:

Nez, varbūt tā ir kā jauna 36 gadus vecam auto? :roll:

Re: SAAB klasiskas alternatīvas

Posted: Fri Sep 06, 2013 2:50 pm
by KurBads
Tu ko, apšaubi manas prasmes?
Gan jau ka beigās palikšu pie 96.tā, varbūt iepirkšu citu c900 vai vispār paņemšu vienu no saviem c900 līdzi ... :)
lawyer wrote:
treidins wrote:Es rekomendētu Citroen CX,pats laiku pa laikam blenžu uz tiem ,bet ir tā ,ka gribās,un tajā pat laikā visādas bailes,apkārtējo viedokļu klišejas un paša šaubas šo domu nomāc un lēnām noslāpē :roll:
autopliusā http://auto.plius.lt/skelbimai/citroen- ... 22453.html" onclick="window.open(this.href);return false; kā reize viens eksemplārs ir Viļņā un cena nav kosmoss,nu tas tā,manuprāt,ko tad no malas daudz var ieteikt,pašam vien jāskatās...
Diez vai KurBads spēs saremontēt hidraulisko piekari pašu spēkiem :think:

Nez, varbūt tā ir kā jauna 36 gadus vecam auto? :roll:

Re: SAAB klasiskas alternatīvas

Posted: Fri Sep 06, 2013 2:56 pm
by elmo
Kāpēc lai KurBads Netiktu galā!? :mrgreen:
Image

Re: SAAB klasiskas alternatīvas

Posted: Fri Sep 06, 2013 3:39 pm
by lawyer
Pa 3k EUR varu Tev nopārdot arī savējo c900 :mrgreen:

Re: SAAB klasiskas alternatīvas

Posted: Fri Sep 06, 2013 3:57 pm
by KurBads
Paldies,

Šoreiz mērķis galīgi nav c900, bet, ja neko prātīgāku neatradīšu pietiekami īsā laikā, tad nāksies vien nopirkt kārtējo c900. Bet tad droši vien pirkšu kaut ko pieticīgu, ka tikai pārvietoties ... un noteikti ne par 3000 EUR.
lawyer wrote:Pa 3k EUR varu Tev nopārdot arī savējo c900 :mrgreen:

Re: SAAB klasiskas alternatīvas

Posted: Fri Sep 06, 2013 6:09 pm
by Nauris_t16
Interesants topiks, man prieks, ka tu, KurBad, esi beidzot nonācis pie šādas dzīves atziņas :)

Un man ir interesanti paskatīties ko cilvēki iesaka, daudz uzreiz par viņiem pašiem var pateikt :) Kārtējais gaumes karš.

Pirms lejat man virsū, es iesaku kaut ko, kas ir klasisks un ko var nomest pie zemes -stanceworks-

Image