kā jau jautājumu kastē rakstīju:
"pēdējās dienas kaut kas ar sābiņu nav kā vajag.
reizēm/bieži ir, reizēm nav tas cēliens (respektīvi boosts kā vajag). kad "neiet" ieminot grīdā, boost dačiks aizlec līdz sarkanā sākumam un ātrāk vai lēnāk atlec atpakaļ līdz ~75% dzeltenajam un tur arī turās.. reizēm auto verās ok. dzīt uz arteh.. paši saprotiet - kad bērnu aizved pie ārsta, viņš pēkšņi vairs nav slims
visus vienvirziena vārstus esmu pārbaudījis, pamainījis APC vārstu, iztīrijis MAFu, DI pagājušo gad mainīta uz jaunu.
kompis met ārā kļūdu par pirmo zondi (kuru es jau esmu samainījis pret citu ejošu - kļūda paliek. un vēl tagad ar šitām neiešanām ir sākusi mesties P0171 (par lieso). Pieņemot, ka gaisu nekur klāt nerauj, kur vēl skatīties?""
šodien pačekoju bypass vārstu - tas arī strādā, iztīriju vēl droseli, nočekoju vienvirziena vārstus.
piefiksēju, ka auto iet izteikti labāk uz vakara pusi, kad ārā nav virs plus 10 grādiem.
kļūdas tās pašas - liesais un 1. zonde.
šodien mēģināju pūst iekšā kobrā gaisu pa to augšējās skrūves caurumu ar kompresoru (ieejošās trubas, kas pieskrūvējas ar skrūvi, galu aiztaisot ciet). Ja atmiņa neviņ, tad šādi var pārbaudīt sistēmas hermētiskumu. bet man tas spiediens sistēmā neturējās vispār. 0.5bar
watafak?
-ņēmu rokās ziepjūdeni, pūtu visu kur vien varēju, bet nekur burbulīši neveidojās. vien šņāca tajā pašā kobrā.
-vai šāda pārbaudes metode ir adekvāta?
varbūt kādam ir kādi ieteikumi? idejas?
jaunnedēļ laikam dzīšu nahrenizēt katalizatorus.