• emsiem 9-5 AERO - Page 16
Page 16 of 18

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Wed Jun 01, 2016 10:25 pm
by hofmaks
Nu man ar no audi laikiem!

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Sun Jun 05, 2016 11:34 pm
by KoreFun
piesien atslēgtu WG ar drāti, lai izslēgt WG virināšanos zem izplūdes spiediena.
Man kāreiz ir gadījums ar helperspring. Bet tā ir aizplatīta problēma ar T25.

P.S. Un vispār atvienojot WG vajadzētu vērot detonācijas, citādi ļoti ātri var parādīties cita liela problēma :)

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Mon Jun 06, 2016 11:01 pm
by Brand
šķiet Arteh atrisināja problēmu. APC vārsts gļučīja, viens evap (zilais) vārsts gļučīja 1/3 reizes (biju uzlicis citu visu to cieto līniju.. un liekot itkā abi vienvirziena vārsti strādāja...), mazliet paregulēja bāzes spiedienu ar WG palīdzību, drošs paliek nedrošs samainīja IC. Pēdējā jaukšanas reizē biju mazliet sapicies ar trubu secību uz APC vārstu, tāpēc auto bija sprāgonis :D bet tas tā.

Kaut gan tagad max spiediens pēc ELM327 joprojām rādās ~10PSI (~0.7bar) [paceļas jautājums par šī gadžeta precizitāti]. Tagad cēliens vienmērīgs, neraustās. Boost datčiks, berot iekšā, aiziet līdz sarkanās atzīmes sākumam un tur turās visu laiku. Drošs paliek nedrošs iegādāšos boost gauge un uzstādīšu.

Arnijs pakomentēja, ka uz gāzes ejot labāk kā uz benzīna dēļ nepareizā gāzes regulējuma, kaut kad aizbrauks pie gāzinieka un nogriezīs gāzes līkni bik uz leju. Šobrīd gāzes līkne ir līdz ar benzīna līkni un reduktors uzfregulēts uz 1.2bar..

dzīvosim redzēsim.. moška paeksperimentēšu ar helperspingu, tik nezinu jau cik stipru to atsperīti meklēt (cik apm. ņūtonus jātur?). Gribas pamēģināt iespūst vairāk (nebaidos nokaut šo turbo un uzlikt kaut ko lielāku [t19])

Pagaidām viss

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Mon Jun 06, 2016 11:05 pm
by hofmaks
Turbo nokaut tas ir viens,bet vai nebaidies nosvilinat kādu virzuli?

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Mon Jun 06, 2016 11:05 pm
by elmo
Un kur selfijbilde ar smaidīgu ģīmi!?

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Tue Jun 07, 2016 1:04 am
by maa
Prieks ka tas auto beidzot iet :D
Bet ar to gāzi gan jocīgi, cik es zinu viņa tieši jāpiedzen maximāli tuvu benzīna līknei! :think: Un ja viss ir maximāli precīzi izdarīts, tad tikai var gadīties ka uz gāzes iet labāk!!! Takā gāze mums ir tāda kāda nu viņa ir, tad tāds variants gandrīz nav reāls :D varbūt taisni otrādi uz benzīna neiet pietiekoši ? ! ?

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Tue Jun 07, 2016 1:05 am
by maa
Jāliek uz strīpas ar tādu pašu Aero 8)

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Tue Jun 07, 2016 8:54 am
by Brand
uzliku jau. pret Naziic SAABu, kas pavisam nesen bija paviesojies Arteh, lai sagatavotu auto čipošanai (principā sataisīja šim vakuuma noplūdes šur tur).

1:1 iet.

bet tad paceļas jautājums vai izgriezts katalizators un pipercross tiešām nedod nekādu jaudas pieaugumu ;)

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Tue Jun 07, 2016 10:28 am
by elmo
Mighty car mods taisīja eksperimentu un uz stenda nebija nekādu jaudas izmaiņu ar zemas pretestības filtriem!

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Tue Jun 07, 2016 11:03 am
by OSC
Arnijs pakomentēja, ka uz gāzes ejot labāk kā uz benzīna
Es tak toreiz pie tilta arī Tev teicu, ka uz gāzes iet krietni labāk :mrgreen:

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Tue Jun 07, 2016 1:20 pm
by Arnijs
maa wrote:Prieks ka tas auto beidzot iet :D
Bet ar to gāzi gan jocīgi, cik es zinu viņa tieši jāpiedzen maximāli tuvu benzīna līknei! :think: Un ja viss ir maximāli precīzi izdarīts, tad tikai var gadīties ka uz gāzes iet labāk!!! Takā gāze mums ir tāda kāda nu viņa ir, tad tāds variants gandrīz nav reāls :D varbūt taisni otrādi uz benzīna neiet pietiekoši ? ! ?
Maa.... Ne viss mēdz būt tā, kā izskatās. Gāze un benzīns ir divas dažādas degvielas. Ar dažādu masu, oktānskaitli, & attiecību. Un lielāku jaudu kāreiz nodrošina nepareizs (treknāks) regulējums. Arī uz benzīnu lielākā jauda ir gaisa/benzīna masu attiecībai 1:12.6, nevis 1:14.7(ideālā proporcija) Un gāzei ideālā proporcija nebūt nav 1:14.7. Pie kam autogāze ir propāna/butāna maisījums, kuram savukārt ir katram nedaudz atšķirīga attiecība (un - cik zināms, atkarībā no sezonas, šī attiecība mainās no 50:50 līdz 10:90) Savukārt auto ECU savām adaptācijām (ja vien tas nav Biopower) neprot analizēt citu degvielu, kā vien benzīnu.

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Tue Jun 07, 2016 2:55 pm
by maa
Nu tur jau tā lieta ka auto ECU nesaprot ka tiek braukts uz gāzes- tā kā gāze deg ilgāk, vajag ātrāku aizdedzi ko ECU nevar nodrošināt! Nu nevar tā saregulēt lai uz gāzes ietu labāk.

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Tue Jun 07, 2016 3:10 pm
by Arnijs
maa wrote:Nu tur jau tā lieta ka auto ECU nesaprot ka tiek braukts uz gāzes- tā kā gāze deg ilgāk, vajag ātrāku aizdedzi ko ECU nevar nodrošināt! Nu nevar tā saregulēt lai uz gāzes ietu labāk.
Laikam nelasi līdz galam manis rakstīto. Ideālas sadegšanas attiecība NAV ideālas jaudas attiecība Uzliec par 25% treknāku un ies labāk! Ja ir aizdedzes emulators - ies VĒL labāk ;)

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Tue Jun 07, 2016 3:24 pm
by maa
nez kāpēc kad manam saabam bij treknāks degmaisījums tad viņš negāja labāk, tik pa retai reizei detonēja izpūtējā :D Es vēl piekristu ka ja ir pa treknu degmaisījums, pabraukājot uz gāzes, auto ECU adoptējas tā ka uz benzīna sāk tupīt.

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Tue Jun 07, 2016 3:55 pm
by Arnijs
maa wrote:nez kāpēc kad manam saabam bij treknāks degmaisījums tad viņš negāja labāk, tik pa retai reizei detonēja izpūtējā :D Es vēl piekristu ka ja ir pa treknu degmaisījums, pabraukājot uz gāzes, auto ECU adoptējas tā ka uz benzīna sāk tupīt.
Treknumam ir robeža. Ja attiecība būs, piem 1:11, tad tas auto ies sliktāk, nekā ar attiecību 1:13.
Paskaties kaut vai grafiski, cik strauji mainās atgāzu līknes, pamainot attiecību. Tie ir pavisam citi sadegšanas parametri.