• emsiem 9-5 AERO - Page 7
Page 7 of 18

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Fri Jul 25, 2014 7:11 pm
by Troll
KoreFun wrote:3-am MPS'am zaudēt nav kauns, viņai viss ir uztaisīts negodīgi. Domājams, ja pat manam Griffam uzlikt tikpat īsu kārbu ar LSD, tad gan būtu interesanti ;)
Nemaz jau tik labi tur viss sataisīts nav. TMIC ļoti ātri uzkarst, tapēc atkārtoti skrējieni no vietas galīgi nav optimāli. Man te šajās karstajās dienās ieplūdes temperatūra pilsētā 3x augstāka kā kruīzējot pa ceļu. Liekas, ka vispār auto negrib kustēt pilsētā. Ieplūde un izplūde standartā ir ļoti restriktīva. Standarta aizmugurējais dzinēja balsts atļauj lielu brīvkustību, tapēc izkustēšanās no vietas un pārslēgšanās no 1. uz 2. robu ir apgrūtināta. Tapēc MPS no vietas nemaz nav nekāda raķete. Varētu būt ka nakotnē centīšos šis lietas atrisināt ar dažiem uzlabojumiem...
Un var jau arī gaitā pamēģināt, kur LSD un īsā kārba nekādu dižo priekšrocību nedos.

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Fri Jul 25, 2014 7:38 pm
by elmo
No 80-160 varētu būt tiešām interesanti, bet no vietas ar savu 2tonnīgo govi un gāzbalonu bagāžniekā nav nekāda aršana.
Turklāt tagad pie +32 grādiem SIDā mēģināju paspīdzināt Vilkaci, bet šis pat nospolēt nevar, tādā sajūta ka uzsāktu ar 3šo robu!
Pēc saulrieta jau varēs dzīt ielās, būs pavisam cits auto! :D

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Fri Jul 25, 2014 8:39 pm
by rechijs
Nu okei. Ja negribat uz rumbulu..paši vainīgi :D tad mēs savā starpā...tepat...pa Ogri...

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Fri Jul 25, 2014 9:28 pm
by elmo
Šitai bildē tev tie diski gandrīz melni jau izskatās!
Un vairs hromētās acis galīgi nepiestāv!

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Fri Jul 25, 2014 11:31 pm
by KoreFun
Troll wrote:
KoreFun wrote:3-am MPS'am zaudēt nav kauns, viņai viss ir uztaisīts negodīgi. Domājams, ja pat manam Griffam uzlikt tikpat īsu kārbu ar LSD, tad gan būtu interesanti ;)
Nemaz jau tik labi tur viss sataisīts nav. TMIC ļoti ātri uzkarst, tapēc atkārtoti skrējieni no vietas galīgi nav optimāli. Man te šajās karstajās dienās ieplūdes temperatūra pilsētā 3x augstāka kā kruīzējot pa ceļu. Liekas, ka vispār auto negrib kustēt pilsētā. Ieplūde un izplūde standartā ir ļoti restriktīva. Standarta aizmugurējais dzinēja balsts atļauj lielu brīvkustību, tapēc izkustēšanās no vietas un pārslēgšanās no 1. uz 2. robu ir apgrūtināta. Tapēc MPS no vietas nemaz nav nekāda raķete. Varētu būt ka nakotnē centīšos šis lietas atrisināt ar dažiem uzlabojumiem...
Un var jau arī gaitā pamēģināt, kur LSD un īsā kārba nekādu dižo priekšrocību nedos.
TMIC gaitā vedinās normāli, pilsētā gan nekam neder...

Mērīji ieplūdes temp?

Ja sajūgu neekonomēt, tad ir normāla raķete ;)
Čomakam ir "MP3", tā kā zinu kas tas ir :) Neskrējām kopā, bet nojautu, ka SAABam no starta iespēju praktiski nav, panākt arī būs pagrūti dēļ ultra īsas kārbas un praktiski neesošas turbo bedres. A vot gaitā, no 50 un uz augšu būtu interesanti :)
Svētdien labprāt pameğinātu kā ir realitātē tas viss :)

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Sat Jul 26, 2014 12:50 am
by Troll
KoreFun wrote:
Troll wrote:
KoreFun wrote:3-am MPS'am zaudēt nav kauns, viņai viss ir uztaisīts negodīgi. Domājams, ja pat manam Griffam uzlikt tikpat īsu kārbu ar LSD, tad gan būtu interesanti ;)
Nemaz jau tik labi tur viss sataisīts nav. TMIC ļoti ātri uzkarst, tapēc atkārtoti skrējieni no vietas galīgi nav optimāli. Man te šajās karstajās dienās ieplūdes temperatūra pilsētā 3x augstāka kā kruīzējot pa ceļu. Liekas, ka vispār auto negrib kustēt pilsētā. Ieplūde un izplūde standartā ir ļoti restriktīva. Standarta aizmugurējais dzinēja balsts atļauj lielu brīvkustību, tapēc izkustēšanās no vietas un pārslēgšanās no 1. uz 2. robu ir apgrūtināta. Tapēc MPS no vietas nemaz nav nekāda raķete. Varētu būt ka nakotnē centīšos šis lietas atrisināt ar dažiem uzlabojumiem...
Un var jau arī gaitā pamēģināt, kur LSD un īsā kārba nekādu dižo priekšrocību nedos.
TMIC gaitā vedinās normāli, pilsētā gan nekam neder...

Mērīji ieplūdes temp?

Ja sajūgu neekonomēt, tad ir normāla raķete ;)
Čomakam ir "MP3", tā kā zinu kas tas ir :) Neskrējām kopā, bet nojautu, ka SAABam no starta iespēju praktiski nav, panākt arī būs pagrūti dēļ ultra īsas kārbas un praktiski neesošas turbo bedres. A vot gaitā, no 50 un uz augšu būtu interesanti :)
Svētdien labprāt pameğinātu kā ir realitātē tas viss :)
Tur jau tā lieta, gaitā viss ok. Bet pilsētā, vai kaut kur rumbulā/biķerniekos viņš karst nenormāli...

Aha, mēriju.

Nu tas laikam kā uz to skatās un ar ko salīdzina. Visi MPS īpašnieki teiks, ka no vietas nemaz tik labi niet :P Vēl jau liels mīnus, ka pirmajos robos ir ierobežota grieze un spiediens.
Iespējams ka tavam čomam iet labāk tas MPS, jo kad piedāvāju pamērīties ar nēejošu Mazdu, tas nebija sarkasms :P Cik ir salīdzināts ar citiem MPS, neiet kā vajadzētu un pagaidām iemesls nav atrasts, mistika...
Tā kā tev ir labas izredzes, ja domā ka varētu būt interesanti :)

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Sat Jul 26, 2014 10:44 am
by KoreFun
Davaj offtopā pārējam, cilvēkam topiku piekakajām :)

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Mon Jul 28, 2014 5:55 pm
by Brand
ir problēma:

minot iekšā grīdā pie ~140-160km/h autiņš izdomā noslāpt un vairs nelekt. protams ir ātrumā un nelec tāpat. izslēdzu aizdedzi un piedarbinu. ne vienmēr šāds gļuks ir, jo reti sanāk šādā ātrumā pabraukt.

atslēdzas protams arī stūres past. un viss pārējais, līdz ar to baigi apasna šādi ir braukt.. nezinu, kur meklēt vainu. kļūdas, protams, nav..

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Mon Jul 28, 2014 11:16 pm
by rechijs
moš kāds kontakts kkur?
Kontaktgrupa?

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Tue Aug 19, 2014 6:45 pm
by Brand
stāv plauktā neslikta aftermarketa pioneer magnetola un aktīvais subwoofers no AUDI

laužu galvu, kā uzinstalēt šo setapu.

varbūt kāds ir mainījis OEM maģi uz aftermarketa?

cik noskaidroju vajadzīgs ir pāreja no saab štekera uz eiro. tas tā kā būtu sīkums. jautājums ir- ar ko aizpildīt to spraugu, kas paliks, ieliekot AF maģi?

kāds ir sūtījis kaut ko šādu? http://www.ebay.com/itm/CAR-STEREO-RADI ... 20&vxp=mtr" onclick="window.open(this.href);return false;

un vispār labprāt uzklausītu kā citi biedri ir uzstādījuši magnetolas saviem 9-5..

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Tue Aug 19, 2014 7:57 pm
by elmo
Prasi Lawyer un KoreFun! Viņiem abiem ir tur kaut kas sadarīts!

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Tue Aug 19, 2014 7:57 pm
by elmo
Prasi Lawyer un KoreFun! Viņiem abiem ir tur kaut kas sadarīts!

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Wed Aug 20, 2014 4:24 pm
by lawyer
Uzzvani un pajautā ARTEH, vai viņiem ir pieejams kaut kas ar ko aizdarīt caurumu, ko rada 1DIN galvas ievietošana, 9-3og agrāk bija pieejams, par 9-5 nav ne jausmas :roll:

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Wed Aug 20, 2014 8:53 pm
by Ainars
to maģi galvenais ar delfiniem, kas zibinaas un lekaa.. kaa ari displejs kas maina kraasu regulaari :mrgreen:

Re: Branda 9-5 AERO '02 - SAVE SAAB

Posted: Wed Aug 20, 2014 10:33 pm
by Brand
šodien biju iepirkties:

gandrīz ideāls bagažnieka vāks
gandrīz ideāla haube
gandīz ideāli miglinieki ar visiem vadiem
trešais iztrūkstošais disks no r16 ļitaku komplekta priekš ziemas (nu man ir 3 komplekti ar diskiem. r16 r17 r18 :dance: )
signalizācijas taurīte
slavenais oranžais gaismu relejs
ar rūsas burbulīšiem noklāts bākas vāciņš..

virsbūves daļas proams melnā krāsā, lai nav jāpārkrāso

tas viss par 160eur :mrgreen::whistle::whistle: