• Guntija Saab 9-5 Aero '00 2.3T - Page 2
Page 2 of 3

Re: Guntija Saab 9-5 Aero '00 2.3T

Posted: Wed Jul 02, 2014 10:25 pm
by Wilsons
Saabs man ir 1.5 gadus,sakuma menesus 6 leju 95,nu jau kaa gadu tikai 98

Re: Guntija Saab 9-5 Aero '00 2.3T

Posted: Wed Jul 02, 2014 10:29 pm
by elmo
Guntijs wrote:
Ainars wrote:kad bus gaaze? :D
Ja uzlikšu,tad būšu investējis 50% no auto vērtības:)
Pagaidām vēl jāpadedzina benzuha un tad manīs.

Btw - Jūs tak ar 95 lejat ja? 98 tik uz kadiem svētkiem:)
Man 98 tērē par 1,5 litriem uz 100 mazāk un iet labāk! Tā kā tu parēķini kas gala rezultātā sanāk lētāk! :wink:

Re: Guntija Saab 9-5 Aero '00 2.3T

Posted: Wed Jul 02, 2014 10:35 pm
by Guntijs
elmo wrote:
Guntijs wrote:
Ainars wrote:kad bus gaaze? :D
Ja uzlikšu,tad būšu investējis 50% no auto vērtības:)
Pagaidām vēl jāpadedzina benzuha un tad manīs.

Btw - Jūs tak ar 95 lejat ja? 98 tik uz kadiem svētkiem:)
Man 98 tērē par 1,5 litriem uz 100 mazāk un iet labāk! Tā kā tu parēķini kas gala rezultātā sanāk lētāk! :wink:
Man jau bija tādas aizdomas...tik saimnieks teica, ka visu laiku lējis 95 - ko tad es :)

Re: Guntija Saab 9-5 Aero '00 2.3T

Posted: Wed Jul 02, 2014 10:41 pm
by elmo
95 tiek atjaukts ar etanolu, bet 98 ir tīra manta! :shhh:

Re: Guntija Saab 9-5 Aero '00 2.3T

Posted: Thu Jul 03, 2014 12:30 am
by edijs
Vai tad Aero nav pat specenē rakstīts, ka 98'to jālej? Tad kas tās par idejām zaimot ar 95'to?

Lai gan štrunts par speceni - 92.gada 9k 2.3T it kā bija rakstīts 95'tais, taču realitātē ar 98'to patēriņš mazāks tieši par tik, ka, vēl piesummējot labāku rāvienu, jēga muļķot sevi ar pseido-ekonomiju, lejot 95'to, zūd.

Re: Guntija Saab 9-5 Aero '00 2.3T

Posted: Thu Jul 03, 2014 10:20 am
by Gac
Es leju 98 (cik nu man vispār sanāk liet). Kāpēc, nezinu. Laikam vēl brāļa iespaidā. Kad viņam bija 9-5 Aero, viņš arī lēja 98.

Re: Guntija Saab 9-5 Aero '00 2.3T

Posted: Fri Jul 04, 2014 5:26 pm
by Troll
Liet 95 iekš 9-5 Aero, nu nezinu. Varbūt tapēc tik lielas grūtības vecus bmw apiet? :lol:
Es savos auto tikai 98 leju. Parasti jau visi saka, ka 98 nedaudz ekanomiskāks un māšīna paliek atsaucīgāka.

Re: Guntija Saab 9-5 Aero '00 2.3T

Posted: Fri Jul 04, 2014 5:37 pm
by lawyer
Es pat savā c900 karburatorniekā 98E leju - dzinējs griežas vieglāk un tērē jūtami mazāk nekā 95E 8)

Re: Guntija Saab 9-5 Aero '00 2.3T

Posted: Fri Jul 04, 2014 6:04 pm
by Guntijs
OK, ok - tad par to būtu skaidrs - 95 tikai žiguļiem :)

BTW - man šodien Saabiņš saka - "Replace key battery". Biju Statoil, bet tur nav tāds izmērs. Kur dabūt?

Re: Guntija Saab 9-5 Aero '00 2.3T

Posted: Fri Jul 04, 2014 7:04 pm
by envoy
Guntijs wrote:OK, ok - tad par to būtu skaidrs - 95 tikai žiguļiem :)

BTW - man šodien Saabiņš saka - "Replace key battery". Biju Statoil, bet tur nav tāds izmērs. Kur dabūt?
Pulksteņu bodēs, fotosalonos, gan jau vēl kkur.

Re: Guntija Saab 9-5 Aero '00 2.3T

Posted: Thu Jul 17, 2014 7:11 pm
by Guntijs
Izskatās, ka drīzumā mans ģimenes sporta auto varētu iet uz tirgošanu. Auto paspēja jau kārtīgi iepatikties un viss ir forši, bet mans sievas māsas džeks ved auto no Holandes (viņam tur atstrādāta shēma, kā lēti dabūt ļoti labus auto) un plānoju ņemt par pāris gadiem jaunāku Aero.
Tur naudu vajag uz sitiena un jāsēž un jāgaida, kad parādīsies kāds labs variants, tāpēc no šī būs jāatvadās.

Ja kāds domā mainīt vai meklē foršu auto, tad aptuveni mēneša laikā varētu būt iespēja iegādāties.

Ir vēl lietiņas, ko gribu savest kārtībā, lai var atrādīt gribētājiem ar augsti paceltu galvu (tajā skatā iziet skati, kas beidzas septembrī, lai cilvēki nebaidās - esmu pārliecināts, ka izies mierīgi) :)

Bet ja ir kāds, kuram rokas aug no pareizās vietas un galva ir savā vietā, tad var runāt arī ātrāk - sanāks lētāk ja pats sadarīs un būs pārliecība, ka viss ir čiki piki.

Drīzumā sagatavošu pašu sludinājumu ar atskaiti par statusu, padarītajiem darbiem un veicamajiem darbiem.

Re: Guntija Saab 9-5 Aero '00 2.3T

Posted: Fri Sep 12, 2014 12:17 am
by Guntijs
Biju nedaudz aizgājis 'underground' un ieracies darbos.
Bet tā kā tuvojās (jau pienāca) tehniskās apskates laiks, tad bija ļoti laba motivācija pieķerties auto safixošanai.

Darbiņi:
1) Nomainītas pakaļējās visas 4 bukses
2) Uzlikti jauni bremžu diski un klucīši
3) Protams, nomainīta motoreļļa un eļļas filtrs
4) Protams, nomainīts gaisa filtrs
5) Pieregulēta rokas bremze (līdz šim jēga bija pēc pēdējā 'roba' pievilkšanas)
6) Savalcēti visi 4 diski
7) Visas riepas nomainītas (Run flat -ne jau esmu baigais fans/piekritējs, vnk nebija variantu)
8) Bremžu trubiņas nomainītas

Un rezultāts:
Image
:)

Rīt vēl priekšējā tilta pakaļējās bukses jānomaina (BTW - kāds varbbūt var piedāvāt par labu cenu?)
Jāsaregulē ģeometrija (Bļin, viena no pakaļējām riepām mēneša laikā jau apdilusi)

Un tad nebūtiski svarīgi darbi: rezervers ritenim apakšā kraukšķīgs caurums kaut kā jāiztaisa (tā teica skates džeks) :)


Pēc visiem šiem skates atskaites darbiem un piekares savešanas kārtībā, būs jāķeras klāt zemhaubes darbiem. BTW - eļļa pazūd gandrīz kā degviela no bākas:) Kādam ir idejas, kas var būt pie vainas eļļas noplūdei. (Mēnesī sanāk ~1L pieliet)


Lūk, skat4es rezultāti:
Image


Nedaudz no vēstures:
Nobraukums:
Image

Pagājušo gadu rezultāti:
Image

Tad jau drīzumā būs turpinājums.

Re: Guntija Saab 9-5 Aero '00 2.3T

Posted: Fri Sep 12, 2014 11:08 am
by Smith
Man arī regulāri jāpielej eļļa 1l/mēnesī. Arteh teica, ka sataisīt var, bet maksās padārgi... :think:

Re: Guntija Saab 9-5 Aero '00 2.3T

Posted: Fri Sep 12, 2014 11:23 am
by envoy
Kur disku valcēji un pa cik?

Re: Guntija Saab 9-5 Aero '00 2.3T

Posted: Fri Sep 12, 2014 12:25 pm
by Guntijs
Es kā vienreiz iesāku uz Mriepas.lv piebraukt, tā visu saistībā ar riepām un diskiem pie viņiem. Forša attieksme un serviss.

Valcēju pa 20€/gab.