• 9000 Griffin - Page 2
Page 2 of 2

Re: 9000 Griffin

Posted: Fri Aug 01, 2014 10:56 pm
by Arnijs
Jā - ar ģeneratoru viss kārtībā! Saņēmu. Paldies! Pērkot lietotu dzinēju, lielas ilūzijas neloloju. Galvenais, lai ir izejmateriāls. Pārējais ir detaļas un darbs.
Vēl sekos galvas epopejas fotoreportāža, bet pateicoties vēl vienam negulētam rītam un mehāniķa Viestura pāris pamatīgām darbdienām, dzinējs, tā jaunajā veidolā ir iekš auto un ir izmests jau pirmais desmits km. Viss labi! Paldies arī Zigim par garo piektdienas vakaru. Arī ar ACC viss OK. Jāsaprot tikai, kas tas bija par trolli automazgātavā nu un rītdiena būs priekš dažiem tehniskajiem defektiem, kas vēl ir palikuši un tad jau - turās Polija!

Re: 9000 Griffin

Posted: Sat Aug 02, 2014 9:51 am
by KoreFun
Gaidām Griffina bildes ;)

Re: 9000 Griffin

Posted: Sat Aug 02, 2014 11:01 pm
by Arnijs
KoreFun wrote:Gaidām Griffina bildes ;)
Nu pag, pag... :D Vēl jau process nav galā!
Ceturtdienas rītā, tā paagrāk, kamēr vēl tumsiņa un t pieņemama, tiku ķēries klāt galvai, kas , diemžēl bija nododama alumīnijā. Smagi korodējušas darba virsmas. Varbūt 1x uz hermētiķa bija saliekama, bet tas nebūt nebija tas, ko vēlējos. Izplosījis un notīrījis vienu galvu, devos pēc nākošās (labi, ka bija krājumos)

Re: 9000 Griffin

Posted: Sat Aug 02, 2014 11:03 pm
by Arnijs
Ņemam nost uzdegumu, slīpējam vārstus, mainām blīvslēgus un krāmējam visu kopā...

Re: 9000 Griffin

Posted: Sat Aug 02, 2014 11:09 pm
by jankab
Skaists darbs!!!! Prieks lūkoties :)

Kādu pastu(jebko citu) izmanto vārstu slīpēšanai? Un pašu slīpēšanu veic ar piesūcekni un rokām, vai ar kādu palīgagregātu?

Re: 9000 Griffin

Posted: Sat Aug 02, 2014 11:16 pm
by Arnijs
jankab wrote:Skaists darbs!!!! Prieks lūkoties :)

Kādu pastu(jebko citu) izmanto vārstu slīpēšanai? Un pašu slīpēšanu veic ar piesūcekni un rokām, vai ar kādu palīgagregātu?
Pastas ir divas... Rupjā un finiša. Slīpēju ar rokām (ar gumijas trubiņu) Piesūcekni nelietoju, jo grūtāk iecentrēt. Pie kam - trubiņai uz kāta ir priekšrocība, ka nekas nemaisa redzēt slīpējamās virsmas procesā.

Re: 9000 Griffin

Posted: Sat Aug 02, 2014 11:20 pm
by Arnijs
Galvas savešanas kārtībā process aizņēma ~ 10 stundas nonstopā. Pēc tam viss tiek atdots mehāniķim, kurš izdara visu pārējo (krietni vairāk un darbietilpīgāk, nekā manis padarītais) jauns ķēdes komplekts, blīves, špilkas, termostats, sveces, agregātsiksna, ruļļi un tml'dz. Piektdienas pēcpusdienā motors ir iekšā un vakarā tiek veikts pirmais testdraivs. Viss labi, bet ir paskaļš izpūtējs. (ar to cīnīsimies sestdien)

Re: 9000 Griffin

Posted: Sat Aug 02, 2014 11:27 pm
by Arnijs
Sestdien tiek apzinātas divas izpūtēja problēmas: Savienojums gofras daļai un gala bundulis. Gala bundulim gan vēl ir papildus problēma. Neviens no esošajiem trim CD aizm. bunduļiem tā īsti 1:1 neder. Tiek piesauktas dažas dievības un ķeros pie metināmā agregāta. Taisnība bija iepriekšējam saimniekam, ka auto rūsainākā vieta ir gala bundulis. Toties caurākā vieta bija pie gofras. Un lūk - viss ir sametināts, samainīts un vietā.

Re: 9000 Griffin

Posted: Sat Aug 02, 2014 11:34 pm
by Arnijs
Pa ceļam samainītas vēl pāris buksītes, iztaisnots moldings, nostiprināta lūpa, saprasts, ka stūrītis uz arkas uz CD stiprinās savādāk, nekā uz CS, sapildīts pilns balons ar gāzi un auto jau ir pagalmā. Varam laist svinēt Normundus!
Pirmdien aizskriešu līdz CSDD... Kkā šitie numuri ne visai :D

Re: 9000 Griffin

Posted: Sun Aug 03, 2014 12:07 am
by jankab
Gandrīz kā no salona, īsts skaistulis ;)

Ceru Arniju kādreiz nozagt uz detalizētāku sarunu par motora iekšdarbiem ;)

Re: 9000 Griffin

Posted: Sun Aug 03, 2014 12:28 am
by Silver
Smuki jau smuki, bet labak lai autors godīgi pastāsta kadā veidā tika pie auto!

Re: 9000 Griffin

Posted: Sun Aug 03, 2014 9:11 am
by Arnijs
jankab wrote:Gandrīz kā no salona, īsts skaistulis ;)

Ceru Arniju kādreiz nozagt uz detalizētāku sarunu par motora iekšdarbiem ;)
paldies! Nu līdz salona stāvoklim tur ļoti tālu, bet - ja neiet tuvāk par 10m, tad jā . :P
Mana nopelna tur nav, cik vien tagad sakrāmētais motors. Visas uzslavas iepriekšējiem saimniekiem ;)
Par visādiem remontiem kādreiz būs jāuzraksta memuāri :mrgreen:
Silver wrote:Smuki jau smuki, bet labak lai autors godīgi pastāsta kadā veidā tika pie auto!
Nekāda dižā stāsta jau tur nav. Sazvanīju sludinājumu ss-kā, nākošās brīvdienas sarunājām apskatīt, aizbraucu, iemaksāju rokasnaudu - pēc tam jau evakuators un pārrakstīšana... (auto bija zināms, kā arī apzinājos, ka būs nepieciešams cits motors)

Re: 9000 Griffin

Posted: Sun Aug 03, 2014 9:11 pm
by edijs
Šodien redzēts dzīvajā. Eh, ku labs, prieks skatīties! 8-) Un savā ziņā balta skaudība, ka neskrēju ķert ciet, tiklīdz parādījās sludinājums ss'ā. :) Jo ieguldījumi motora darbos pilnīgi noteikti bija tā vērti, viss pārējais ir krietni virs vidusmēra Latvijas 9k līmeņa. Kā arī komplektācija vairāk kā interesanta. Prieks, ka aparāts nonācis gādīgās rokās! :clap:

Cita starpā - skatos uz šo bildi un nevaru saprast, tur tiešām Aero bamperis uzstūķēts no hečbeka, vai arī sedanam ir bijusi iespēja pasūtīt arī šādus bamperus jau no rūpnīcas. Ja reiz Aero salons iespējams speciāli priekš sedana, tad nekas vairs neizbrīna.

Image