Page 5 of 19
Re: Vilcina 9-5 Aero
Posted: Mon Dec 29, 2014 10:15 pm
by Vilcins
Sveiks visiem,sodien Turbomotors salavecits atnesa manam saabam jaunu puteju,tagad ziguli un moskvici lai saturas
Jauna VS Beigta
Feiriks fona,dzineja skalosanai
Re: Vilcina 9-5 Aero
Posted: Mon Dec 29, 2014 10:31 pm
by Vilcins
Saku petit kas notiek ar izpludi.skatos ieksaa,nav pirma katalizatora,nodomaju kas par fignu,daudz nepratodams rauju nost.
Un luk ziemasvetku brinums,tas mesls sabiris un aizstopejis saabam trubu
Un tas vel nebij viss
Nogriezu trubu lidz ar nakoso katinu,izbakstiju,un otro katalizatoru ari izgriezu lauka,lai nemaisas putienam pa celu
Re: Vilcina 9-5 Aero
Posted: Mon Dec 29, 2014 10:48 pm
by elmo
Izskatās, ka produktīva diena bijusi!
Re: Vilcina 9-5 Aero
Posted: Mon Dec 29, 2014 11:05 pm
by Vilcins
Beidzot saabs ir atguvis jaudu,un man smaids lidz ausim.
Sodien vel maza davanina no Turbomotors,martini sampitis
Ka reiz nervu atslabinasanai
Laimigu jums jauno 2015 gadu,nelauzat saabus,saudzejiet,lai nakamvasar var pamerities
un tiekamies ielas.
Priecigus svetkus.
Re: Vilcina 9-5 Aero
Posted: Mon Dec 29, 2014 11:09 pm
by Vilcins
elmo wrote:Izskatās, ka produktīva diena bijusi!
Nu ja,divi saabi saremonteti sodien
Re: Vilcina 9-5 Aero
Posted: Tue Dec 30, 2014 5:56 pm
by Brand
cik atdevi par restaurāciju?
vispār bez traki lielām pārbūvēm uz B235R var lielāku fēnu uzlikt?
Re: Vilcina 9-5 Aero
Posted: Tue Dec 30, 2014 7:12 pm
by Vilcins
Atkariba cik lielu turbo liek virsu?Baigi iedzilinajies nesmu,bet domaju ka var savienojuma ar zalajam sprauslam un saprogramejot,tikai otrs ,cik karba tures,un cik pats dzinejs pavelk
Turbomotors man ari piedavaja so pasu TD04 jaudigaku uztaisit,bet bez programesanas lielaka turbobedre esot.
Bet drosivien par so temu tev precizak Arnijs atbildes.
Re: Vilcina 9-5 Aero
Posted: Tue Dec 30, 2014 9:35 pm
by elmo
Var var hibrīdu uztaisīt! Armandam taču tur ar kaut kāds lielāks helihopetera propellers ielikts!
Re: Vilcina 9-5 Aero
Posted: Wed Dec 31, 2014 1:00 am
by Jancis
Pa lielam ir tā, ka B235R/E virzuļiem griesti ir ap 300 zs, tas arī motorā limitē lielāku jaudu, protams, neskaitot sprauslas vai degv. spiediena regulatoru, izplūdi, ieplūdi, utt.
Re: Vilcina 9-5 Aero
Posted: Wed Dec 31, 2014 2:31 pm
by elmo
Tas arī izskaidro, kādēļ Hirshotajiem Saabiem ir 300-310 Zs.
Re: Vilcina 9-5 Aero
Posted: Wed Jan 28, 2015 7:52 pm
by Vilcins
Se kur rekur atkal saabs,sodien tika pie jaunas amortizacijas,orginalie prieksejie bij izklabejusi,kadu laiku gazu ar Griffina statnem prieksa,purns gaisa
Prieksejo amartizatoru atbalsti ar jauni,KYB.Te jau prieksejie sasteleti un gaida virsu liksanu.
Re: Vilcina 9-5 Aero
Posted: Wed Jan 28, 2015 7:56 pm
by envoy
Uz cik pavelk šitādi priekšējie amīši?
Re: Vilcina 9-5 Aero
Posted: Wed Jan 28, 2015 7:59 pm
by elmo
Nopūt dzeltenus, lai visi domā ka KONI!
Re: Vilcina 9-5 Aero
Posted: Wed Jan 28, 2015 7:59 pm
by Vilcins
Re ar ko atskiras aizmugurejie amisi Aero no neAero,augstaks atperes atbalsta skivitis, un Aero amitim nedaudz garaks stoks.Bet man vel jo labak,ka neka divas bakas aizmugure,sen jau gribejas lai ta pakala nedaudz augstaka ir.
Pirms.
Un pec
Re: Vilcina 9-5 Aero
Posted: Wed Jan 28, 2015 8:02 pm
by Vilcins
envoy wrote:Uz cik pavelk šitādi priekšējie amīši?
Prieksejais 160 eiro gabala