• SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi... - Page 4
Page 4 of 5

Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...

Posted: Fri Feb 20, 2015 8:30 pm
by Kudinsky
Nu tad jau, laikam, ka neraksta to maģisko E.

Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...

Posted: Fri Feb 20, 2015 8:31 pm
by Sābainais
Silver wrote:CSE gāja automātiskaa klimatkontrole, labāka salona apdare, un vēl kaut kas...
Pfūūū :pray: tomēr CSE

Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...

Posted: Fri Feb 20, 2015 10:31 pm
by Silver
Ja tev tik svarīgii burtiņi, varu pārdot "e", no 9-5 kreisās puses "Aero" uzraksta 8)

Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...

Posted: Fri Feb 20, 2015 11:45 pm
by edijs
Pieredze gan rāda, ka tās konfigurācijas bijušas krustu šķērsu, visādi brīnumi redzēti. Kādu komplektāciju savulaik pircējs prasījis, tādu krāmējuši kopā, arī burtiņus līmējuši kā pagadās. :D Atceros, jau savulaik nošausminājos, kad piebrauca GuntisG ar savu ex 9k - vai tik nebija 95.gads, LPT, auto kā auto.. bet wtf, klimatkontroles bloka vietā regulējami kloķi kā vecam žigulim?! :D Pēcāk redzēju šādu "ekstru" vēl pāris gana svaigos 9k (noteikti ne zem 93.gada). Vai tik tam pašam GuntisG nebija ar roku cilājami logi un lupatu beņķi.

Savulaik ar brālēnu domājām, ka tieši CS ir "krutāk", jo gan mans zaļais, gan viņa zaļais bija CS ar 200 zirgu FPT, ādas saloni, koka apdare (arī palodzes), elkoņbalsti, par klimu un elektriskiem logiem nerunājot. Toreiz štukojām, ka E iekš CSE ir no Economic. :D Jo bija redzēti daži CSE ar plikākām komplektācijām, ar auduma saloniem, logi airējamiem kloķiem, LPT, utt.

Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...

Posted: Sat Feb 21, 2015 11:31 am
by Kudinsky
Ja tu domā to melno 9k, tad tas tiešām ir tāds paplikāks, bet logi gan ir elektriskie un tam ir arī el. lūka. Un ir arī beņķu apsilde, kura, atšķirībā no lielākās daļas 9k, darbojas!

Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...

Posted: Sun Feb 22, 2015 11:52 am
by Sābainais
Silver wrote:Ja tev tik svarīgii burtiņi, varu pārdot "e", no 9-5 kreisās puses "Aero" uzraksta 8)
Nejau burtiņi svarīgi, bet interesēja pats princips, vai tas ir orgināli "e" vai pielīmēts skatam pēc tam

Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...

Posted: Wed Feb 25, 2015 6:40 pm
by GuntisG
:twisted: Nu gan! Edij, baigi tu manu ex sābu noliki. Starp citu, tie samta beņķi ir vis ērtākie beņķi, kādos esmu sēdējis. Ir sēdēts 9k gan iekš parastajiem ādas, gan iekš Aero beņķiem, iekš 9-5 ... Biju tajā 9k vienu laiku ielicis ādas beņķus, bet nepatika man viņi. Vasarā uz tiem divas reizes apsvilinājos, savukārt ziemā tie daudz ilgāk ir auksti, kamēr apsilde tos spēj uzsildīt. Straujākos līkumos sajūta, ka slīd ārā no tiem ādas beņķiem. Izņēmu ārā un ieliku atpakaļ vecos labos pelēkā samta. Tagadējam 9-5 arī ir ādas un tiem, salīdzinot ar 9k samta, ir tikai divas priekšrocības - ventilācija un elektriskā regulešana ar atmiņu. Pēdējā ekstra gan ir ļoti noderīga, jo reizēm braucu es, reizēm sieva un tad ir ļoti ērti pārregulēt - nospied tik savu podziņu un viss.
Klimata neesamība it kā ir mīnuss, bet arī ir savi plusi - nav visu to čakaru, kas mēdz noplīst klimatkontrolei, kā arī auto ir par dažiem kg vieglāks :D
Mārtiņ, beņķu apsildi es esmu labojis - šofera beņķim divreiz ir lodēts, pasažieru - vienreiz. Laikam labi esmu sataisījis, ja jau vēl strādā.

Vēl tagad man ir nostaļģija pēc tā vāģa :cry: . Kā Ifka teica: "Dizains - pārlaicīgs...". Un visādu citādu plusu daudz var uzskaitīt. Nebūtu sācis rūsēt, laikam nebūtu pārdevis. Bija padomā visādas lietas tam sadarīt, piemēram, garo kārbu uzlikt ( tā vēl tagad man garāžā stāv), klimatkontroli, vai vismaz kondicionieri ierīkot. Bet laiks izdara savas korekcijas.

Nez, vai vispār vēl viņš kust?

Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...

Posted: Wed Feb 25, 2015 7:54 pm
by Kudinsky
Pagaidām ir nolikts kā rezerves auto. Bet tā ar auto viss ir kārtībā.

Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...

Posted: Wed Jun 10, 2015 6:48 pm
by Sābainais
Vai sābam var ņoņemt galvu, neņemot ārā motoru :pray: , ja var, varbūt kādam ir vizuālais materiāls. Sāku skruvēt- dažas skrūves tādās vietās ka ar aci neredz :cry: , noskrūvēju visu ko varēju redzēt/sataustīt, bet galva nekust. Negribās arī motoru ņemt ārā- nedēļa aizies vien skrūves skrūvējot.

Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...

Posted: Wed Jun 10, 2015 8:14 pm
by Arnijs
Motoru, galvu ceļot nost, neviens ārā neņem. Un nekā diži nesaprotama tur ko skrūvēt nav. Jā - ir vesela kaudze ar niansēm, betr internetā tās ar pirkstu neparādīsi. (kā piem. ieplūdes kolektora atsaite un dzeses trubiņa, kas skrūvējas pie termostata korpusa - pirmais, kas nāk prātā)

Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...

Posted: Wed Jun 10, 2015 9:00 pm
by Vilcins
Galvas skruves atskruveji visas :?:

Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...

Posted: Fri Jun 12, 2015 8:28 am
by KoreFun
Ja ir veca tipa motors (pirms '94) tad galvai ir divas skrūves, kuri skruvējās no apakšas. No agregatsiksnas puses.

Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...

Posted: Fri Jun 12, 2015 9:26 am
by Sābainais
Viss :) galva ir nost. Tagad tik jāatrod kur bij klabēšanas iemesls un kāpēc izpūta tosolu, jo galvas blīve nav izpūsta un ar vārstiem viss ok, domas sliecas ka saķīlējās kāds kompensātors un dzenis sāka savus darbus, par laimi neko nav izkalis un neviena detaļaļa galvā nav sadauzīta vai saliekta, bet tas tomēr neattaisno tosola zudumu. Tā kā galvu tiešī sābam ņēmu pirmo reiz, entuziasms ņēma virsoku un nepamaniju kā nejauši nolauzu ķēdes spriegotāja plastmasus, nu skāde nav liela jo tāpat viņi būtu jāmaina- diezgan sadiluši izskatijās, kā nekā 300 000 nobraukti un izskatās ka motoram galva tiek ņemta pirmoreiz, jo dažas skrūves kas tur ieplūdes kolektoru pie galvas bij tā sapuvušas ka sākot skrūvēt atdalijās nost galviņas, tagad jādomā kā pārējo izvilkt :D ganjau daudziem sāba fanātiem pēc šiem šausmu stāstiem mute atvērās :o bet tas nekas, viss tiks savests kārtībā un sābam ir llemts atkal sajust vēju spārnos...

Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...

Posted: Fri Jun 12, 2015 2:39 pm
by KoreFun
Aplauztas skrūves ir štrunts. Piemetini uzgriežņus un atskrūvēsies bez problēmām.
A vot nomainīt ķēdes mierinātājus neņemot ārā motoru, tas gan ir PROCESS :doh:

Re: SAAB 9000 cse 2.3 Turbo daži jautajumi...

Posted: Fri Jun 12, 2015 6:38 pm
by Sābainais
Pocess, bet labi ja iespējams process, jo dzinēju, nu kaut tu nost šauj, ņemt ārā rokas neceļās, pietika jau ka 2,5 V6 pirms dažām dienām visu vakaru mocijām līdz ārā dabujām. Mainot mierinātājus, kur jāpievērš lielākā uzmanība? Kas būtu grūtākais?