• saab 9-3 2.2 TDi 1998 rezerves daļām - Page 2
Page 2 of 2

Re: saab 9-3 2.2 TDi 1998 rezerves daļām

Posted: Tue Mar 24, 2015 1:46 pm
by elmo
DI kasetes nosvilšanu saodu ar degunu, tam kompi nevajag!
Kloķvārpstas apgriezienu devēji izbeidzas visiem saabiem un to pēc pazīmēm man nodiagnosticēja Arteh pa telefonu. Galvenā pazīme - silts nelec!
Gaisa masas mērītājs cik zinu nosprāga tavam dīzelim! Man nevienam benzīnniekam tas nav čakarējies!
Tie nav elektronikas gļuki, ko tu uzskaitīji!

Re: saab 9-3 2.2 TDi 1998 rezerves daļām

Posted: Tue Mar 24, 2015 1:51 pm
by mzais
lawyer wrote:
elmo wrote:
lawyer wrote:Mzais, nav jau tā, ka obligāti būtu jāsūdzas par 9-5 2.3t, bet ja sāksies kādi gļuki ar elektroniku vietējie servisi diez vai spēs palīdzēt. Un elektronikas gļuki 9-5 benzīnniekiem diemžēl nav retums :shifty: Ar dīzeļiem vēl kaut kā var tikt galā, jo 2.2 ir no Opel, bet 1.9 no GM/FIAT :geek: Ja Tev nav plānoti regulāri braucieni uz Rīgu, tad 9-5 benzīnnieks nebūs tā prātīgākā izvēle :think:
Lūdzu precizē par kādiem elektronikas gļukiem iet runa!? Ir dzirdēts par pirmo gadu 9-3 ss/sw elektronikas gļukiem, bet ne jau 9-5.
- DI kasetes atņirgšanās
- Elektroniskās droseles gļuki
- Gaisa masas mērītāja atņirgšanās
- Kloķenes apgriezienu devēja atņirgšanās
(tā visa ir elektronika, kas saistīta ar ECU jeb EVB)

Bez TECH 2 un atbilstošām zināšanām un pieredzes šos defektus būs ļoti grūti novērst. Protams, elmo un Diks teiks - viņiem šādi defekti nav bijuši. Bet es teikšu - statistika rāda, ka tas ir tikai laika jautājums - kad tie būs :shifty:
Lawyer vai tad 2006 g. SAAB joprojām nav ticis galā ar to nelaimīgo DI kaseti? Vadājat līdzi bagāzniekā Diks un Elmo?
Cerēju ka SAAB to pašu modeli taisot aptuveni 10g.
ir visu novērsis. :techie-error::techie-computer:

Tirgus ... viela pārdomām, jo cenu veido nevis uzticamība un vērtiba bet emocionāli apsvērumi.
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars" onclick="window.open(this.href);return false; ... dgcjx.html

Kopš bāzējos Ventspilī auto 90% izmanto 5min pārbraucienos. Dīzeli negribu, nav man ne kuteris jāvelk ne kalnā jābrauc, ne meeting Eiropā jāapciemo katru nedēļu. :character-stan:

Domājams 96 četrtaktu ar preventive maintenance ir uzdevumam piemērots. :music-headbanger:

Re: saab 9-3 2.2 TDi 1998 rezerves daļām

Posted: Tue Mar 24, 2015 4:31 pm
by elmo
Nekad neesmu vadājis līdzi DI kaseti un nevadāšu!
Regulāras apkopes un tas arī viss!

Re: saab 9-3 2.2 TDi 1998 rezerves daļām

Posted: Tue Mar 24, 2015 4:31 pm
by lawyer
Mzais, ja auto lieto tādos īsos pārbraucienos, tad dīzeli noteikti Tev nevajag...

96-tais noteikti derēs :twisted: Bet pirms tam pakonsultējies ar Normundu - šīm klasikām ir zināmas ekspluatācijas īpatnības! Varbūt viņam pat būs Tev auto, ko piedāvāt!

Elmo, tikai iedomājies, ka Tu visus šos gadus kopš Tev ir 9-5, būtu dzīvojis Ventspilī - būtu forši, ne? :obscene-hanged:

Re: saab 9-3 2.2 TDi 1998 rezerves daļām

Posted: Tue Mar 24, 2015 4:54 pm
by elmo
Darītu to pašu ko Ssang Yong, Citroën, vai Mini īpašnieki Ventspilī vai Liepājā!

Re: saab 9-3 2.2 TDi 1998 rezerves daļām

Posted: Tue Mar 24, 2015 5:34 pm
by Diks
lawyer wrote:
elmo wrote:
lawyer wrote:Mzais, nav jau tā, ka obligāti būtu jāsūdzas par 9-5 2.3t, bet ja sāksies kādi gļuki ar elektroniku vietējie servisi diez vai spēs palīdzēt. Un elektronikas gļuki 9-5 benzīnniekiem diemžēl nav retums :shifty: Ar dīzeļiem vēl kaut kā var tikt galā, jo 2.2 ir no Opel, bet 1.9 no GM/FIAT :geek: Ja Tev nav plānoti regulāri braucieni uz Rīgu, tad 9-5 benzīnnieks nebūs tā prātīgākā izvēle :think:
Lūdzu precizē par kādiem elektronikas gļukiem iet runa!? Ir dzirdēts par pirmo gadu 9-3 ss/sw elektronikas gļukiem, bet ne jau 9-5.
- DI kasetes atņirgšanās
- Elektroniskās droseles gļuki
- Gaisa masas mērītāja atņirgšanās
- Kloķenes apgriezienu devēja atņirgšanās
(tā visa ir elektronika, kas saistīta ar ECU jeb EVB)

Bez TECH 2 un atbilstošām zināšanām un pieredzes šos defektus būs ļoti grūti novērst. Protams, elmo un Diks teiks - viņiem šādi defekti nav bijuši. Bet es teikšu - statistika rāda, ka tas ir tikai laika jautājums - kad tie būs :shifty:
Varu Tevi iepriecināt. Melnajam 9-5 pie ~270k nobraukuma nojuka drosele :doh: . Manā skatījumā tas gan ir normāls novecošanās process, jo jebkurai detaļai kādreiz pienāk gals. Tāpēc nomainīju to pret remontētu un mierīgi turpināju braukt :dance: . Jāatzīmē vēl viens "gļuks" :lol: - melnajam izbeidzās turbīna. To gan es pārbūvēju Turbomotorā par hibrīdo (viņi iebūvēja Mitsu iekšas) un priecīgs braucu tālāk.
Līdz ar to mana galvenā doma ir ka auto ir jāuztur kārtībā un tad nebūs vajadzības gausties un vaidēt par visādām kaut kur saklausītām problēmām un "gļukiem". Līdz šim man neviens nav varējis uzrādīt konkrētu statistiku par konkrētiem SAAB modeļiem ar konkrētiem nobraukumiem un attiecīgajām problēmām pie šiem nobraukumiem. Pārējo visu es uztveru kā tenkošanu.
Jā, vēl viena "problēma" Ventspilī. Pirms gadiem 20 man bija saabiņš 9k OG un viņam nojuka sajūgs :doh: Rezultātā no Ventspils uz servisu Kalngalē (kad Vikingi vēl bija tur) es aizbraucu bez sajūga un tur man to saremontēja :clap: . Tā ka visas problēmas var atrisināt bez čīkstēšanas.
Mzais, ja ir vēlme, varam satikties un varu pastāstīt par savu pieredzi bez pļāpām šeit forumā.

Re: saab 9-3 2.2 TDi 1998 rezerves daļām

Posted: Fri Jan 15, 2016 2:25 pm
by mzais
Nu jau braucu 5 mēnešus ar 2.3 2002 gada 9-5 un vienīgais defekts ir pareizi nefunkcionējošs glāžu turētājs.
Turklāt Arteh neatrašanas Ventspilī motivēja mani pašam iemācīties eļļu apmainīt, par ko ir gandarījums.
Turpinājums sekos...

Re: saab 9-3 2.2 TDi 1998 rezerves daļām

Posted: Fri Jan 15, 2016 5:04 pm
by edijs
Prieks, ka neesi ņēmis vērā to, ko Lawyer gvelza par nekam nederīgajiem 2.3T. :D

Re: saab 9-3 2.2 TDi 1998 rezerves daļām

Posted: Wed Feb 24, 2016 2:37 pm
by mzais
Tātad skate pamatpārbaudē izieta ar 1 - Nelieli kabīnes bojājumi.
Pamazām vērojot ir noskaidrojies ka eļļa kaut kur pazūd. Parasto simptomu īsti nav.
Nu apskatos ik pa laikam, pieleju. Kad nāks apkopes tad jāskatās. Pēc interneta diagnostikas saprotu ka tas var izrādīties arī dabiski.
obrīd liekas ka ar dīzeli un manuālo nekad vairs negribēšu braukt.