• SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā - Page 2
Page 2 of 5

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Posted: Fri Apr 10, 2015 5:07 pm
by kurmis
Dienas kuriozs :lol:

Piezvanu uz Alfa Motoru, lai parunātu par tur esošo 9-3 Aero, jo klātienē auto biju apskatījis, bet ar pārdevēju nebiju runājis - biju ieskrējis uz 5 min.
Cerēju uzzināt vismaz izdomātas vēstures izklāstu...
Realitātē pārdevējs neko nezina!!! Cik ilgi LV nezina, kāds atnācis uz LV nezina, vai LV kaut kas ir labots/taisīts nezina.
Esot liels uzņēmums un nevarot jau visu par visām mašīnām zināt... Jānomainot tik eļļa un jābrauc. Ja kas nebūs labi, tad pie viņiem varēšot droši remontēt :lol:

Nez, cik ilgi, ar šādu attieksmi, viņi vēl būs liels uzņēmums?

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Posted: Fri Apr 10, 2015 5:26 pm
by donalds_dax
Drīzāk jājautā, kā viņi līdz šim ir spējuši pastāvēt, jo attieksme, kā secinu, nav mainījusies kopš kāda 2006. gada, kad pirku savu pirmo SAAB. Nē, pie viņiem nenopirku - vieglāk izrādījās aizbraukt uz Viļņu.

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Posted: Sun Apr 12, 2015 3:15 pm
by kurmis
Pie mums vidējais aritmētiskais pircējs ir nedaudz mazohists, un daudzās jomās pārdevēji to izmanto. No kurienes ir tāda necieņa pret sevi un savu naudu, nezinu...

Starpcitu, vai padsmitgadīga Saab automātiskā kārba ir prātīgs pirkums?

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Posted: Sun Apr 12, 2015 3:34 pm
by elmo
Nav ne vainas saab tomātam!

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Posted: Sun Apr 12, 2015 5:12 pm
by lawyer
Ja pie padsmitgadīga auto pirkšanas ir izvēle starp MT un AT, tad racionālāk būtu MT, jo, ja arī MT vajadzēs remontu, tas būs daudz lētāks pat AT remontu :think: Kaut gan Saabiem tie Aisin automāti arī diez ko bieži laikam nelūst :roll:

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Posted: Mon Apr 13, 2015 10:31 am
by andrejsb
Kaut kā SAABu gadījumā, biežāk dzird ka manuālās kārbas plīst biežāk. Diemžēl arī pēc savas pieredzes...

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Posted: Mon Apr 13, 2015 10:37 am
by ZingZeng
Braucu jau ar savu 10. SAABu, 9 ir bijuši manuāli, 1 automāts. Vecākais auto pārdošanas brīdī ir bijis 30 gadus vecs, jaunākais 5. Nevienam no tiem nav bijusi nepieciešamība remontēt kārbu. Problēmas ar kārbu ir bijušas tikai vienam 88.g. 900T, kuram pie lielākiem apgriezieniem brīžam meta ārā no 2.pārnesuma un atpakaļgaitas, starp citu tas bija SAABs, kuru nopirku ar vismazāko noskrējienu no visiem - nepilniem 85K km, bet šīs problēmiņas ar kārbu bija jau no paša sākuma, 5 gadus vēlāk pārdevu to ar aptuveni 250K km nobraukumu un kārbas problēmas bija tās pašas, tās nebija progresējušas un netraucēja arī īpaši braukt, jo parādījas neregulāri un biju pie šīs īpatnības jau pieradis.

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Posted: Mon Apr 13, 2015 2:19 pm
by KoreFun
andrejsb wrote:Kaut kā SAABu gadījumā, biežāk dzird ka manuālās kārbas plīst biežāk. Diemžēl arī pēc savas pieredzes...
Derētu norādīt cik ZS ir tām mašīnām, kurām plīst manuālās kārbas...

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Posted: Mon Apr 13, 2015 4:17 pm
by lawyer
KoreFun wrote:
andrejsb wrote:Kaut kā SAABu gadījumā, biežāk dzird ka manuālās kārbas plīst biežāk. Diemžēl arī pēc savas pieredzes...
Derētu norādīt cik ZS ir tām mašīnām, kurām plīst manuālās kārbas...
Vai vēl precīzāk - Nm :wink:

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Posted: Mon Apr 13, 2015 7:00 pm
by KoreFun
Viens no otra tālu neaiziet.

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Posted: Mon Apr 13, 2015 7:39 pm
by elmo
Nu kā to ņem!Parasti jau čipojot tie ņūtonmetri uzskrien augšā ātrāk kā zirgi! :lol:
Bet vispār jau rodas priekšstats ka tieši 9000 sābiem tās kārbas bija no puņķiem taisītas!Par 9-5 kārbām nav daudz dzirdēts, atšķirībā no audi un volvo!

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Posted: Mon Apr 13, 2015 8:12 pm
by lawyer
Griezes momenta cipars ir tas, kas tās kārbas reāli slogo, jo tas ir galvenais rādītājs spēkam, kāds tiek saņemts no kloķenes un pārnests caur sajūgu uz spararatu un kārbas vārpstām, zobratiem :wink:

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Posted: Mon Apr 13, 2015 8:50 pm
by elmo
Nu ja MapTun Stage 5 tomātam piedāvā - 345 hp/480 Nm, gan jau ka tas Aisin tomāts ir ar kārtīgu rezervi taisīts!
Bet nokaut jau var visu! :mrgreen:

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Posted: Mon Apr 13, 2015 10:13 pm
by andrejsb
KoreFun wrote:
andrejsb wrote:Kaut kā SAABu gadījumā, biežāk dzird ka manuālās kārbas plīst biežāk. Diemžēl arī pēc savas pieredzes...
Derētu norādīt cik ZS ir tām mašīnām, kurām plīst manuālās kārbas...
Manā gadījumā daudz, kā arī ņemot vērā sportisko pagātni, kārba nokalpoja ilgi :)

Re: SAAB 9-3 kabrioleta izvēles priekšā

Posted: Thu Mar 17, 2016 3:20 pm
by kurmis
Nu ko, gads riņķī, bet kabrioleta man vēl nav. Esmu sapratis, ka cenā līdz 5k eur, vairāk vai mazāk, visi auto ir ar defektiem. Tāpēc skatos uz kaut ko lētu ar domu salāpīt un tad lietot. Vismaz zini, ko un kā esi lāpījis.
Skatos, ka viens SAABists "dāvina" savu 900to un nevaru saprast vai riskēt, vai nē. Stāsta, ka kārba "bremzē/slīd", kā arī, ka pēc jumta nomaiņas, tas neveic precīzas darbības. Priekšējie sēdekļi jāpāršuj, bet tas ok pie šādas cenas.

https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars ... fohgm.html

Jautājumi:

Kādas ir atsauksmes par 2.5 V6 dzinēju?
Cik izmaksātu kārbas nomaiņa (vai nav deficīts pie šāda dzinēja?)?
Vai ar jumta problēmu var tikt galā tikai ar programmēšanu?