• c900 `89 kabrio - Page 2
Page 2 of 10

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Mon Oct 12, 2015 11:56 pm
by ifka
Huh, arii man pa reizeei, staavot rindaa uz apskati, akumulators ir iespiiteejis. Parasti kombinacijaa ar bagaznjieka vaaku, kuru peeksnji ne par ko vairs nevar atveert.

Taada dumji smiekliiga situaacija - juutu liidz.

Bateriju gan aaraa veel nemetu - skatos cik ilgi novilks liidz pilniigam galam - shobriid jau 10++ gadu un beidzamie 5 ar jocinjiem. Parasti pietiek ar jumta pacelshanu/nolaishanu pie nestraadaajosha dzineeja. Tagad, braucot iekshaa skate, pat radio neklausos - kur nu veel gaismas sleegt ;)

Ja kas, tad AL kaarba veel joprojaam pie manis. Kaa atvedu un noliku, taa arii palika kaktaa guljam. Izskataas, ka nebus vajadziiga :)

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Tue Oct 13, 2015 9:48 am
by defektivais
Daudz netrūka arī lai nevarētu attaisīt bagāžnieku jo atslēga salūza iepriekšējā dienā :) Aķitis bija aizdomīgs jau no paša sākuma, te mana vaina ka tam uzticējos.
p.s. Ja vēl nākamās sezonas beigās tā kārba būs pie tevis, tad varam sarunāt darījumu :)

Te dažas labākas kvalitātes bildes ar pašreizējo situāciju:
Image
Image
Image
Image
Un šeit ir redzams salona stāvoklis
Image

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Tue Oct 13, 2015 10:58 am
by ifka
Bildees raadas jau taa tiiri neko esam. Seedeklji ar veel paarsteidzoshi labi izskataas - patiik man tas "Arizona tan" tonis. Protams, kad sakopts, ar noshmuleetu bixjdibenu iekshaa seesties zljeel ;)

Nevareeju iisti saskatiit, bet skjiet, ka saanu logiem nodereetu shis padoms (atverot skat. pashaa apakshaa):

http://www.saabcentral.com/techhelp/c900/fred_doors.php

Man taa liga aciimredzama, tomeer baidoties sacjakareet veel vairaak, neko nedaru - arii logus necilaaju ;)

Par kaarbu - OK - buushu prieciigs, ja noderees. Meegjinashu gan kaadbriid saveejo ielikt mobile.de, bet diezin vai piedaavaat komplektaa ar rezerves karbu buutu vieds "sales point" ;)

P.S. Speeks savureiz meedz pazust aizpuvushaas vakumtrubaas - maneejam gandriiz vai katru pavasari pa kaadai beedumaasai uzrodas :)

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Tue Oct 13, 2015 11:18 am
by defektivais
Logs tā lēnīgi līdz beigām veras ciet, pagaidām nesatraucos jo pēc jumta pāršūšanas noteikti tā pat visi logi un gumijas būs jāsariktē pareizās vietās.
Salona āda ir labā stāvoklī vienīgi palikusi cieta, mēģināšu atdzīvināt ar tīrīšanu un kondicionieri.
Man ar ir aizdomas uz vakuuma šlaukām, ir padomā tās samainīt pret silikona izstrādājumiem.

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Tue Oct 13, 2015 11:31 am
by ifka
Aach, sorrijs, biju nepreciizs ar vietraadi. Domaaju - taadas mazas, seklas shviikas uz saanu logiem un to ceelonis :)

Bet ceru, ka Taveejam viss ir OK.

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Tue Oct 13, 2015 2:20 pm
by defektivais
ifka wrote:Aach, sorrijs, biju nepreciizs ar vietraadi. Domaaju - taadas mazas, seklas shviikas uz saanu logiem un to ceelonis :)

Bet ceru, ka Taveejam viss ir OK.
Šīvkas tur ir, man likās, ka tā ir standarta "fīča" visiem c900 un sevišķi par to neiespringu :)

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Thu Oct 15, 2015 1:01 pm
by Nauris_t16
Sorry, biju palaidis garām automāta esamību.

Un jestrāku viņu var padarīt aizgriežot līdz galam APC F potencometru un P pēc tam pieregulējot pēc gaumes.

F līdz galam dod boost request uz aptuveni 1 bar, stock jābūt 0.75bar. Ja APC strādā, nekas slikts nenotiks, galvenais neaiztikt K poci.

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Fri Oct 16, 2015 12:19 pm
by defektivais
Vakar paspīdzināju drusku vairāk, īstenībā nav tik traki ar to jaudu. Bet sākās arī problēma - piedarbinot motors darbojas nevienmērīgi, strādā 600-900 rmp robežās. Kad uzdod gāzi tad ir trīs varianti - noslāpst, turpina raustīties vai arī sāk braukt . Ja sāk braukt, tad nekādu problēmu nav līdz nākamajai noslāpēšanas reizei. Vakuma caurules, tukšgaitas vārsts, svečvadi, kaut kas cits?
Varbūt, kāds zin cik mm diametrā c900 bija vakuma caurules? Un cik daudz m būtu nepieciešami, lai tās visas aizstātu?

edit: Cik skatos, tad internetos figurē trīs izmēri 3, 3.5 un 4mm, bet garums 10-15m? Kāds var pakomentēt?

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Thu Oct 22, 2015 8:32 am
by Nauris_t16
Sāc no viena gala - izmazgā tukšgaitas vārstu ar brake cleaneri, nomaini visas vakumšļaukas, ko vari atrast (ja salietojas entuziasmu, var līst arī zem paneļa viņas mainīt), nomaini sveces (ngk bcp7es/eix/evx atkarībā no finansēm) un samēri pretestības svečvadiem ( centrālais 1k ohm, 1.;2. 3750ohm 3.;4. 3250ohm - ja no galvas pareizi atceros :D ) Ja pretestības nav kardināli lielākas par dotajām, pēc idejas viņus var nemainīt. Neesmu profesionāls elektriķis, bet, manuprāt, pretestība arī nosaka svečvada derīgumu. Pie reizes var izraustīt visus štekerus motortelpā un satīrīt masas, galvenokārt to, kas ir pie radiatora zem turbīnas.

Es nesaku, ka tieši kaut kas no tā visa palīdzēs, bet nu stage 0 par ļaunu nenāks. Un nav tas viss nekas kosmisks.

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Tue Nov 03, 2015 11:03 am
by defektivais
Brīvdienās gribējās izbraukt līkumu, bet nekā jo pie palaišanas motors darbojas tikai ~10 sekundes un tad noslāpst. Ja auto atrastos galvaspilsētā, tad zinātu kurp to vilkt.. Bet šajā gadījumā jāizlīdzas ar internet diagnostiku - varbūt ir kādas idejas ar ko sākt?

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Sat Nov 07, 2015 1:31 pm
by ifka
Sveix,

Vai tiki skaidriibaa? Vai "check engine" izgaismojas?

Incanti vai peec noslaapshanas var piedarbinaat uzreiz, jeb jaapagaida kaads laicinjs liidz dzineejs padziest?
Ja peedeejais, tad aarpus visiem sliktajiem elektroruukjiem, kas ilgu laiku staavot, iespeejams, ieperinaajushies, es liktu uz kaadu induktivitaati - aka starptinumu izolaacijas izdeedeeshana ar sekojoshu issleegumu tinumumiem uzsilstot un nedaudz izpleshoties - Holla deveejs meedz liidziigi uzvesties, bet, diemzjeel, ne tas vieniigais.

Vai vadu savienojumus & trubinjas vismaz virspuseeji paarbaudiiji - ja vaagjis nesen bijis Artehaa, tad nekaadaam globaalaam probleemaam negribeetos ticeet. Var arii godbijiigi paklauveet pa labo malu pasazjiera pusee zem consoles - tur vadibas bloks vismaz maneejam - ja nu kas iekriit vietaa joks :)

Un veel - ja mekleeji baakas vaacinju, tad ar ko shobriid Tev aizbaazta baaka? Efekts var buut liidziigs kaa makroflexam klusinaataajaa! Starp citu - vaacinju (gan visai zjeeliigu) varu atdot no 9K - tie, skjiet, ir savietojami.

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Sat Nov 07, 2015 11:02 pm
by ifka
Uups - 10 sec. nav 10 min. Tur ar sabeigtu induktivitaati un retinaajumu baakaa visticamaak nebuus sakara. Vainiigs :(

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Mon Nov 09, 2015 10:05 am
by defektivais
Check engine neparādās. Iedarbināt var uzreiz. Bākā ir kādi 15-20 L benzīna. Vai varētu būt, ka benzīna sūksnis taisa šādus jokus?
Sākšu ar vakuumcaurulīšu maiņu un tad skatīšos tālāk.

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Tue Nov 10, 2015 12:28 am
by ifka
Skjiet jau iepriexj raxtiji par iedarbinaashanas probleemaam un sekojoshu viziiti servisaa. Negribeetos ticeet, ka vinji nebuutu izgaajushi cauri visaam fundamentaaljajaam lietaam. Liidz ar to var cereet, ka "varbuut tur kads vadinjsh atkratiijies" :)

Lejaak dazji, WEBaa sagraabstiiti, pagalam vienkaarshi padomi apraxtiitajam slaapshanas gadiijumaam. Samekleeti ne lai plaatiitos ar nocjieptaam gudriibaam, bet gan piefikseeti priexj sevis iespeejamiem liidziigiem gadiijumiem kkad nakotnee:

Vispirms veelams paarbaudiit vai nav aiz/nopuvushi zemeejuma vadi, kas pieskruveeti pie dzineeja termostata apkaimee - tur pienaak degvielas sisteemas un tuksjgaitas sleedzju "zemes". Tai skaitaa puveklji pasha zemeejuma vietaa. Veelreiz parluukot visas vakuumtrubas ap iepluudes kolektoru un sadaliitaaju. (Plaisas, muuk nost no uzgaljiem, utt.).

Naakamais ko var darit, ja vadu/trubu inspekcija nedod rezultaatu:

Izskruuvee kaadu sveci - teixim #2. Ja svece melna un slapja taatad degviela tiek padota, bet netiek "korekti" sadedzinaata. Ja preteeji (sausa), tad nav izsleedzama nepietiekama degvielas padeve (bet ne vienmeer). Attieciigi var domaat kur mekleet taalaak. Sveci gan peec tam ieskruuvee atpakalj :):)

Peec tam var atpogaat Air Mass Meter (AMM), alias airflow meter, spraudni un pameegjinaat piestarteet. Spraudnis un pats AMM atrodas uz trubas kas naak aaraa no gaisa filtra. Jaapacelj "sprostklemme" un jaaizvelk aaraa spraudnis. Taadaa gadiijumaa ECU izmanto "fixeeto/iebuuveeto veertiibu tabulu".
Ja izdodas piestarteet un neslaapst, taatad, iespeejams, ECU nesanjem informaaciju no AMM taa vai cita iemesla deelj (pats AMM, vai nopuvushi vadi).
Ne vienmeer pie vainas ir AMM (atpogaajot degmaisiijums kljuust treknaaks (sveces aatri tix mellas & slapas) un tas var kompenseet vai nu zinaamu spiediena kritumu degvielas magjistraalee, vai arii gaisa/retinaajuma nopluudi). Shii metode ljauj izsleegt arii pagalam bojatu suukni - ja dzineejs straadaa, taatad arii suuknis kaut cik darbojas.

Cik var lasiit forumos, tad suuknji veciem Saabiem meedz gan iziet no ierindas. Biezji vien tam esot prieksveestneshi paaugstinaata troksnja veidaa, bet ne kaa likums :(. Tomeer, ja suuknis ir pavisam slikts, tad diezin vai izdotos peec noslaapshanas uzreiz atkal piestarteet, jo degvielas magjistraalee vairs nebuutu spiediena un vai nu nevareetu iedarbinaat vispaar, vai arii naaktos ilgaak pazaagjeet starteri, kameer suuknis to mazuminju spiediena veel uzdziitu.

Veel var ar ommetru paarbaudiit NTC rezistoru, kas atrodas starp 2 un 3 iepluudes kolektora cauruleem. Jaatpogaa pienaakoshais vads(i) un tad jaapameera. Shamam pretestiiba kriitas dzineejam uzsilstot, bet aukstam ir vairaaki kiloomi (10K+). Svariigi ir lai pie auksta dzineeja nebuutu iisais, vai tikai paarsimt omu - tad vadiiba sanjem signaalu, ka dzineejs ir pilniibaa uzkarsis un iesleedz attieciigus rezjiimu kas var novest pie slaapshanas dzineejam kas veel nav uzsilis.

Gan jau WEBa plashumos ir veel viskas incants (degvielas spiediena regulators, signalizacijas paarpalikumi utt.). Ja nebuutu Interneta, tad laikam saaktu ar jautaajumu - kas notiek/mainaas sho pirmo 10 sekunzju laikaa.

P.S. Ja aizdomas uz Holla deveeju, tad peec noslaapshanas vajag pastarteet un veerot taho - ja tas paliek nekustigs, taatad signals no Holla nepienaak. Bet taadaa gadiijumaa arii iedarbinaat nevar. Liidz ar to, njemot veeraa Tavu apraxtu, shis laikam nebuus tas gadiijums.

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Tue Nov 10, 2015 8:28 am
by Nauris_t16
Es laikam arī no sākuma mēģinātu pielaist ar atvienotu amm un pēc tam ar atvienotu, ifkas aprakstīto, t* devēju, kas atrodas starp 2. un 3. cilindru.

Uz holu lieku mazas cerības, neesmu vēl saskāries ne ar vienu mirušu. Un, manuprāt, ja mirst, mirst pamatīgi un pavisam.

Otru lieku uz degvielas sūkni pašu, vai sūkņa vai sistēmas relejiem. Abi atrodas virs ECU pie pasažiera kājām, abi ir pilnīgi vienādi, varu aizdot divus ejošus (izraut no guļošās princeses :D ). Relejs, manuprāt, varētu taisīt šādus gļukus.


Es savam pusgadu meklēju kāpēc nostrādā fuel cut, katru reizi pie dažādas slodzes un ne pie max rpm. Beigās vainīgs bija amm un man nebija sevišķas vēlmes importēt lietotu ejošu par lielām naudas summām, kā rezultātā es vienkārši visu izplēsu ārā un ievilku T5.5 :D