Skjiet jau iepriexj raxtiji par iedarbinaashanas probleemaam un sekojoshu viziiti servisaa. Negribeetos ticeet, ka vinji nebuutu izgaajushi cauri visaam fundamentaaljajaam lietaam. Liidz ar to var cereet, ka "varbuut tur kads vadinjsh atkratiijies"
Lejaak dazji, WEBaa sagraabstiiti, pagalam vienkaarshi padomi apraxtiitajam slaapshanas gadiijumaam. Samekleeti ne lai plaatiitos ar nocjieptaam gudriibaam, bet gan piefikseeti priexj sevis iespeejamiem liidziigiem gadiijumiem kkad nakotnee:
Vispirms veelams paarbaudiit vai nav aiz/nopuvushi zemeejuma vadi, kas pieskruveeti pie dzineeja termostata apkaimee - tur pienaak degvielas sisteemas un tuksjgaitas sleedzju "zemes". Tai skaitaa puveklji pasha zemeejuma vietaa. Veelreiz parluukot visas vakuumtrubas ap iepluudes kolektoru un sadaliitaaju. (Plaisas, muuk nost no uzgaljiem, utt.).
Naakamais ko var darit, ja vadu/trubu inspekcija nedod rezultaatu:
Izskruuvee kaadu sveci - teixim #2. Ja svece melna un slapja taatad degviela tiek padota, bet netiek "korekti" sadedzinaata. Ja preteeji (sausa), tad nav izsleedzama nepietiekama degvielas padeve (bet ne vienmeer). Attieciigi var domaat kur mekleet taalaak. Sveci gan peec tam ieskruuvee atpakalj
:)
Peec tam var atpogaat Air Mass Meter (AMM), alias airflow meter, spraudni un pameegjinaat piestarteet. Spraudnis un pats AMM atrodas uz trubas kas naak aaraa no gaisa filtra. Jaapacelj "sprostklemme" un jaaizvelk aaraa spraudnis. Taadaa gadiijumaa ECU izmanto "fixeeto/iebuuveeto veertiibu tabulu".
Ja izdodas piestarteet un neslaapst, taatad, iespeejams, ECU nesanjem informaaciju no AMM taa vai cita iemesla deelj (pats AMM, vai nopuvushi vadi).
Ne vienmeer pie vainas ir AMM (atpogaajot degmaisiijums kljuust treknaaks (sveces aatri tix mellas & slapas) un tas var kompenseet vai nu zinaamu spiediena kritumu degvielas magjistraalee, vai arii gaisa/retinaajuma nopluudi). Shii metode ljauj izsleegt arii pagalam bojatu suukni - ja dzineejs straadaa, taatad arii suuknis kaut cik darbojas.
Cik var lasiit forumos, tad suuknji veciem Saabiem meedz gan iziet no ierindas. Biezji vien tam esot prieksveestneshi paaugstinaata troksnja veidaa, bet ne kaa likums
. Tomeer, ja suuknis ir pavisam slikts, tad diezin vai izdotos peec noslaapshanas uzreiz atkal piestarteet, jo degvielas magjistraalee vairs nebuutu spiediena un vai nu nevareetu iedarbinaat vispaar, vai arii naaktos ilgaak pazaagjeet starteri, kameer suuknis to mazuminju spiediena veel uzdziitu.
Veel var ar ommetru paarbaudiit NTC rezistoru, kas atrodas starp 2 un 3 iepluudes kolektora cauruleem. Jaatpogaa pienaakoshais vads(i) un tad jaapameera. Shamam pretestiiba kriitas dzineejam uzsilstot, bet aukstam ir vairaaki kiloomi (10K+). Svariigi ir lai pie auksta dzineeja nebuutu iisais, vai tikai paarsimt omu - tad vadiiba sanjem signaalu, ka dzineejs ir pilniibaa uzkarsis un iesleedz attieciigus rezjiimu kas var novest pie slaapshanas dzineejam kas veel nav uzsilis.
Gan jau WEBa plashumos ir veel viskas incants (degvielas spiediena regulators, signalizacijas paarpalikumi utt.). Ja nebuutu Interneta, tad laikam saaktu ar jautaajumu - kas notiek/mainaas sho pirmo 10 sekunzju laikaa.
P.S. Ja aizdomas uz Holla deveeju, tad peec noslaapshanas vajag pastarteet un veerot taho - ja tas paliek nekustigs, taatad signals no Holla nepienaak. Bet taadaa gadiijumaa arii iedarbinaat nevar. Liidz ar to, njemot veeraa Tavu apraxtu, shis laikam nebuus tas gadiijums.