• c900 `89 kabrio - Page 7
Page 7 of 10

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Thu Aug 10, 2017 6:44 pm
by defektivais
Nauris_t16 wrote:Kontaktgrupa.

Tikai parastais elektriķis viņu nenomainīs, vai arī būs viss aplauzts un šķībi salikts, jo jāņem nost visa kulise, pretaizdzīšanas fīča :)
Slēdziens, ka ģenerators nelādē pietiekoši jo ar būsteri var piestartēt, uz spailēm pienāk 13V. Bet man ir aizdomas, ka vaina nav tikai tur vien jo pirms tam šī problēma bija ar gadījuma raksturu, kā arī atslēga uz sajūtām griežas savādāk kā iepriekšējam c900.
Kontaktgrupa ir nopērkama jauna?

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Fri Aug 11, 2017 8:55 am
by ifka
Profilaksei ieteicams paarbaudiit "galveno masas punktu", kas atrodams turpat priekshpusee pie AKB. Korodeejis savienojums, var izraadiities daudzu "briinumu" ceelonis.

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Mon Apr 16, 2018 12:14 pm
by defektivais
Brīvdienās sanāc pieķerties klāt un nomainīt aizdedzes slēdzi (paldies uldiinii par operatīvo detaļu sagādi) un cerams, ka šis arī ir risinājums regulārajai piedarbināšanas problēmai.

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Mon Apr 16, 2018 12:17 pm
by defektivais
slēdža bildē redzami arī divi "parazīti" - sarkanais resnais vads un zaļais bez plastmasas, nepietika gan laika un vēlmes šķetināt tālāk, bet pieļauju, ka tie ir pārpalikumi no signalizacijas.

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Wed Apr 18, 2018 10:17 am
by Nauris_t16
Ja pareizi atceros, tad tas kontakts, uz kura ir zaļais bez izolācijas, ir tukšs no rūpnīcas.

Sarkanu nevienu lieku īsti nesaskatu.

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Thu May 24, 2018 9:24 pm
by defektivais
Beidzot samainīju dzeses radiatoru, paņēmu gan budžetnieku - nissen. Radās jautājums, vai otrs ventilators vispār slēdzas iekšā ja AC nestrādā? Lieta tāda, ka tas ir ar beigtu gultni un tagad domāju vai meklēt vietā, vai arī var nelikt ja tuvākajā laikā AC remonts noteikti nenotiks?

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Thu May 24, 2018 9:27 pm
by defektivais
Nauris_t16 wrote: Wed Apr 18, 2018 10:17 am Ja pareizi atceros, tad tas kontakts, uz kura ir zaļais bez izolācijas, ir tukšs no rūpnīcas.

Sarkanu nevienu lieku īsti nesaskatu.
Sarkanie vadi ir divi uz viena spraudņa, cik skatos internetos un uz donora slēdža, tad tur ir tikai viens.

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Fri May 25, 2018 2:26 pm
by Nauris_t16
Par vadiem precīzi vairs neatceros, varu vaaaaaarbūt kaut kad nobildēt savam - gads tas pats, jābūt 1:1

Man nissens radiatoram šobrīd ir tieši 10gadi, tpu tpu tpu nekas netek - jo zinu, ka nākamo taisīšu alumīnija, principa pēc gan, jo arī nissens lieliski tiek galā ar temperatūrām.

Jā, otrs ventilators ieslēdzas tikai ar ieslēgtu AC un pie kkādiem 100+ grādiem. Mans ieteikums - uztaisīt kā man :D Jaunu ķēdi otram ventilatoram, caur releju, ar slēdzi salonā. Tīri tā, rezervei. Man ir rūgta pieredze, kamēr man bija tikai viens ventilators, tas izbeidzās, ko es nepamanīju un stāvot uz vietas pārkarsēju galvu, ko izmetu laukā, jo bija jau slīpēta. Galvu, kas bija nogājusi tikai kādus 30k km. Un arī pēc tam ieliku lietotu ventilatoru, kas izbeidzās pagājušogad - sapuva un sāka tik grūti griezties, ka pats nespēja iegriezties un sita laukā drošinātāju. Nospļāvos, un iebāzu tur lielāko un jaudīgāko SPAL, ko varēju dabūt iekšā :D Sekundārais (tipa AC) gan vēl ir kaut cik ejošs oriģinālais.

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Fri May 25, 2018 2:35 pm
by maris
vai var nedaudz modificējot kondicioniera ķēdi , lai ieslēdzot kondicioniera pogu pat bez strādājoša kondicioniera ieslēdzās otrais ventilators . Ka Nauris raksta , rezerves variantam :roll:

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Fri May 25, 2018 4:01 pm
by Arnijs
defektivais wrote: Thu May 24, 2018 9:24 pm Lieta tāda, ka tas ir ar beigtu gultni
Un - kur problēma samainīt gultni?

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Mon May 28, 2018 9:48 am
by Nauris_t16
Tak tas konkdicionieris tāpat tāds nosacīts vien ir, puņķus tikai var dabūt. Kas ir ar uzpildi? Tur tak vajag R12, ne?

Izmetot to visu herāciju ārā, motortelpa paliek tukšāka un smukāka, mašīna paliek vieglāka un pārādās vieta frontālajam IC, par ko mašīna būs pateicīgāka par kondicionieri :)

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Mon May 28, 2018 10:05 am
by defektivais
Nauris_t16 wrote: Mon May 28, 2018 9:48 am Tak tas konkdicionieris tāpat tāds nosacīts vien ir, puņķus tikai var dabūt. Kas ir ar uzpildi? Tur tak vajag R12, ne?

Izmetot to visu herāciju ārā, motortelpa paliek tukšāka un smukāka, mašīna paliek vieglāka un pārādās vieta frontālajam IC, par ko mašīna būs pateicīgāka par kondicionieri :)
Plānā ir saprast cik lieli būs nepieciešamie izdevumi, lai sataisītu AC un tad arī būs skaidrs kā rīkoties. Gribētos jau atstāt jo man šķiet, ka strādājošs AC ir labi ja 1 no 100 c900.

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Mon May 28, 2018 10:27 am
by maris
droši vien šobrīd ja plāno reanimēt kondicionieri ir prātīgi sistēmu uzreiz pārtaisīt uz R134 jo R12 reāli vairs nav dabūnams .
Es nu jau pirms vairāk nekā 5 gadiem atjaunoju visu sistēmu ( sūknis , trubas utt ... ) , tas izmaksāja vairāk nekā 1000 Ls , bet nepārbūvēju no R12 uz R 134 , lai gan tagad saprotu ka vajadzēja . Vēl jau strādā viss Ok , bet kad būs jāpilda :doh:

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Mon May 28, 2018 12:58 pm
by ifka
C900 kondicionētājs, nudien, nav visai mūsdienīgs ;), toties efektīvi glābj situāciju, ja, kkādu iemeslu dēļ, saulainā laikā pārvietojies ar paceltu jumtu.

Pirmais, ar vislielāko sapūšanas risku, ir kondicioniera radiators (aplūkojams no AKB puses - pirms dzinēja dzeses radiatora). Ja tas un pievadcaurules nav "izšķīdušas", tad cerība salabot pieaug eksponenciāli.


Savukārt par R12 uz R134 konversiju ārvalstu forumu diskusijās daudz un dažādi viedokļi. Viens otrs pat apgalvo, ka viss, kas vajadzīgs ir "legāli" tikt vaļā no R12 un iepildīt R134. Citiem atkal savādāki ieskati. Tiec nu gudrs :)

Bet visupirms paskaties, kas rakstīts tev motortelpā - kāds AC dzeses aģents tiek izmantots. Manējs ir US modelis no 1989 gada un tam jau sākotnēji ir R134. Iespējams, ka Tev aŗī.

Re: c900 `89 kabrio

Posted: Mon May 28, 2018 3:09 pm
by Nauris_t16
Starp citu, ir pieejams pilns kondicioniera komplekts no T8, ņemot nost iekšā vēl bija gāze :mrgreen: Respektīvi, spiedienu tur, jo pildīts nebija stabilus 10+gadus.