• 9-3sc Aero - Page 2
Page 2 of 3

Re: 9-3sc Aero

Posted: Wed Aug 19, 2015 10:02 pm
by elmo
Uno wrote:
elmo wrote:Nu ja esi hondists, tad jāņem šito :
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/t ... keopp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
:mrgreen::naughty:
Šie Civic labi tirgojas rezerves daļās :lol:
Man tuvāks ir Accord.

2006 .g Accord universālim lielākais ir 2,4 ar 190hp. Lai dabūtu vairāk, jāliek Vtec galva no TypeR Civic, programmēšana utt.
Negribas jaukties dzinējā un ieguvums nav tik liels.

Saab cipari jau sākotnēji izskatās interesantāki un potenciāls vēl interesantāks.


Kādas ir vidējās Saab uzturēšanas izmaksas pa gadu? (piekares remonts, dzinēja apkopes (neskaitot eļļas maiņas)).
Ir kādas detaļas, ko nākas mainīt vairākas reizes pa gadu? (neskaitot filtrus)
Saabam zirgi vairāk, bet svars ar lielāks! Mani šitāds Civic Rumbulā samizoja kā mazo ezi ar visiem 275zs zem haubes. Varbūt vienīgi no kādiem 120km/h uz augšu ir kādas izredzes jo taisnes galā tikai sāku vilkt klāt!
Piekarē sābiem problēmu nav! Galvenais nenopirkt nojātu ķerru mašīnas vietā!

Re: 9-3sc Aero

Posted: Wed Aug 19, 2015 11:10 pm
by Uno
Arnijs wrote:
Uno wrote:

Kādas ir vidējās Saab uzturēšanas izmaksas pa gadu? (piekares remonts, dzinēja apkopes (neskaitot eļļas maiņas)).
Ir kādas detaļas, ko nākas mainīt vairākas reizes pa gadu? (neskaitot filtrus)
Piekares priekšējie plaukti (Šars mainās kopā ar plauktu un sailentbloku) būs no ~80-190Eur/gb - atkarībā no ražotāja.
Nav vājā vieta, bet šari kādreiz izbeidzas jebkuram auto. Vājā vieta ir augšējie amortiņu balsta gultņi, (1x~30tk km, bet būtībā - kā un pa kurieni brauc. Viņiem ir vājš blīvējums un, ja tiek iekšā smiltis un netīrumi, dienas principā skaitītas) No laicīgi nenomainītiem gultņiem lūzt atsperu gali. Noteikt var, grozot stūri līdz galējiem stāvokļiem. Uz stūres būs jūtamas sīkas "bedrītes". Stab. atsaites vidēji 1x 1-2gados (ap 20Eur/gb). Aizmugurē bumerangi (lodbukses ~25Eur/gb) Aizm.tilta atsaite (OEM būs ap 90Eur), aizm. sailentbloks ap 18Eur/gb. Stabilizatoru vidējās buksītes no 2Eur/gb līdz 10 par OEM. Vēl mēdz ķīlēt aizm. bremžu suporti (alumīnija korpuss - izdilums) Atjaunots ap 120Eur. Ja liksi detaļas par šīm cenām (nevis lēto galu), tad neredzu nevienu punktu , kuru vajadzētu mainīt biežāk kā 1x gadā. Labi sataisīts ritošais bez problēmām nokalpos 2-3 gadus (varbūt izņemot augš. atbalsta gultņus un stab. atsaites)
Piekarei būs cītīgi jāseko līdzi, pie šādām cenām nav pierasts.

Kā ir ar LP9 (B284) dzinēja izturību? Kāds ir aptuvenais nobraukuma resurss?

Izņemot to ka kāds bačoks nepareizi izvietots vai truba netur, nav nekas cits lasīts.

Re: 9-3sc Aero

Posted: Wed Aug 19, 2015 11:19 pm
by Uno
elmo wrote:
Uno wrote:
elmo wrote:Nu ja esi hondists, tad jāņem šito :
https://m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/t ... keopp.html" onclick="window.open(this.href);return false;
:mrgreen::naughty:
Šie Civic labi tirgojas rezerves daļās :lol:
Man tuvāks ir Accord.

2006 .g Accord universālim lielākais ir 2,4 ar 190hp. Lai dabūtu vairāk, jāliek Vtec galva no TypeR Civic, programmēšana utt.
Negribas jaukties dzinējā un ieguvums nav tik liels.

Saab cipari jau sākotnēji izskatās interesantāki un potenciāls vēl interesantāks.


Kādas ir vidējās Saab uzturēšanas izmaksas pa gadu? (piekares remonts, dzinēja apkopes (neskaitot eļļas maiņas)).
Ir kādas detaļas, ko nākas mainīt vairākas reizes pa gadu? (neskaitot filtrus)
Saabam zirgi vairāk, bet svars ar lielāks! Mani šitāds Civic Rumbulā samizoja kā mazo ezi ar visiem 275zs zem haubes. Varbūt vienīgi no kādiem 120km/h uz augšu ir kādas izredzes jo taisnes galā tikai sāku vilkt klāt!
Piekarē sābiem problēmu nav! Galvenais nenopirkt nojātu ķerru mašīnas vietā!
Standarta Civic neiet, bet tā kā daudzi ir sabūvējuši augstu apgriezienu hibrīdus, kam jauda ir sākot ar 200 hp, tad protams ka ar savu nelielo svaru viņi ieskrienas ātrāk. Bet tas jau ir cits stāsts :D
P.s. Komforta Civicā nav :mrgreen:

Re: 9-3sc Aero

Posted: Thu Aug 20, 2015 10:36 am
by Arnijs
Uno wrote: Kā ir ar LP9 (B284) dzinēja izturību? Kāds ir aptuvenais nobraukuma resurss?
Ar izturību it kā problēmu nav, bet šiem dzinējiem esam mainījuši GSM ķēdes. (izstiepjas un met kļūdu uz nepareizu GSM stāvokli, līdz ar to iemet "Limp Home" režīmā) Un tas darbiņš jau maksā... Kā arī pats ķēžu komplekts ir ap štuku.

Re: 9-3sc Aero

Posted: Thu Aug 20, 2015 1:31 pm
by Reinis_me
Normāls auto, man patīk.

Piekares daļas ir no Opeļa, līdz ar to ir normāls piedāvājums arī uz aftermarket daļām. Tas, vai likt tās, vai iespringt uz OEM - katra paša ziņā.

Man, gandrīz katru dienu braucot arī pa granti (ne pārāk garu posmu, bet tomēr), jau ir paspējusi izkretinēt visnotaļ stilīgā un foršā aizmugures stikla forma. Tas momentā ir pilns ar putekļiem, kuri no viņa kā nebirst, tā nebirst nost.

Image

:violin:

Re: 9-3sc Aero

Posted: Thu Aug 20, 2015 4:05 pm
by lawyer
Arnijs wrote:
Uno wrote: Kā ir ar LP9 (B284) dzinēja izturību? Kāds ir aptuvenais nobraukuma resurss?
Ar izturību it kā problēmu nav, bet šiem dzinējiem esam mainījuši GSM ķēdes. (izstiepjas un met kļūdu uz nepareizu GSM stāvokli, līdz ar to iemet "Limp Home" režīmā) Un tas darbiņš jau maksā... Kā arī pats ķēžu komplekts ir ap štuku.
Šis aspekts reāli iespārda :shifty:

Re: 9-3sc Aero

Posted: Thu Aug 20, 2015 4:47 pm
by Arnijs
lawyer wrote:
Arnijs wrote:
Uno wrote: Kā ir ar LP9 (B284) dzinēja izturību? Kāds ir aptuvenais nobraukuma resurss?
Ar izturību it kā problēmu nav, bet šiem dzinējiem esam mainījuši GSM ķēdes. (izstiepjas un met kļūdu uz nepareizu GSM stāvokli, līdz ar to iemet "Limp Home" režīmā) Un tas darbiņš jau maksā... Kā arī pats ķēžu komplekts ir ap štuku.
Šis aspekts reāli iespārda :shifty:
Bet - ja grib braukt ar 2.8 .... Un - nav jau problēma dārdzībā. Problēma parasti ir nepietiekošos ienākumos, lai šo dārdzību uzturētu. Autobizness vēl ir figņa, ja salīdzina piem. ar farmāciju

Re: 9-3sc Aero

Posted: Thu Aug 20, 2015 5:30 pm
by Gac
Tas gan. Pie tam, auto biznesā tu vari pārsēsties no 2.8 uz 1.8 vai 0.8, vai vispār uz K2, bet farmācijā - ja gribi dzīvot, nav variantu.

Re: 9-3sc Aero

Posted: Thu Aug 20, 2015 6:01 pm
by elmo
Viss ir relatīvi! Man tiko šodien WESS prasīja 900 euro par razdatkas servo motoru! Palikām pie tā, ka vienkārši apmetīs servo motoram plastmasas zobratu par 180 grādiem un viss! Tā kā ķēdes maiņa saabam ir lēta, ja salīdzina ar BMW plastmasas zobrata cenu! :)

Re: 9-3sc Aero

Posted: Thu Aug 20, 2015 8:49 pm
by lawyer
Arnijs wrote:
lawyer wrote:
Arnijs wrote: Ar izturību it kā problēmu nav, bet šiem dzinējiem esam mainījuši GSM ķēdes. (izstiepjas un met kļūdu uz nepareizu GSM stāvokli, līdz ar to iemet "Limp Home" režīmā) Un tas darbiņš jau maksā... Kā arī pats ķēžu komplekts ir ap štuku.
Šis aspekts reāli iespārda :shifty:
Bet - ja grib braukt ar 2.8 .... Un - nav jau problēma dārdzībā. Problēma parasti ir nepietiekošos ienākumos, lai šo dārdzību uzturētu. Autobizness vēl ir figņa, ja salīdzina piem. ar farmāciju
Protams, bet es to auto nespēju uztvert nekā citādi kā tikai par jaudīgāku, vairāk apkarinātu FWD opeli... tādā vīzē šīs izmaksas šķiet neadekvātas :think:

Turklāt, ja kādas dzinēja sastāvdaļas nomaiņa prasa dzinēja izcelšanu, inženieriem būtu jāpieliek visas pūles, lai šīs sastāvdaļas mūžu padarītu līdzvērtīgu auto mūžam - pretējs iznākums manā ieskatā ir reāls izstrādes brāķis, jo nospiedoši lielākajai daļai auto dzinēju sadales vārpstu piedziņas ķēdes nav jāmaina :snooty:

Re: 9-3sc Aero

Posted: Thu Aug 20, 2015 9:16 pm
by Vilcins
Ja,tur es tev pilnigi piekritu par kedes mainu,piemeram BMW vai Mersedes,
Jabut ipasi apdavinatam ,lai nojatu siem modeliem kedes.

Re: 9-3sc Aero

Posted: Thu Aug 20, 2015 10:24 pm
by Uno
lawyer wrote:
Arnijs wrote: Ar izturību it kā problēmu nav, bet šiem dzinējiem esam mainījuši GSM ķēdes. (izstiepjas un met kļūdu uz nepareizu GSM stāvokli, līdz ar to iemet "Limp Home" režīmā) Un tas darbiņš jau maksā... Kā arī pats ķēžu komplekts ir ap štuku.
Šis aspekts reāli iespārda :shifty:
Bet - ja grib braukt ar 2.8 .... Un - nav jau problēma dārdzībā. Problēma parasti ir nepietiekošos ienākumos, lai šo dārdzību uzturētu. Autobizness vēl ir figņa, ja salīdzina piem. ar farmāciju
Protams, bet es to auto nespēju uztvert nekā citādi kā tikai par jaudīgāku, vairāk apkarinātu FWD opeli... tādā vīzē šīs izmaksas šķiet neadekvātas :think:

Turklāt, ja kādas dzinēja sastāvdaļas nomaiņa prasa dzinēja izcelšanu, inženieriem būtu jāpieliek visas pūles, lai šīs sastāvdaļas mūžu padarītu līdzvērtīgu auto mūžam - pretējs iznākums manā ieskatā ir reāls izstrādes brāķis, jo nospiedoši lielākajai daļai auto dzinēju sadales vārpstu piedziņas ķēdes nav jāmaina :snooty:[/quote]


+1
:shock:
Šis variants par ķēdēm tiešām neiedvesmo. Viņi ir viņas apzeltījuši :mrgreen:
Saprastu 300- 700 eur + darbs, bet štuka tikai par "Opeļa" ķēžu komplektu ir pipec.
ja kādas dzinēja sastāvdaļas nomaiņa prasa dzinēja izcelšanu
Nopietni?
= Ģeneratora, startera, stūres reikas nomaiņa utt.?

Tas vēl ir ok, ja jāatskrūvē dažas skrūves un vadi jāatvieno vienā vai divos štekeros.
Ja trakāk, tad inženieri nav draudzējušies ar veselo saprātu.

Re: 9-3sc Aero

Posted: Thu Aug 20, 2015 10:32 pm
by Uno
Reinis_me wrote:Normāls auto, man patīk.

Piekares daļas ir no Opeļa, līdz ar to ir normāls piedāvājums arī uz aftermarket daļām. Tas, vai likt tās, vai iespringt uz OEM - katra paša ziņā.

Man, gandrīz katru dienu braucot arī pa granti (ne pārāk garu posmu, bet tomēr), jau ir paspējusi izkretinēt visnotaļ stilīgā un foršā aizmugures stikla forma. Tas momentā ir pilns ar putekļiem, kuri no viņa kā nebirst, tā nebirst nost.

Image

:violin:
Skatos, ka Tev ir 2,0t motors.
Jauda ir pietiekama, lai kustinātu šo bundžu vai prasās vairāk?
Kāds ir degvielas patēriņš?
:ugeek:

Re: 9-3sc Aero

Posted: Fri Aug 21, 2015 4:09 pm
by Arnijs
Atbildot uz iepriekšpēdējo postu... Nav jau nu gan tik traki. 9-3ss/sc motors nav jāceļ praktiski pie nekādiem darbiem. Pie ķēdes maiņas to dara tikai uz 9-5 2.0/2.3 motoriem (pie kam - var izdarīt arī līdz galam neizceļot, tikai tas neatsver to čakari, jo motora izcelšanas procedūra ir maksimāli optimizēta) 2.8 motoru ķēdes maiņa ir pietiekoši čakarīgs process arī bez motora izcelšanas.
Kaut kas līdzīgs šim, tikai bik vienkāršāk :D

Re: 9-3sc Aero

Posted: Fri Aug 21, 2015 5:48 pm
by Vilcins
Luk te gan butu ko pacakareties.