• SAAB LPG topiks - Page 16
Page 16 of 18

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Tue May 30, 2017 9:42 pm
by Mahmuds
Arnijs wrote: Opera bija cita, bet katastrofa notika tieši dēļ stienīšu dzeses... Tāpēc jau "samainīt" bija pēdiņās
Katastrofa notika tādēļ, ka bija izvilkti par daudz GRAFĪTA stienīši, ar kuru palīdzību regulē reaktora reaktivitāti (tie palēnina neitronus), savukārt reaktora apkopē maina degvielas stienīšus (cirkonija caurules pildītas ar urānu).

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Tue May 30, 2017 10:07 pm
by Flesh
Man jau patīk, ka no LPG līdz AES ir tikai viens solis :lol:

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Tue May 30, 2017 10:10 pm
by Vilcins
Ja nav par ko parunāt, tad var, par jebko parunat.

SAAB LPG topiks

Posted: Thu Sep 28, 2017 8:58 am
by Jur4ix
Sveiki,

Interesē Jūsu domas par 4.paaudzes komplektu - Viss no BRC, sprauslas, kompis un reduktors, ko Jūs domājat ? Tiek noņemta 5.paaudze, jo 3 sprauslām ir nesadegšana un kopējās izmaksas remontam ir diezgan palielas.
Kādas atsauksmes ir par Emmegas 4.paaudzi?

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Thu Sep 28, 2017 9:24 am
by hofmaks
Iesaku lpg tech vadību, hana vai baracuda sprauslas un shark reduktoru. Ar brc reduktoriem ir bēdīgi- strādā kā grib. Emmegas strādā normāli- līdz 2 gadiem

SAAB LPG topiks

Posted: Thu Sep 28, 2017 10:11 pm
by Jur4ix
Vai tiešām tikai vienam cilvēkam ir viedoklis? Paldies Hofmaks par viedokli.
Ir vēl divi varianti no meistara:
1.Stag q next kompis, Baracuda Sprauslas, reduktors turbot 1200, brc varsts.
2. Stag GO fast 200, reduktors shark 1500, sprauslas STAG AC.
Padalieties, lūdzu, ar savu pieredzi un zināšanām. Labākais veids kā pārbaudīt kādu tehniku ir tā saimnieka atsauksmes.

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Thu Sep 28, 2017 10:28 pm
by Vilcins
Vienkārši visiem ir vienalga :mrgreen:
Man personīgi Hirsch stāv virsu
Gold reduktors
Barakudas sprauslas
KING vadība, kurā ir adaptīvā, pielāgojas pēc auto ecu parametriem
Un ja grib nobarot jaudu, neaizmirst par lielo multivarstu balona, resno barošanas vadu uz reduktoru.
Vairums gāzes meistariem vispār nav sajēgas ka uzlikt gazi saabam un kur nu vēl jēdzīgi saregulet.
Pieredze, nu jau ar trīs sagazetiem saabiem.

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Fri Sep 29, 2017 9:27 am
by Martiness
Vilcins wrote: Thu Sep 28, 2017 10:28 pm Vienkārši visiem ir vienalga :mrgreen:
Man personīgi Hirsch stāv virsu
Gold reduktors
Barakudas sprauslas
KING vadība, kurā ir adaptīvā, pielāgojas pēc auto ecu parametriem
Un ja grib nobarot jaudu, neaizmirst par lielo multivarstu balona, resno barošanas vadu uz reduktoru.
Vairums gāzes meistariem vispār nav sajēgas ka uzlikt gazi saabam un kur nu vēl jēdzīgi saregulet.
Pieredze, nu jau ar trīs sagazetiem saabiem.
Vispār pamanīju, ka daudzi šajā forumā "piemin" tehniskas problēmas, kad "atvelk" ar gāzi. Kā tur īzsti ir? Jo es piemēram nekad gāzi neslēdzu ārā, kad vajag spiežu grīdā tfu, tfu nekādas problēmas nav bijušas. Varbūt kāds var tehniski paskaidrot, kas tieši tur ir slikti, kad griež līdz redlainam ar gāzi? :think:

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Fri Sep 29, 2017 10:51 am
by lawyer
Vecīt, lpg nav domāts, lai ar to grieztu dzinēju līdz redlainam - lpg tāpat kā dīzelis ir domāti, lai iesiptu kapeiku. Tā ka dudini vien tāpat pa mierīgo un domā, kā žmiedzas kapeikas, nevis sapņo par redlainiem :wink::mrgreen:

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Fri Sep 29, 2017 11:27 am
by Martiness
lawyer wrote: Fri Sep 29, 2017 10:51 am Vecīt, lpg nav domāts, lai ar to grieztu dzinēju līdz redlainam - lpg tāpat kā dīzelis ir domāti, lai iesiptu kapeiku. Tā ka dudini vien tāpat pa mierīgo un domā, kā žmiedzas kapeikas, nevis sapņo par redlainiem :wink::mrgreen:
Vispār jau es vēlējos, lai kāds tehniski zinošs cilvēks paskaidro, kādēļ/vai tas ir slikti. :think:
Ar "redline" domāju normālas apdzīšanas manevrus. Un, ko nozīmē iesiptu* kapeiku? Auto jau bija aprīkots ar gāzes iekārtu, kad to iegādājos, tā arī braucu uz gāzes, kad izbeidzas tad dažķārt piemirstās iepildīt. Skaidrs, ka gāze arī ir ekonomiski izdevīgāks "kurināmais", kā arī videi krietni draudzīgāks, jo neesmu no tiem cilvēkiem, kuri nopērk vecu dīzeli un izgriež visu, ko vien var izgriezt.

P.s.
Saprotu, ka ikdienā pārvietojies ar bmw dīzēli, taču domāju, ka neesam pazīstami, tādēl par "vecīšiem" droši vari saukt savus "pacanus" powerā. :whistle::hand:

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Fri Sep 29, 2017 12:08 pm
by hofmaks
Ar gāzi ir tā- nekad neko nevar zināt. Uz apdzīšanu nekad redlainā neiet- ja vien nemet no 5 uz 2 robu.
Gāzei nepatīk augsti apgriezieni. Kăpēc- lai arī viņai lielāks oktāns tīri tehniski nespēj pilnvērtīgi nobarot lielus apgriezienus. Tas viss saistīts ar regulējumu un reduktoru. Degvielas spiediens sistēmā 3 bar , gāzes 1.6 + ļoti mainīgs. Ja pat liksi 2 reduktorus , tad radīsies problēma ar tukšgaitu jo gāzes būs par daudz + nesavilksi adaptācijas. Dzīvē ir vienkārši - ieliec labu gāzes komplektu, pabaro auto ar steroīdiem un brauc. Gribi riktīgi atstiept- pārslēdzies uz e98. Un visā pamatā, lai nebūtu problēmu,adaptācijām jābūt normas robežās

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Fri Sep 29, 2017 12:08 pm
by platais
Nav nekāda vaina gāzei, pārlika man Heinrihs gāze - Artehā likto setu (kādi 3 gadi braukts) no otra 9k, bet ar jaudīgākām sprauslām, iet ļoti ok, starpība starp gāzi un benzīnu nav ikdienā jūtama, tā kā bieži braukāju tālākus gabalus, ekonomiju jūtu stipri.

BET/ Vienīgi - Heinrihs gāzē ielika reduktoru neērtā vietā, kaut prasiju, lai liek aiz motora, tāpat tās lielās sprauslas pašā centrā, ar spīdīgi/ zilajiem elementiem ir visai neglītas (varbūt manas gaumes jautājums, ne viņu vaina), 2x nespēja gāzes līmeņa dačiku ielikt tā ,lai man līmeni rāda, un pēc gāzes ielikšanas bieži vien met čekendžin, sākotnēji bieži vel drebēja vēss uz gāzes. Kad pie apkopes teicu,ka dreb, viņi man teica ,ka tas jau man tieši uz benzīna (dačiku bija atslēguši tanī brīdī, nevareju objektīvi norādīt , kā vien bilst, ka ikdienā var redzēt kur kas ir ieslēgts, lai saprastu,ka tas ir uz gāzes), pēc apkopes situācija uzlabojās, čekendžins gan mēdz iedegties, neko sliktu tanī brīdī nejūtu, bet idejiski nav patīkami (būs jānolasa,kas tur ir), pārslēdzot uz benzīnu pēc brīža pazūd (ti ātrāk nekā ,ja turpinātu braukt ar gāzi).

BET redzot kā notiek kalibrācija, man nepalika pārliecība,ka viņi līdz galam saprot kas notiek.

Pārlikšana izmaksāja 500 eur + 12 eur par jauno dačiku balonā ,kas arī nerāda līmeni, toties rāda savadāk- vienmēr 3 punktiņus, nevis vienmēr tukšu gāzes balonu. Sākotnēji viņi norādija, ka manos vados vaina, tad teicu,ka paši tak pārvilkāt, man vecie vadi palika kastē. Kkas sapiņķerēts ar līmlenti pie pārslēgšanas slēdž, otrā pusē, kaut varēja tak izmantot no vecajiem vadiem štekerīti, ja pašiem tāda nav.

Vārdu sakot - pa lielam ir ok, bet līdz galam apmierināts neesmu, ja nu kādam noder šis viedoklis.
Protams pats vainīgs - gribēju ieekonomēt uz vecā seta rēķina, nevis likt jaunu Artehā :)

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Fri Sep 29, 2017 7:49 pm
by Jur4ix
Man arī tā bija. Kad braucu uz gāzi, tad tāds nedaudz nestabils, tukšgaitā stiprāk raustījās. Pārbaudīja sprauslas, 3 cilindros parādīja nesadegsanu, karoč sprauslas jāmaina. Nezinu, kā ir tavā gadījumā, gan jau ka sprauslas nav vainīgas.
Varbūt vēl kāds var savu viedokli izteikt par augstāk manis minētiem 3 gāzu iekārtu komplektiem???
platais wrote: Fri Sep 29, 2017 12:08 pm Nav nekāda vaina gāzei, pārlika man Heinrihs gāze - Artehā likto setu (kādi 3 gadi braukts) no otra 9k, bet ar jaudīgākām sprauslām, iet ļoti ok, starpība starp gāzi un benzīnu nav ikdienā jūtama, tā kā bieži braukāju tālākus gabalus, ekonomiju jūtu stipri.

BET/ Vienīgi - Heinrihs gāzē ielika reduktoru neērtā vietā, kaut prasiju, lai liek aiz motora, tāpat tās lielās sprauslas pašā centrā, ar spīdīgi/ zilajiem elementiem ir visai neglītas (varbūt manas gaumes jautājums, ne viņu vaina), 2x nespēja gāzes līmeņa dačiku ielikt tā ,lai man līmeni rāda, un pēc gāzes ielikšanas bieži vien met čekendžin, sākotnēji bieži vel drebēja vēss uz gāzes. Kad pie apkopes teicu,ka dreb, viņi man teica ,ka tas jau man tieši uz benzīna (dačiku bija atslēguši tanī brīdī, nevareju objektīvi norādīt , kā vien bilst, ka ikdienā var redzēt kur kas ir ieslēgts, lai saprastu,ka tas ir uz gāzes), pēc apkopes situācija uzlabojās, čekendžins gan mēdz iedegties, neko sliktu tanī brīdī nejūtu, bet idejiski nav patīkami (būs jānolasa,kas tur ir), pārslēdzot uz benzīnu pēc brīža pazūd (ti ātrāk nekā ,ja turpinātu braukt ar gāzi).

BET redzot kā notiek kalibrācija, man nepalika pārliecība,ka viņi līdz galam saprot kas notiek.

Pārlikšana izmaksāja 500 eur + 12 eur par jauno dačiku balonā ,kas arī nerāda līmeni, toties rāda savadāk- vienmēr 3 punktiņus, nevis vienmēr tukšu gāzes balonu. Sākotnēji viņi norādija, ka manos vados vaina, tad teicu,ka paši tak pārvilkāt, man vecie vadi palika kastē. Kkas sapiņķerēts ar līmlenti pie pārslēgšanas slēdž, otrā pusē, kaut varēja tak izmantot no vecajiem vadiem štekerīti, ja pašiem tāda nav.

Vārdu sakot - pa lielam ir ok, bet līdz galam apmierināts neesmu, ja nu kādam noder šis viedoklis.
Protams pats vainīgs - gribēju ieekonomēt uz vecā seta rēķina, nevis likt jaunu Artehā :)

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Fri Sep 29, 2017 9:40 pm
by Ainars
Braucu ar Artehaa liktu gaazi... es nevienu sliktu vaardu nevaru teikt.. NEVIENU.. straadaa ideaali, nekas neraustaas, ari pie "redlaina".. paterinsh nemainaas vai braucu agresiivi vai mieriigi.. 400km ar 48l

Ja man butu izveele, tikai tur liktu.. daargak ka standarta kantorii, bet vismaz stradaa

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Fri Sep 29, 2017 9:42 pm
by Aigars
Pievienojos Aināra teiktajam - pa 4,5 gadiem problēma bija tikai vienu reizi - uzberot gāzi sāka pārslēgties uz benzīnu - bija nokritusi viena vakuuma trubiņa :)))