• SAAB LPG topiks - Page 5
Page 5 of 18

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Tue Feb 16, 2016 7:03 pm
by Mahmuds
Es parasti pagriežu aizdedzes atslēgu līdz iedegas panelis (un sāk griezties benzīna sūknis), pagaidu kādas 2 sekundes un tad startēju, pielec ātrāk. Uzreiz startējot, manam auto arī kādas 3 sekundes vajag, lai pielēktu.

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Tue Feb 16, 2016 9:55 pm
by bio
Man izteikti slikti leca no rītiem. (9-5, 2001, B235R, LPG, E98- Neste)
Nelīdzēja ne vairākkārtēja atslēgas griezšana ON-OFF lai sūknis sakačā degvielu, ne griezšana uz sekundi, divām un tad atkārtoti. Arī pie temepratūras maiņām nekādas izmainās nevarēja novērot. Nācās zāģēt līdz sāka pukšķēt un arī tad parasti noslāpa un tikai atkārtoti startējot pieleca.
Palīdzēja STP degvielas piedeva sprauslu tīrīšanai. Iegāzu uz ~pus bāku ko izbraukāju pāris dienu laikā. Atkārtoti neesmu lējis, nu jau būs pāris mēneši pagājuši, kā konstanti auto pielec pēc ~1-1.5 sekunžu startēšanas.

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Tue Feb 16, 2016 10:21 pm
by Brand
bieži lec slikti ja atplūdes vārsts (štucers virs sūkņa- tur iekšā ir lodveida vārsts) ieķeras. vajag ieslēgt aizdedzi un paklausīties noņemot krēslu pie sūkņa vai lodīte atlec. ja atlec, tad viss ok. domāju, ka ar to klīneri patīriji to vārstu, tāpēc arī sāka lekt kā pienākas.

Man atkal pie lieliem mīnusiem lec ar otro piegājienu. hz kāpēc. laikam jau because saab

p.s. bet vispār jau ar gāzi tam sakara tiešām nekāda.

tēmas turpināšanai. gribējās pajautāt - kāpēc arteh komanda atdzīst tieši gurtner uz aero? es piemēram, pirms liku kme gold, parunājos ar vairākiem gāziniekiem un šie teica, ka gunčām baigi daudz atteikumu. gme gold tur līdz 300 zs brīvi. ja grib ko niknāku, tad kme twin ar trojņiku..

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Tue Feb 16, 2016 10:41 pm
by bio
Brand wrote: p.s. bet vispār jau ar gāzi tam sakara tiešām nekāda.
Un kāds vēl sakars var būt! Itsevišķi ar slikti regulētu iekārtu. ECU jau nesaprot ka tiek braukts ar gāzi un ja kaut kas nav kā vajag veic korekcijas degvielas kartēs, kas vēlāk ietekmē darbību uz benzīna. Tajā skaitā lekšanu ja adaptācijas ir galīgā sviestā!
Tā ir aleternatīva degviela, kuras lietošana auto no rūpnīcas viedokļa nav paredzēta, tāpēc jārēķinās ar potenciālām, nevēlamām sekām.

P.S.
Piekristu par vārstu ja tas būti bijis neregulāri vai vienmēr. Bija tikai un vienīgi no rītiem (pēc stāvēšanas pa nakti vai ilgāku laika periodu). Nekad pa dienu vai vakarā, kaut vai pēc braukšanas no rīta visu dienu stāvējis.

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Tue Feb 16, 2016 10:53 pm
by elmo
Uz manām sūdzībām par sliktu lekšanu no rītiem tas vārsts tika nomainīts! Un ziniet ko es teikšu, tagad lec! :handgestures-thumbup:
Un vēl es iegāzu arī protec piedevu degvielai! Iespējams sakritība! :mrgreen:

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Tue Feb 16, 2016 10:54 pm
by Brand
:) noņemot klemmi no aķīša var nodzēst visas adaptācijas.

ja nelec arī tad kā nākas, tad jau nu ar gāzi sakara tiešām nekāda.

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Tue Feb 16, 2016 11:23 pm
by bio
Brand wrote::) noņemot klemmi no aķīša var nodzēst visas adaptācijas.
Neder- vajag elegantāk un tā lai pēc tam nav jāķer radio stacijas par jaunu un jāprogrammē laikrādis! :mrgreen:

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Wed Feb 17, 2016 12:24 am
by edijs
Reinis_me wrote:
edijs wrote: Hmm, vai arī jāpasūta no poļiem http://nagaz24.pl/tightened-upper-part- ... ,p,en.html
No Nagaz var droši sūtīt, atnāk mazāk kā nedēļas laikā.
Mdā, iemetu grozā, paskatījos piegādes cenu - laikam man par 8+20 euro tik ļoti nevajag. Vai nu jāapsver doma par lielāku pasūtījumu, vai arī jāturpina meklēt tādu pašu pipsi mūsu platuma grādos.

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Wed Feb 17, 2016 10:40 am
by Henry
es tik nesen uzzināju, ka šādiem gadījumiem (lai nebūtu katru reizi pēc klemmes noņemšanas manuāli jāiestata laikrādis) vajag izvēlēties kādu radio staciju (bet tas strādā tikai ar daļu no stacijām) un piespiežot abas pulksteņa pogas vienlaicīgi, paturot pāris sekundes SID iestata laiku pēc radiostacijas settingiem. ja ar vienu staciju nesanāk - jāņem citu. uz SID laikam uzmetās kkāds uzraksts RDS-TIME... vai kas tml. :violin:
bio wrote:
Brand wrote::) noņemot klemmi no aķīša var nodzēst visas adaptācijas.
Neder- vajag elegantāk un tā lai pēc tam nav jāķer radio stacijas par jaunu un jāprogrammē laikrādis! :mrgreen:

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Wed Feb 17, 2016 10:54 am
by bio
To es zinu! Itsevišķi pie laika maiņas radio stacijas haltūrē ar RDS laika update.

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Wed Feb 17, 2016 11:01 am
by Henry
mosh kāds vēl baksta minūtes katru reizi kā es to vēl nesen darīju. varbūt noderēs šīs instrukcijas...

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Sun Feb 28, 2016 10:08 pm
by hofmaks
Brand wrote::) noņemot klemmi no aķīša var nodzēst visas adaptācijas.

ja nelec arī tad kā nākas, tad jau nu ar gāzi sakara tiešām nekāda.
Pietiek ar nr 17 drošinātāja izņemšanu uz minūti. Tiek nodzēstas adaptācijas. Radio un viss pārējais paliek neskarts.

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Sun Feb 28, 2016 10:50 pm
by elmo
Tā jau ir, nodzēš adaptācijas, kļūdas un tad brīnās, ka servisā neredz vainu, kāpēc neiet! :)

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Mon Feb 29, 2016 11:43 am
by hofmaks
Tas ir domāts ideālā variantā,ja nedeg checks. Par drošinātāja raustīšanu esmu sen aizmirsis,kopš tika uzlikts lpg tech vadības bloks un ar iedarbināšanu epopejas ir beigušās!

Re: SAAB LPG topiks

Posted: Mon Mar 21, 2016 3:55 pm
by eriks1531
bio wrote:Man izteikti slikti leca no rītiem. (9-5, 2001, B235R, LPG, E98- Neste)
Nelīdzēja ne vairākkārtēja atslēgas griezšana ON-OFF lai sūknis sakačā degvielu, ne griezšana uz sekundi, divām un tad atkārtoti. Arī pie temepratūras maiņām nekādas izmainās nevarēja novērot. Nācās zāģēt līdz sāka pukšķēt un arī tad parasti noslāpa un tikai atkārtoti startējot pieleca.
Palīdzēja STP degvielas piedeva sprauslu tīrīšanai. Iegāzu uz ~pus bāku ko izbraukāju pāris dienu laikā. Atkārtoti neesmu lējis, nu jau būs pāris mēneši pagājuši, kā konstanti auto pielec pēc ~1-1.5 sekunžu startēšanas.
Pēc STP degvielas piedevas manam 95 nobira DI kasete, varbūt sagadīšanās, taču NEREKOMENDĒJU! :)

Bija ilgstoša nelekšanas problēma. Sūknis strādā, adaptācijas OK, diagnostika Ok, ideju nav.
Palīdzēja Arteh Ivara padoms - liet degiely Lukoilā (98) un nevadāt bākā daudz lieka benzīna.
Ideja tāda, ka benzīns ilgstoši vizinoties bākā saksābst/atšālējas.