Palasot pēdējā laika postus un topikus, laikam traktori paliek aizvien populārāki un benzīndzinēji un apgāzētie, drīzumā laikam būs sarkanās grāmatas cienīgi eksemplāri
Kā jau solīju, kad iesāku šo topiku, te būs sarakstiņš, kas ir izdarīts ar traktoru, pa šiem 1,5 gadu, kad viņš ir manā īpašumā. Saraksts būs hronoloģiskā secībā, bez datumiem un cenām, cik ir ielikts manā "projektā"
Lūgums nesalīdzināt ar lielajiem fanātiem, kaut arī cik ļoti man tas autiņš ir sirdij tīkams, pēc boosta un jaudas nedzenos
Tātad:
*Bagāžnieka, aizmugurējo spārnu, sliekšņu cinkošana un pārkrāsošana
*Nomainītas emblēmas gan priekšā, gan pakaļā
*Degvielas filtra hermetizācija
*Ieplūdes spiediena devēja nomaiņa (uzlikts jauns)
*Aizmugurējā stikla tīrītāja motoriņa nomaiņa+slotiņa+smidzinātājs
*Kondicioniera radiatora BEHR HELLA uzlikšana (vecais sabira)+uzpildīšana
*Aizmugurējo stiklu tonēšana (plēvei 5 gadu garantija)
*Nomainīts "patruboks" pēc interkūlera (jauna silikona truba)
*Sievas pāršūts ātruma pārslēga kloķis
*Visu 6 sailentbloku nomaiņa
*Nomainītas visas 4 kvēlsveces BERU
*Dekoratīvās uzlīmes SAAB alnis (pa katram uz sava sāna)
*Ziemas riepas SAILUN WST3 205/55+savirzes regulēšana
Tas tā kā no tā, ko savedu kārtībā, nerakstīju tādus sīkumus, kā jau 2 reizes paspēju nomainīt eļļu, visus filtrus (ik gada profilakse) un nobraukt jau vienu komplektu ar NOKIAN M+S riepām (izrādījās nelietotas, bet 10 gadīgas riepas)
Lietas kas bija noplīsušas un saremontētas:
*Kreisais zaldātiņš (uzlikts jauns)
*Nomainīts jauns akumulators
*Atbloķēta audio sistēma (pēc cinkošanas paspēja nobloķēties)
*Salabots loga pacēlāja mehānisms (šofera pusē)
*Iztīrītas kondensāta drenāžas (vasarā lai pasažieriem nevajadzētu mazgāt kājs)
*Nomainītas jau dažas spuldzes
*Pievilkta roķene (atkal jau paspēja atslābt)
Var redzēt, ka nekas diži daudz nav, tfu tfu tfu...nav pievīlis traktors un dārgi neplīst, bet kopumā jau ieguldīti ir ap 1700 EUR, neskaitot zupu, ko jālej bākā, apdrošināšanas un sodi
Pēc jaunā gada, plānos "projektu" paturpināt:
*Jāiztīra dzesēšanas šķidruma sistēmu (savādāk antifrīzs galīgi jau nesmukā krāsā)
*Laikam tomēr būs jāglābj jau esošais kapots no ruslana (sācis rūsēt kapota gals)
*Ir liela vēlme atrestaurēt priekšējo bampera lūpu (bez tās galīgi nu neizskatās pēc SAABa)
*Atrast un uzmontēt miglas lukturus, vai smukus aizbāžņus, lai bamperī vējš nesvilpo!
*Pēdējajā TA, ar pirkstu kratīja par izpūtēja bunduli, ja būs caurs drīzumā, tad to laikam arī jāmaina būs!
*Virs priekšējā, labā riteņa, janomaina tautā saucamais "podkriļņiks"lai jau uz vecumdienām, tas traktors izskatās cilvēcīgi
Visam, kā jau daudziem, nepietiek ne laiks, ne nauda, lai visus sīkumus izdarītu. Tomēr ar auto pārvietojos katru dienu, arī darba vajadzībās un tās brīvdienas arī tādas, ka dažreiz bez auto nevar. Tā nu cenšos pamazām, to traktoru čubināt